جک یکی از لوازمی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. جک های برقی این قابلیت را دارند که بتوان درب را به صورت اتوماتیک با استفاده از ریموت باز و بسته نمود. جک های برقی امروزه طرفداران بسیاری را پیدا کرده است و به وسیله ی آن می توان درب را به راحتی باز و بسته کرد و بدون خروج از خودرو می توان درب را هدایت نمود. جک های برقی باعث می شوند امنیت ساختمان ایجاد شود زیرا ب بسته شدن خودکار درب ، از بسته بودن درب اطمینان حاصل خواهد شد. جک بلانکو یکی از جک های بسیار با کیفیت است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با استفاده از جک بلانکو می توان درب را به صورت اتوماتیک وار باز و بسته نمود. جک های برقی امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و به خصوص ساختمان های جدید معمولا دارای جک برقی می باشند. برند بلانکو از برند های قدیمی و  شناخته شده در جک های برقی می باشد که کیفیت آن به افراد ثابت شده است.

ویژگی های جک بلانکو

از مشخصه های جک بلانکو ، کارایی نرم و سر و صدای کم آن  است. با استفاده از این جک می توان امنیت را ایجاد نمود. و از بسته شدن درب خاطر جمع شد. بدنه ی جک های بلانکو از جنس آلومینیوم بوده و بسیار مقاوم است همچنین در برابر شرایط محیطی دوام بسیار خوبی دارد پس در مکان های مرطوب نیز می توان از این جک استفاده نمود. از این جک می توان برای درب های سنگین نیز استفاده کرد.

خرید جک بلانکو

برای خرید جک برقی دقت بسیاری به کیفیت آن داشته باشید. برخی از جک های بی کیفیت در زمان بسیار کوناهی آسیب می بینند و هزینه ی خرید دوباره یا تعمیر پیدا می کنند. بنابراین خرید یک جک برقی در برند معروف و معتبر هزینه های شما را کاهش خواهد داد. برند بلانکو انواع بهترین جک های برقی پارکینگ را به تولید رسانده است که می توانید خرید جک بلانکو را از فروشگاه فهام دُر انجام دهید. این مرکز با خدمات دهی عالی خود توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید.

کمپانی بلانکو همواره در تلاش بوده تا جک هایی را به بازار ارائه دهد که بی عیب و نقص باشد. بنابراین نمونه های جدید جک بلانکو بسیار پیشرفته بوده و دقیق است. این جک ها جایگاه بالایی در بازار را به خود اختصاص داده اند و می توان نمونه های آن را برای انواع درب ها با وزن های مختلف مورد استفاده قرار داد.

خرید اینترنتی جک های برقی و خرید آرام بند را می توانید با اطمینان کامل از این مرکز انجام دهید. ما همواره در تلاشیم تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم. س

استفاده از برد حرفه ای در جک بلانکو

جک بلانکو دارای برد بسیار پیشرفته و روز دنیا می باشد. تنظیم سرعت یکی از قابلیت های ویژه ای است که در جک بلانکو وجود دارد.

استفاده از موتور قدرتمند در جک بلانکو

در جک بلانکو از موتور بسیار قدرتمند استفاده می شود که می توان برای درب های سنگین نیز از آن استفاده کرد. قدرت باز و بسته کردن بسیار بالا از ویژگی های این جک اتوماتیک به شمار می رود.

جک های بلانکو دارای مدل های متنوعی هستند و  بر ای درب های لولایی و ریلی می توان از آن استفاده کرد.

فروشگاه فهام دُر از فروشگاه های معتبر در بخش فروش انواع برند های معتبر جک برقی می باشد. شما می توانید جک بلانکو و دیگر انواع جک ها را با قیمت بسیار مناسبی از این مرکز خریداری نمایید.

 شرکت فنی مهندسی فهام دُر  

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 881
نمایش همه
علاقه مندی ها ()