کپسول آتش نشانی از مهمترین وسایلی است که به منظور اطفاء حریق مورد استفاده قرار گرفته می شود. در واقع کپسول های آتش نشانی جزء وسایل پرتابل اطفاء حریق می باشند. به همین علّت توصیه می شود که کلیۀ ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی در کنار وسایل نقلیۀ عمومی باید مجهز به کپسول های آتش نشانی باشند.برای خرید کپسول آتش نشانی نیاز به رعایت یک سری نکات مهمی است که افراد متخصص اطلاع دقیقی در این رابطه دارند و پیش از خرید باید از تجربیات و دانش آنها در خصوص انتخاب مناسب ترین نوع کپسول آتش نشانی استفاده نمائید. در این مقاله نیز قصد داریم به برخی از آنها اشاره کنیم، تا با آگاهی کامل خرید کپسول آتش نشانی را انجام دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس بگیرید چون این مجموعه در مناطق تهران و کرج ارائه دهندۀ خدمات شارژ انواع کپسول و همچنین فروش کپسول آتش نشانی می باشد.

فروش انواع کپسول آتش نشانی

همانطور که می دانید با توجه به نوع مواد اشتعال زا نیاز به استفاده از مواد خاموش کنندۀ مخصوص می باشد که بتواند در مدت زمان کوتاهی ماهیت خاموش کنندگی سریع داشته باشد. از این رو شاهد فروش انواع کپسول آتش نشانی در دسته بندی های مختلف هستیم.

به طور کلی کپسول های آتش نشانی در 6 گروه کلی تقسیم بندی می شود که بر اساس نوع مواد اشتعال زا در نظر گرفته شده اند و برای مکان های از پیش تعیین شده مورد استفاده قرار گرفته می شوند:

کپسول آتش نشانی کلاس A : برای آتش های حاصل از مواد خشک یا جامدات همچون چوب، لاستیک، فرش، تولون، نفتالین، کاغذ، پارچه و مواردی از این دسته مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

کپسول آتش نشانی کلاس B : برای آتش های حاصل از مایعات قابل اشتعال زا چون بنزین، تینر، الکل، استن، اتر، نفت و گازوئیل به کار برده می شود.

کپسول آتش نشانی کلاسC  : برای آتش حاصل از گازهای قابل اشتعال به کار برده می شود که عبارتند از متان، استیلن، اکسیژن، هیدروژن، بوتان، پروپان و اتان می باشند.

کپسول آتش نشانی کلاس D : برای آتش سوزی فلزات قابل اشتعال چون لیتیم، پتاسیم، تیتانیوم، سدیم، زیرکانیوم و منیزیم به کار برده می شوند.

کپسول آتش نشانی کلاس E : برای آتش سوزی حاصل از جریان برق و الکتریسیته همچون اتصالات لوازم برقی و الکترونیکی، کابل و سیم های برق مورد استفاده قرار گرفته می شود.

کپسول آتش نشانی کلاس F : برای آتش سوزی روغن های خوراکی همچون روغن های خوراکی که در محیط های آشپزخانه و یا رستوران به کار برده می شوند.

با این تفاسیر انواع کپسول آتش نشانی با محتویات مختلف تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. خرید کپسول آتش نشانی آب و گاز ، کپسول آتش نشانی پودر و گاز، کپسول آتش نشانی بیوورسال، کپسول آتش نشانی هالوژن، کپسول آتش نشانی CO2 و ... برخی از انواع کپسول آتش نشانی هستند که با مشاورۀ کارشناسان متخصص می توانید خرید مناسب ترین کپسول آتش نشانی را خریداری نمائید.

قیمت کپسول آتش نشانی

قیمت کپسول آتش نشانی به حجم و نوع مواد محتویات کپسول بستگی دارد. از این رو پیش از خرید کپسول می توانید لیست قیمت انواع کپسول آتش نشانی را دریافت نموده و متناسب با نیاز کپسول را خریداری کنید.

در حال حاضر مراکز معتبری وجود دارد که در حوزۀ فروش کپسول آتش نشانی در تهران فعالیت می کنند و می توانید برای خرید این محصول با این مراکز تماس بگیرید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران نیز یکی از مراکز معتبر و با سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش و شارژ انواع کپسول آتش نشانی در تهران و کرج می باشد.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 897
نمایش همه
علاقه مندی ها ()