قفل برقی نسل جدید قفل های قدیمی است که با مکانیزم برق کار می کند. این نوع قفل برقی امکان اتصال به درب های ورودی ساختمان و همچنین درب های پارکینگ اتوماتیک را دارد. بدین وسیله به سهولت می توان بدون دخالت دست و دکمه درب را باز نمود. امروزه بیشترین فروش قفل ساختمان به فروش قفل برقی اختصاص دارد چون مزایایی که این نوع قفل مکانیزه دارد به نسبت نسخه های قدیمی بسیار پرکاربرد است و از عملکرد بالا برخوردار می باشد. هنگام ساخت و نصب درب های اتوماتیک، نصب قفل برقی لازم و ضروری است.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر بیش از چهارده سال از فعالیت این مجموعه می گذرد و تا کنون توانسته بخش اعظمی از وسایل و تجهیزات الکترونیکی مرتبط با ساختمان را با برندهای معتبر داخلی و خارجی تأمین و در اختیار مشتریان قرار دهند. خدماتی که این مجموعه به مشتریان ارائه می دهند، به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد که این مسئله رضایت مندی آنان را بیش از پیش تأمین می کند.

مشخصات فنی قفل برقی

همانطور که می دانید هر وسیله ای دارای یک سری مشخصات فنی است که افراد با بررسی آنها اقدام به خرید کالا می کنند. این مسئله در رابطه با قفل های برقی نیز این چنین می باشد. مهمترین نکته ای که در رابطه با خرید قفل برقی مطرح می شود، در نظر گرفتن وزن لنگه های درب و همچنین زاویۀ باز شدن درب می باشد. در مواردی که عرض لنگه های درب بزرگ تر از 2 متر باشد، نیاز به نیروی اضافی از سوی موتور درب اتوماتیک دارد ولی نصب قفل برقی می تواند این فشار اضافی را کاهش دهد و قفل به سهولت بسته شود.

از ویژگی های ظاهری قفل های برقی می توان به داشتن یک جعبۀ کنترل اشاره نمود که سیگنالی را از ریموت کنترل و یا صفحه کلید دریافت می کند و زمان بسته شدن درب، قفل نیز مجدداً بسته می شود. معمولاً قفل برقی دارای دو قسمت صفحه آرمیچر و همچنین مگنت الکتریکی است. مگنت به قسمت قابل درب و صفحه آرمیچر به درب متصل می شود و نحوۀ نصب کردن آنها باید به گونه ای باشد که هر دو آنها باید بر روی یکدیگر منطبق باشند که عملکرد درستی داشته باشند.

به این ترتیب می توانند از مزایای این نوع قفل، برای باز و بسته کردن راحت و روان درب استفاده نمایند. قفل های برقی به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد از استحکام بالا برخوردار است و به دلیل برخورداری از محفظۀ جعبه مانند، نسبت ضربه مقاومت بالایی دارد و آسیب کمتری به قسمت های داخلی قفل برقی وارد می شود و از امنیت بالایی برخوردار می باشد.

برای خرید قفل برقی حیاطی و تجهیزات درب مکانیزه و اتوماتیک می توانید از وب سایت رسمی فهام دُر دیدن نمائید و امکان سفارش و خرید اینترنتی قفل برقی برای مشتریان گرامی فراهم می باشد.

عوامل مهم تعیین قیمت قفل برقی

وزن و ابعاد درب نفر رو و یا وزن لنگه درب های پارکینگ از مهمترین عواملی هستند که نقش بسزایی بر روی قیمت قفل های برقی خواهد داشت. قفل برقی سیزا کله گاوی، قفل برقی یوتاب، قفل برقی ایسا، قفل برقی ضامن دار اکسیناژ و ... برخی از مدل و برندهای قفل برقی است که توسط فروشگاه های معتبر عرضۀ تجهیزات الکترونیکی درب اتوماتیک به فروش می رسند. از این رو افراد متناسب با اندازۀ درب و وزن آنها می توانند مناسب ترین نوع قفل برقی را خریداری کنند که عملکرد روان تری داشته باشند.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر با راه اندازی وب سایت رسمی توانسته امکان خرید اینترنتی محصولات فروشگاه را به همراه گارانتی برای مشتریان فراهم نموده است.

 

 شرکت فنی مهندسی فهام دُر  

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 748
نمایش همه
علاقه مندی ها ()