درب شیشه ای یونیک یکی از رایج ترین انواع درب شیشه ای است که به منظور مکانیزه نموده درب ورودی برخی از ساختمان ها به کار برده می شوند. امروزه اکثر ساختمان هایی که در طول روز ترددهای بی شمار دارند، از قابلیت درب های شیشه ای یونیک استفاده می کنند تا بدین وسیله بتوانند بدون نیاز به نیروی انسانی مجزا، درب به صورت کاملاً اتوماتیک باز و بسته شود. علاوه بر این مسئله، با خرید و نصب درب شیشه ای یونیک می توان بر عبور و مرور افراد کنترل بیشتری داشت. در ادامۀ مقاله به سایر مزایا و کاربرد درب های اتوماتیک اشاره می کنیم که با آگاهی کافی بتوانید مناسب ترین نوع درب را برای قیمت درب های ورودی و خروجی ساختمان خریداری کنید.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر یکی از شرکت های مطرح در حوزۀ فروش و مجری اتوماسیون های هوشمند در صنعت ساختمان می باشد و بیش از 14 سال است که از آغاز فعالیت این کمپانی می گذرد و با در اختیار داشتن پرسنل مجرب، توانسته تنوع محصولات فروشگاه را افزایش دهد.

مشخصات فنی درب شیشه ای یونیک

سیستم درب شیشه ای یونیک طوری طراحی می شوند که امکان باز و بسته کردن درب به صورت مکانیزه امکان پذیر می باشد. در واقع با بهره گیری از این سیستم می توان در هدر رفت انرژی صرفه جویی نمود. علاوه بر آنکه سطح امنیت ساختمان را ارتقاء بخشید. به عبارتی در مواقع غیر ضروری می توان سیستم اتوماتیک درب را متوقف نمود و بدین وسیله از ورود افراد به داخل و یا خارج ساختمان جلوگیری کرد.

پیش از سفارش خرید درب شیشه ای یونیک بهتر است شرح مختصری نسبت به اجزای تشکیل دهندۀ این نوع درب داشته باشیم.

درب های اتوماتیک شیشه ای یونیک مجهز به ریموت کنترل از راه دور هستند که به فرد کمک می کند تا بتواند کنترل بیشتری بر روی سیستم باز و بسته کردن درب داشته باشند. کلید حالت دائم باز، کلید حالت قفل، کلید اتوماتیک، کلید حالت فقط خروج و یا ورود و کلید کنترل دستی از مهمترین کلیدهایی است که بر روی ریموت کنترل درب شیشه ای یونیک تعبیه شده است. بدین وسیله افراد به سهولت می توانند در موقعیت های مختلف سیستم باز و بسته کردن درب را تحت کنترل داشت.

عوامل مهم خرید درب شیشه ای یونیک

همانطور که گفته شد، کاربرد درب های اتوماتیک شیشه ای را می توانید در قسمت ورودی و خروجی ساختمان های تجاری، اداری، بانک ها، بیمارستان، فروشگاه ها و غیره مشاهده نمائید. طراحی درب شیشه ای یونیک در حالت عادی دارای 2 لنگه ثابت و 2 لنگه متحرک می باشد. البته نیاز به ذکر است که نصب و اجرای درب شیشه ای یونیک بر اساس ابعاد محل نصب درب صورت می گیرد. برخی از درب های شیشه ای اتوماتیک به صورت دو لنگه ای هستند که متناسب با فضاهای کوچک طراحی و نصب می شوند.

اگر تمایل به نصب درب شیشه ای یونیک برای ساختمان محل مسکونی، تجاری و غیره را دارید، می توانید با پرسنل مجرب و حرفه ای شرکت فنی مهندسی فهام دُر ارتباط برقرار کنید.

هزینۀ اجرای درب شیشه ای یونیک

قیمت خرید درب اتوماتیک شیشه ای یونیک یا همان درب اتوماتیک کشویی به ابعاد و کیفیت شیشه و متریال به کار رفته در درب بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از این موضوع و قیمت لحظه ای اجرای درب شیشه ای اتوماتیک می توانید با واحد فروش و اجرای شرکت فنی مهندسی فهام دُر تماس بگیرید. با توجه به اهمیت کیفیت اجزای تشکیل دهندۀ درب های اتوماتیک، هنگام خرید درب شیشه ای یونیک باید تمام بررسی های لازم صورت گیرد تا در نهایت بتوانید ساختمان را به بهترین درب اتوماتیک مجهز کنید.

 

 شرکت فنی مهندسی فهام دُر  

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 919
نمایش همه
علاقه مندی ها ()