پیچ و رولپلاک نمای ساختمان یکی دیگر از خدماتی است که اختصاص به نمای ساختمان دارد که در ادامۀ مقاله به موارد کاربرد پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می پردازیم. هدف از انجام پیچ و رولپلاک پیشگری از خسارات جانی و مالی است که به واسطۀ تضعیف مقاومت نمای ساختمان به بار می آید. در نتیجه با انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به سهولت می توان نمای ساختمان را ترمیم نموده و از ریزش و افزایش خسارت بوجود آمده جلوگیری نمود.

گروه نماروز به عنوان یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ ارائه خدمات ساختمانی در تهران توانسته فعالیت حرفه ای خود را آغاز نماید. از این رو با استخدام نیروی توانمند و متخصص قادر به ارائه سرویس خدمات ساختمانی کار در ارتفاع می باشند. اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان نیز در کنار آب بندی نمای ساختمان و همچنین شستشوی نمای ساختمان از جمله مواردی هستند که توسط تیم کاری متخصص این مجموعه به مشتریان ارائه داده می شود.

موارد کاربرد پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

شرایط نامساعد آب و هوایی از موارد مهمی هستند که نقش مهمی بر روی تخریب ساختمان دارد. باد و طوفان، ریزش برف، نفوذ آب ناشی از بارش باران و تابش مستقیم نور خورشید در کنار بالای طبیعی چون زلزله از جمله عوامل قابل توجهی هستند که موجب تخریب نمای ساختمان می شود. از این رو نیاز است پیش از گسترش میزان تخریب مصالح ساختمانی موجود در نمای ساختمان، نسبت به ترمیم آنها اقدام نمود. نیاز به ذکر است که متناسب با نوع مصالح ساختمانی باید بهترین راهکار را استفاده نمود. انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان نیز به منظور مستحکم نمودن مصالح ساختمانی سنگ، آجر، سرامیک و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار گرفته می شود.

ریزش و شل شدن سنگ نما علاوه بر آنکه می تواند زیبایی نمای ساختمان را از بین ببرد، همچنین می تواند خطرات جانی برای عابرین پیاده داشته باشد. به همین دلیل لازم به انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان سنگ و غیره است و افراد باید پیش از وقوع حوادث ناگوار نسبت به این مسئله اقدام نمایند.

اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در تهران

اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در تهران توسط شرکت های ساختمانی که کار در ارتفاع انجام می دهند، قابل ارائه می باشد. به این ترتیب می توانید از مهارت و تخصص چنین شرکت هایی برای مرتفع نمودن مشکلات ریزش مصالح نمای ساختمان استفاده نمائید.

در حال حاضر گروه نماروز با در اختیار داشتن امکانات پیشرفته در کنار پرسنل مجرب و توانمند، قادر به ارائه خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می باشند. بدین وسیله قادر به ارائه خدمات ساختمانی کار در ارتفاع با سرعت عمل بالا، کیفیت اجرایی فوق العاده و حفظ نکات امنیتی است. در نتیجه در مدت زمان کوتاهی می توانند عملیات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب را انجام دهند.

هزینۀ انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

هزینۀ انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به فاکتورهای مهمی چون میزان حجم تخریب نمای ساختمان و همچنین تعداد و حجم پیچ و رولپلاک هایی که برای این کار مورد استفاده قرار گرفته اند، بستگی دارد. انجام تعویض شیشه نمای ساختمان به بهترین شکل انجام می گیرد.

استفاده از هارنس یا همان جلیقه نگهدارنده، طناب، وسایل فرود و حمایتی برای فرد از مهمترین ابزارآلات ایمنی است که فرد همواره باید به آنها مجهز باشند. در ضمن داشتن ابزارآلات کاربردی چون پیچ بند، رولپلاک، پیچ، چکش و دریل برای اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان سنگ و گرانیت لازم و ضروری است.

برای آگاهی از قیمت و همچنین مدت زمان لازم برای اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان مورد نظر می توانید با گروه نماروز تماس بگیرید. بدین وسیله می توانید پرسش های مورد نظر خود را در خصوص نحوۀ اجرای کار مطرح کنید.

 

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 636
نمایش همه
علاقه مندی ها ()