امروزه به ساختمان ها بیش از گذشته اهمیت می دهند ، زیبایی ساختمان چه از لحاظ دکوراسیون داخلی و چه نمای بیرونی مورد توجه قرار گرفته است. نماشویی یکی از فعالیت هایی است که بر روی ساختمان ها انجام می گیرد. در واقع نماشویی به منظور شستشوی ساختمان ها انجام می گیرد. ساختمان ها از نظر نما بسیار مهم هستند و برای این که زیبا باشند در وحله ی اول باید تمیز باشند. آلودگی های شهری و باران های اسیدی و وجود گرد و غبار و.... باعث می شود، جرمی روی نما ایجاد شود که هر چه بیشتر بگذرد این جرم سنگین تر شده و باعث آسیب نما می شود و هزینه های بسیار بیشتری را ایجاد خواهد کرد در صورتی که  نماشویی  با توجه به زیبایی و تمیز که ایجاد می کند و باید تمامی مزایایی که دارد هزینه ی بسیار کمی دارد. بنابراین نماشویی باعث زیبایی و سالم ماندن نما می شود بنابراین استفاده از خدمات نماشویی بسیار مهم و ضروری است.

ارائه ی خدمات نماشویی توسط مراکز معتبر

خدمات نماشویی توسط مراکز مختلفی ارائه می گردند البته هر مرکزی برای خدمات نماشویی قابل اعتماد نمی باشد. برای یافتن مرکزی معتبر بسیار مهم بوده و باید دقت زیادی داشت. مرکز نماروز یکی از معتبرترین مراکز ارائه دهنده ی خدمات نماشویی در کشورمان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی نحوه کار و یا هزینه ها با ما تماس بگیرید. این مرکز تمامی خدمات را هزینه های بسیار مناسب به شما ارائه می دهد.

با توجه به تفاوت میان نما ها ، روش ها و مواد نماشویی مختلف می باشد. بنابراین مراکز ارائه دهنده ی خدمات نماشویی با توجه به نوع نمای ساختمان شما، شستشوی ساختمان را انجام می دهد.

آلودگی ساختمان ها باعث می شود نمای ساختمان ها به مرور فرسوده شده و  حتی از روی ساختمان جدا شوند و بدین ترتیب جدا شدن و  افتادن سنگ و متریال نما می تواند باعث بروز صدمات جانی و  مالی شود بنابراین توجه به نما بسیار مهم است.

قیمت نماشویی

نماشویی با توجه به نوع نما، تعداد طبقات و اندازه، تعرفه های مرکز مورد نظر و.... تعیین می گردد . باید توجه داشته باشید که مرکز نماشویی می تواند بهترین شستشوی نما را انجام دهد. مراکز نماشویی با توجه به مساختمان م ورد نظر تعیین می کنند که از طناب یا بالابر هاد و...کمک بگیرند. برای انجام نماشویی با کمعترین قیمت می توانید به سایت مرکز نماروز مراجعه کنید. این مجموعه بهترین خدمات را با استفاده از تخصصی ترین نیروی کار به شما ارائه می دهد.

انواع نماشویی ساختمان ها

نماشویی با استفاده از داربست

این روش برای ساختمان های بلند به کار می رود یعنی ساختمان هایی که دارای طبقات زیادی هستند به دلیل وجود خطرات احتمالی از داربست استفاده می شود. خدمات نماشویی اصولی با استفاده از تجهیزات کاملی باید انجام گیرد تا کارکنان در محیطی بی خطر به خوبی فعالیت کنند.

نماشویی با طناب

با استفاده از طناب نیز می توان خدمات نماشویی را به خوبی انجام داد. طناب ها توسط اتصالاتی به ساختمان متصل شده و کارکنان نیز با امنیت جانی به کار می پردازند.

نماشویی با استفاده از کمربند محافظ

کمربند محافظ برای انجام نماشویی می تواند امنیت را برای پرسنل ایجاد کند و ایمنی بیشتر نسبت به روش های دیگر دارد.

هر یک از این روش ها بر اساس ساختمان مورد نظر تعیین می گردد. مرکز نماروز از مراکز معتبر در بخش اجرای نقاشی نما  و سایر خدمات مربوط به نما می باشد که می توانید خدمات مورد نیاز را با هزینه ی مناسب از این مرکز بخواهید.

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 580
نمایش همه
علاقه مندی ها ()