جک came یکی از برندهای معتبر محصول ایتالیا می باشد. شرکت کامه جزء شرکت های مطرح در حوزۀ تولید انواع جک پارکینگ در مدل های متنوع می باشند. جک یکی از مهمترین قطعات سیستم درب های الکترونیکی است که نقش مهمی بر روی کیفیت باز و بسته کردن درب دارد. خرید جک came به دلیل ویژگی های ساختاری و همچنین تنوع مدل هایی که این برند دارد، مورد استقبال مشتریان در سراسر کشور قرار گرفته می شود. جک came دارای ظاهری تمیز با بدنه های مستحکم هستند. قسمت مدار فرمان جک های برقی درب پارکینگی came طوری طراحی شده اند که نسبت به نوسانات برق مقاومت بالایی دارند و دارای عملکرد بی سر و صدا می باشند. به همین جهت شاهد فروش انواع جک came توسط فروشگاه های معتبر هستیم.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر نیز جزء یکی از کمپانی های معتبر و با سابقه در عرصۀ فروش و پخش انواع جک الکترونیکی درب پارکینگ و ورودی ساختمان در سراسر کشور می باشد. در صورت نیاز به خرید جک برقی برای ساختمان خود، می توانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید و پس از أخذ مشاورۀ رایگان می توانید با قیمت مناسب جک مورد نیاز خود را خریداری کنید.

مشخصات فنی انواع جک came

جک بازویی ، درب بازکن های اتوماتیک، جک درب پارکینگی، جک بازویی و پا ملخی، موتور زیر سطحی درب پارکینگ، موتور زیر سقفی، موتور زیر سقفی درب بازویی، پنل های درب زیر سقفی، موتور ریلی درب پارکینگ برخی از تجهیزات و قطعات سیستم جک های کامه هستند که پیش از خرید آنها باید در نظر گرفت. پیش از خرید جک های came باید مشخصات فنی مندرج در دفترچۀ راهنما و یا جعبۀ جک را باید مورد بررسی دقیق قرار داد چون عدم توجه به این مسئله می تواند موجب شود که متناسب با وزن و ابعاد لنگه های درب، جک مناسب را خریداری نکرده باشید.

به عنوان مثال گفته می شود جک های پارکینگی came گزینۀ مناسبی برای درب های دو لنگه و یا تک لنگه پارکینگ ساختمان های مختلف می باشد ولی توجه داشته باشید که تولید جک های آکامه در مدل های مختلف صورت می گیرد. بنابراین ابعاد هر کدام از لنگه های درب و همچنین وزن آنها تأثیر مستقیم بر روی انتخاب جک برقی پارکینگ came دارد. چرا که جک باید قدرت تحمل فشار از سوی درب را داشته باشد و بتوان به سهولت درب را باز و بسته نمود و صدایی را از خود ایجاد نکند.

اگر تمایل به خرید هر کدام از مدل های جک ریلی درب پارکینگی came  را دارید، می توانید از وب سایت رسمی شرکت فنی مهندسی فهام دُر دیدن فرمائید. پس از بررسی دقیق مشخصات فنی آنها می توانید بهترین مدل را با قیمت ارزان و همراه گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری کنید.

قیمت انواع جک came

با توجه به تنوع محصولات شرکت کامه، به سهولت نمی توان قیمت جک های came را مشخص نمود. همچنین به دلیل بحث وارداتی بودن این نوع جک ها، نیاز است که قیمت روز محصولات کامه را داشته باشید. از این رو می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی درخواست لیست قیمت آنلاین انواع جک came را از شرکت عرضه کنندۀ محصولات جک آکامه داشته باشید.

مهمترین عوامل تعیین کنندۀ قیمت خرید جک های came و خرید جک bft وابسته به مشخصات فنی جک دارد. در واقع هرچه توان و قدرت تحمل جابجایی لنگه های درب سنگین تر را داشته باشد، به طبع دارای قیمت بیشتری می باشد.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر به صورت کاملاً حرفه ای در حوزۀ فروش تجهیزات الکترونیکی و اتومات ساختمان از جمله انواع جک برقی، آرامبند، قفل برقی و غیره فعالیت خود را ادامه می دهد.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر  

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 862
نمایش همه
علاقه مندی ها ()