جوشکاری در ارتفاع یکی از خدماتی است که توسط تکنسین های متخصص ارائه داده می شود. عملیات جوشکاری به منظور اتصال قطعات فولادی به یکدیگر صورت می گیرد. با توجه به کاربرد گستردۀ فولاد در ساخت و ساز ساختمان و همچنین نمای ساختمان، از این رو نیاز به انجام جوشکاری در ارتفاع خواهد بود. برای آنکه چندین فلز را به یکدیگر متصل نمود، نیاز به عملیات جوشکاری است و این فرایند نیاز به تجهیزات مخصوص دارد. با توجه به اینکه جوشکاری نیاز به تخصص دارد، از این رو عملیات جوشکاری در ارتفاع توسط جوشکار حرفه ای و مجرب صورت می گیرد.

گروه نماروز به صورت تخصصی در زمینۀ اجرای خدمات کار در ارتفاع در تهران فعالیت می کند. این مجموعه با در اختیار داشتن پرسنل مجرب و امکاناتی که در اختیار دارند، قادر به ارائه خدمات جوشکاری در ارتفاع نیز می باشند.

جوشکاری سنگین در ارتفاع

عملیات جوشکاری به طور کلی به دو روش جوش سنگین و سبک صورت می گیرد. به عبارتی جوشکاری که برای اسکلت سازی صورت می گیر از جمله عملیات جوشکاری سنگین محسوب می شود. جوشکاری درب و پنجره، نصب نرده و مواردی از این قبیل جزء جوشکاری سبک به حساب می آیند. از این رو جوشکاری که عملیات جوشکاری در ارتفاع انجام می دهند، باید تخصص لازم داشته باشند که بتوانند جوشکاری سنگین در ارتفاع و یا جوشکاری سبک در ارتفاع را با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و رعایت نکات ایمنی انجام دهند.

اجرای جوشکاری در ارتفاع با رعایت نکات ایمنی

همانطور که می دانید خدمات جوشکاری در ارتفاع به دلیل اینکه جزء کارهایی است که در ارتفاع صورت می گیرد، علاوه بر داشتن تجهیزات جوشکاری، باید تمام نکات کار در ارتفاع نیز در نظر گرفته شود. در واقع ایمنی جوشکاری در ارتفاع از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

داشتن دستکش ضد حریق، ماسک، کلاه ایمنی، لباس کار نسوز، عینک محافظ، طناب محافظ ایمنی و ... برخی از مهمترین تجهیزات ایمنی هستند که جوشکار برای انجام جوشکاری در ارتفاع با طناب و بدون طناب باید در اختیار داشته باشند.

معمولاً عملیات جوشکاری به صورت تنهایی صورت نمی گیرد که البته به مقدار محل جوشکاری و نوع جوشکاری بستگی دارد. در نتیجه باید تمام تمهیدات لازم در خصوص اجرای جوشکاری در ارتفاع با رعایت اصول ایمنی صورت گیرد که خطراتی برای جوشکار به دنبال نداشته باشد. انجام تعویض شیشه نمای ساختمان توسط این مرکز ارائه می گردد. 

بررسی جوشکاری در ارتفاع

در انتهای عملیات جوشکاری، نیاز است که محل جوشکاری به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته شود، تا از انجام بی نقص نقاط جوشکاری اطمینان حاصل نمائید. از این رو نیاز به دریافت خدمات بازررسی جوش در ارتفاع می باشد، بدین ترتیب با مشاهدۀ وضعیت و کیفیت جوشکاری می توانید مواردی چون ترک خوردگی، ذوب ناقص محل جوشکاری، روی هم رفتگی مواد جوش و ایجاد جوش اضافه مورد بررسی قرار گرفته می شوند و در پی مرتفع نمودن چنین ایراداتی می کنند.

دریافت خدمات جوشکاری در ارتفاع در تهران

دریافت خدمات جوشکاری در ارتفاع در تهران نیاز خیلی از شرکت های ساخت و ساز، مجموعه های تبلیغاتی و همچنین مالکین ساختمان های بلند می باشد. با توجه به گسترش ساخت و ساز ساختمان های بلند و استفاده از فلزات در سازه های ساختمانی، باید نیاز به عملیات جوشکاری است. با در نظر گرفتن ارتفاع بلند از سطح زمین، ارائه خدمات جوشکاری در ارتفاع با طناب، داربست، کلایمر و سایر تجهیزات کار در ارتفاع نیاز به تخصص و مهارت دارد و تعداد افراد اندکی قابلیت ارائه چنین خدماتی را دارند.

لذا گروه نماروز با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات لازم در خصوص اجرای کارهای ساختمانی در ارتفاع، توانایی لازم برای ارائه خدمات جوشکاری در ارتفاع با طناب را با قیمت مناسب و رعایت نکات ایمنی را دارد.

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 604
نمایش همه
علاقه مندی ها ()