جک برقی یکی از لوازم مهم ساختمانی است که در صورت نصب بر روی درب های پارکینگ و دیگر مکان ها می توان آن را به صورت اتوماتیک باز و بسته کرد. با استفاده از جک برقی می توان به راحتی درب را باز و بسته کرد و نیازی به خروج از اتومبیل خود نموی باشد. امروزه بسیاری از مکان ها به خصوص ساختمان های جدید از جک برقی استفاده می کنند. یکی از انواع جک های برقی بسیار با کیفیت، جک موتورلاین می باشد . این جک با عملکرد بسیار خوبی که دارد می تواند به خوبی درب را باز و بسته نماید. شرکت موتورلاین این جک را با کیفیت بسیار بالایی به تولید رسانده است. جک موتور لاین ساخت کشور پرتغال است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این جک اتوماتیک را از مراکزی تهیه نمایید که نوع اصلی را به شما ارائه دهد زیرا برخی از فروشندگان سودجو ، انواع تقلبی این جک را به شما ارائه می دهند. بنابراین باید در زمان خرید بسیار دقت دشته باشید و از مراکز معتبر همچون شرکت فنی مهندسی فهام دُر خرید خود را انجام دهید. این مرکز با سال ها فعالیت در بخش فروش لوازم تجهیزات ساختمانی توانسته بهترین محصولات را با قیمت های بسیار مناسب به مشتریان خود عرضه کند.

این جک ها را می توان هم بر روی یک لنگه و هم بر روی دو لنگه درب نصب نمود. همچنین جک موتور لاین می تواند برای درب های سنگین نیز مورد استفاده قرار گیرد. برای درب های ریلی و درب های لولایی می توان از جک موتور لاین استفاده نمود. درب های ریلی بسیار مناسب برای مکان هایی است که فضایی زیادی در مقابل درب وجود ندارد و یا باز شدن درب ممکن است مزاحمت برای دیگران به وجود آورد بنابراین درب های ریلی بدون نیاز به فضای اضافه می توانند نصب شوند اما این درب ها باید در کنار خود فضایی برای قرارگیری درب باز شده داشته باشند. درب های لولایی بسیار زیبا بوده و در خانه های ویلایی و دیگر مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای استفاده از جک موتور لاین بر روی درب های لولایی باید فضای مناسبی را برای باز شدن درب ها در اختیار داشته باشیم.

مزیت جک موتور لاین

با استفاده از جک موتور لاین ، نیازی به باز و بسته کردن دستی درب ها وجود  نخواهد داشت و می توان تنها با استفاده از یک ریموت ، درب را باز و بسته کرد . امنیت این جک ها بسیار بالا بوده و از بسته شدن درب اطمینان خواهیم داشت و این مزیت بسیار مهم است زیرا در برخی از مواقع افراد بستن درب را از یاد می برند و باعث باز مشلاتی از قبیل سرقت می شود. قیمت این جک ها مناسب بوده و با توجه به کیفیت بالایی که دارد به صرفه است. انواع برند های جک برقی در بازار وجود داردکه هتر یک در کیفیت ها و قیمت های متفاوتی توسط فروشندگان ارائه می شوند که در این میان جک موتور لاین دارای طرفداران بسیاری بوده است و این به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب آن می باشد.

خرید جک موتور لاین بادوام و باکیفیت

جک موتور لاین در نوع اورجینال دارای کیفیت بالایی می باشد. برخی از مراکز فروش ، فروش جک موتور لاین و  فروش جک came را با ضمانت سلامت قطعه به شما ارائه می دهند . هر فروشگاهی برای خرید قابل اعتماد نبوده و شرکت فنی مهندسی فهام دُر یکی از فروشندگان معتبر در زمینه ی فروش انواع جک های برقی در کشورمان می باشد که با فروش محصولات با ضمانت کیفیت، توانسته اعتماد مشتریانش را به خود جلب نماید. این مرکز به دلیل فروش مستقیم محصولاتش قیمت های بسیار مناسبی را در نظر گرفته است.

 شرکت فنی مهندسی فهام دُر  

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 867
نمایش همه
علاقه مندی ها ()