نمای ساختمان ها همانند داخل ساختمان، به نقاشی نیاز دارد. نقاشی نما در ابتدا با استفاده از داربست انجام می شد اما امروزه با استفاده از طناب نیز می توان این کار را انجام داد. برای انجام نقاشی نما می توانید از افراد حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید. با استفاده از نقاشی نما می توان ساختمان ها را بسیار زیبا کرده و چهره ی شهری تمیز و زیبا ساخت. ساختمان ها در گذر زمان ، بر اثر عواملی همچون آلودگی دچار رنگ پریدگی می شود و باید از نماشویی و نقاشی نما استفاده کرد.

نقاشی نما با استفاده از طناب از راه های به صرفه برای انجام نقاشی نمای ساختمان ها می باشد. استفاده از داربست می تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد و تنها برای برخی از ساختمان ها استفاده می شود.

نقاشی نما نیاز به مهارت بسیار بالایی دارد و باید با دقت زیادی انجام شود زیرا اگر رنگ ساختمان به خوبی انجام نشود ، در نتیجه نما زیبا نخواهد بود. گروه نماروز با بهره گیری از نیروی کار متخصص و حرفه ای می تواند نقاشی نما را به بهترین شکل انجام دهد.

روش انجام نقاشی نما

در ابتدا مرکز مورد نظر برای بررسی به ساختمان مربوطه می رود و پس از کارشناسی در صورتی که نما آلوده باشد و جرم سطح آن را پوشانده باشد ابتدا  نماشویی ساختمان را انجام می دهد. سپس اقدام به نقاشی نما می کند. در این مرحله هر یک از نما ها به روش مخصوصی رنگ کاری می شوند. برخی از ساختمان ها دارای فرسودگی  یا ترک و آسیب های دیگر در نما هستند باید در ابتدا عیب ها را رفع کرد تا بتوان نقاشی نما را اجرا نمود. پس در این مرحله می توان از انواع متریال و مصالح نظیر بتن و یا چسب های مخصوص پر کننده برای ترک ها و... استفاده می شود و سطح یکدست و زیبا می گردد. در صورتی که زیرساز برای نقاشی نما آمده نشود نتیجه ی کار رضایت بخش نخواهد بود و کیفیت مورد انتظار را نخواهد داشت، بنابراین زیرساز لازم باید حتما انجام گیرد. در نقاشی نما قبل از رنگ کاری، از پرایمر مخصوص استفاده میشود تا بتوان کیفیت نقاشی نما را بالا برد. پرایمری که برای رنگ کاری ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد اکرولیکی می باشد که به این وسیله سطح زیر رنگ ، عایق کاری می شود. با استفاده از پرایمر تمام منافذ پوشیده می شود که موجب ثبات رنگ می شود. گروه نماروز برای انجام نقاشی ساختمان از بهترین تجهیزات و متریال کار بهره می گیرد تا بتواند اجرای کار نقاشی ساختمان را با کیفیت بالایی به انجام رساند و رضایت مشتریانش را کسب نماید.

رنگ ساختمان باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

رنگ خوب ساختمان باید طوری باشد که بتواند در شرایط محیطی مقاوم باشد یعنی در برابر طوفان، باران اسیدی، برف و سرما و... کیفیت خود را حفظ کند و دوام بالایی داشته باشد. همچنین یک رنگ باکیفیت باید در مقابل انقباض و انبساط خراب نشود و ترک برندارد بنابراین در تابستان و زمستان کیفیت خود را از دست نمی دهد. از دیگر مزیت هایی که می تواند رنگ ها داشته باشد، غیر قابل اشتعال بودن آن ها است. گروه نماروز سال هاست که در زمینه ی نقاشی نمای ساختمان های مختلف فعالیت داشته اند و خدماتی بسیار عالی و رضایت بخش را ارائه داده اند بنابراین شما هم اگر می خواهید نقاشی نمای ساختمانتان به بهترین شکل انجام گیرد،  می توانید از این مرکز معتبر کمک بگیرید تا در کمترین زمان اجرا شود ، همین طور گروه نماروز می تواند قیمت های بسیار مناسبی را برای شما در نظر بگیرد .

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 631
نمایش همه
علاقه مندی ها ()