جک nice از برندهای ایتالیایی است که از اعتبار بالایی برخوردار می باشد. از این رو محصولات این کمپانی در سراسر جهان عرضه می شوند و از تنوع بالا برخوردار می باشند. محصولات کمپانی nice تولید کنندۀ انواع جک پارکینگی، ریموت کنترل، انواع راهبند و غیره می باشد. امروزه اکثر افراد تمایل دارند که بتوانند سطح کیفیت رفاه زندگی خود و اطرافیان را بهبود ببخشند، از این رو تلاش می کنند از تجهیزات مدرن و پیشرفته در این راستا استفاده نمایند. خرید جک nice و اتصال آن به سیستم درب پارکینگ و ورودی ساختمان می تواند یکی از این امکانات محسوب شود.

با توجه به کاربرد گستردۀ سیستم هیدرولیکی و اتوماتیک درب های پارکینگ، نیاز به استفاده از جک برقی nice  و سایر برندهای معتبر لازم و ضروری است. شرکت فنی مهندسی فهام دُر به صورت حرفه ای بیش از 14 سال است که توانسته فعالیت خود را آغاز کند. از این رو یکی از عرضه کنندگان بزرگ در حوزۀ فروش انواع جک nice و دیگر برندهای ایتالیایی است.

فروش جک پارکینگی nice

به این ترتیب می توانید برای باز و بسته کردن مکانیزۀ درب ورودی ساختمان و همچنین پارکینگ از ویژگی های جک nice استفاده نمائید. هر کدام از جک های نایس وینگو قابلیت جابحایی لنگه های درب با ابعاد و وزن مشخصی را دارند. همچنین نیاز به ولتاژ ورودی 220 ولت برای موتور جک برقی دارند. به همین علّت شاهد فروش انواع جک nice در سطح بازار می باشیم.

از مهمترین ویژگی های جک برقی nice می توان تعداد کارکرد نامحدود روزانۀ آن اشاره کرد که نیاز به روغن کاری و رسیدگی زیاد ندارد و افراد می توانند برای ساختمان های تجاری، اداری و همچنین مسکونی استفاده نمایند. در کنار نصب جک نایس، نیاز است که نصب قفل برقی نیز برای افزایش ایمنی درب های اتوماتیک ساختمان انجام گیرد تا بدین وسیله بتوانید ایمنی درب ها را نسبت به ضربات وارده بهبود ببخشید. در ضمن سیستم مکانیزم جک های nice به نحوی است که مجهز به چشمی نور هستند که به واسطۀ آن می توانند موانع را تشخیص داده و از برخورد درب به موانع جلوگیری کنند.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر با در اختیار داشتن امکانات لازم توانسته در زمینۀ فروش تجهیزات الکترونیکی ساختمان در تهران فعالیت حرفه ای خود را آغاز کند و بتواند با عرضۀ محصولات با کیفیت به همراه خدمات گارانتی رضایت مندی مشتریان را بیش از پیش تأمین کند.

خرید جک ریلی nice با دوام

قابلیت ضد آب بودن و عدم جذب گرد و خاک یکی از مهمترین ویژگی هایی است که اعتبار جک های هیدرولیکی nice برند ایتالیایی را نسبت به سیار برندها متمایز کرده است و توانسته اند عمر جک برقی پارکینگ را افزایش دهند.

توانایی ترمزگیری، داشتن ریموت جک پارکینگی، برخورداری از سیستم خلاص کن دستی، امکان نصب به قفل برقی، برخورداری از سیستم دو سرعته، پشتیبانی از ولتاژ 220 ولت، قابلیت جابجایی حداکثر وزن مشخص شده با سایز عرض معین و بی صدا بودن جک از مهمترین و بارزترین انواع مشخصات رایج جک های پارکینگی nice ایتالیا محسوب می شوند.

نکتۀ مهمی که در خرید جک درب پارکینگ نایس وجود دارد،توجه به سایز عرض و وزن لنگه های درب پارکینگ می باشد. از این رو فردی که اقدام به خرید جک پارکینگی مانند خرید جک بلانکو می کند باید نسبت به این نکات توجه داشته باشد تا بتواند مناسب ترین نوع جک برقی را با طول عمر بالا خریداری کند.

انواع جک ریلی الکترومکانیک nice ، جک های بازویی نایس، حک های زیر سقفی و زیر سطحی nice، جک نایس وینگو و ... برخی از نواع جک نایس هستند که امکان خرید برخی از این برندها توسط شرکت با سابقۀ فنی مهندسی فهام دُر امکان پذیر می باشد.

 شرکت فنی مهندسی فهام دُر  

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 864
نمایش همه
علاقه مندی ها ()