نصب توری مرغی به دلایل مختلفی در داخل و خارج محوطۀ ساختمان صورت می گیرد. لازم به ذکر است که انجام نصب توری مرغی هم بر روی سطح زمین و هم در ارتفاع مشاهده می شود . هدف  از نصب توری های مرغی برای ایجاد محوطه  ای نورگیر و بدون مزاحمت می باشد . به عنوان مثال برخی از افراد برای آنکه بتوانند فضای گلخانه ای را در تراس بوجود آورند،  از مزایای نصب توری مرغی برای بستن تراس استفاده می کنند که پرندگان وارد محوطه بالکن نشود، علاوه بر آنکه نور خورشید به طور کامل به گیاهان تابیده می شود.

گروه نماروز به عنوان یکی از گروه های فعال و با تجربه در زمینۀ ارائه خدمات ساختمانی در تهران مشغول به کار می باشد. این مجموعه در لیست خدماتی که به مشتریان ارائه می دهند، اجرای نصب توری مرغی در ارتفاع می باشد. با توجه به نوع خدمات ساختمانی که در ارتفاع انجام می دهند، امکانات لازم برای انجام چنین کاری را در نمای ساختمان دارند.

کاربرد نصب توری مرغی

معمولاً کاربرد نصب توری مرغی برای ایجاد یک محوطۀ بستۀ نورگیر می باشد. ساخت محیط پرورش پرندگان، محوطۀ باغچه، پرورش گل و گیاه و ... برخی از مواردی است که می توان با قیمت ارزان از مزایای توری های با دوام استفاده نمود که نورگیری محوطه را حفظ می کند. توری مرغی از جنس پلاستیک و گالوانیزه ساخته می شوند که متناسب با محل کاربرد آنها می توانید با قیمت ارزان مناسب ترین نوع توری مرغی را خریداری نمائید.

معمولاً نصب توری مرغی پلاستیکی در محوطه های سرپوشیده و به دور از نور خورشید پیشنهاد داده می شود و این در حالی است که برای محوطۀ باز می توانید از مزایای توری مرغی گالوانیزه استفاده نمائید چون مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی دارد. اهمیت دوام و ماندگاری توری مرغی از مهمترین نکاتی است که پیش از نصب توری مرغی در ارتفاع باید بدان توجه نمود.

نصب توری مرغی در ارتفاع با طناب

با توجه به افزایش ارتفاع ساختمان ها و در نظر گرفتن تراس در هر طبقه و واحدهای ساختمان، برخی از افراد برای پرورش گل و گیاه و یا نگهداری پرندگان تمایل به نصب توری مرغی در ارتفاع دارند. از این رو می توانید از خدمات ساختمانی گروه نماروز برای مرتفع نمودن این نیاز خود بهره گیرید.

لازم به ذکر است که نصب توری مرغی برای جلوگیری از ریزش مصالح ساختمانی در سازه های ساختمانی در حال ساخت نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود. اجرای نصب توری مرغی نورگیر بر اساس رعایت یک سری نکات صورت می گیرد که در این مقاله به برخی از این موارد اشاره می کنیم. شستشوی محل مورد نظر، شاسی کشی یا همان نصب سیم بکسل در سقف محل نصب توری، در صورت نیاز نصب ورق های گالوانیزه، ایرانیت و یا پلی کربنات، اندازه گیری سایز تراس، آویزان نمودن توری و نصب توری مرغی پاسیو به دیوار با ابزارآلات پیچ، رولپلات و واشر اشاره ای مختصر به مراحل اجرای نصب توری مرغی پاسیو در ارتفاع می باشد.

بنابراین افرادی که در حوزۀ ارائه خدمات ساختمانی کار در ارتفاع مهارت دارند، می توانند از عهدۀ انجام این کار برآیند. انجام جوشکاری در ارتفاع را با هزینه ی مناسب انجام دهید. 

قیمت نصب توری مرغی

قیمت نصب توری مرغی به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به میزان سختی اجرا و همچنین هزینه های مواد مصرفی اشاره کرد. به عنوان مثال نصب توری مرغی پلاستیکی ارزان تر از قیمت نصب توری مرغی گالوانیزه می باشد. در صورت اگاهی از هزینۀ نهایی نصب انواع توری مرغی می توانید با کارشناسان گروه نماروز تماس بگیرید.

گروه نماروز با در اختیار داشتن کلیۀ تجهیزات و ابزارآلات کار در ارتفاع، می توانید اجرای نصب انواع توری مرغی در ارتفاع را در مدت زمان کوتاه و قیمت ارزان انجام دهند.

 

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 707
نمایش همه
علاقه مندی ها ()