جک  bftاز جمله برندهای ایتالیایی است که در حوزۀ تولید انواع جک درب پارکینگ فعالیت می کنند. محصولات این کمپانی از تنوع بالا برخوردار می باشد و هر کدام از آنها دارای مشخصات فنی ویژه و منحصربفرد هستند. از این رو متناسب با مشخصات فنی درب ساختمان اقدام به خرید مناسب ترین جک bft نمائید. جک از جمله قطعات مهمی است که متصل به درب های ریموت دار می شود. بدین وسیله به درب کمک می کند که روان تر باز و بسته شود و صدمه ای به قفل وارد نمی شود. به این ترتیب افراد می توانند متناسب با مشخصات درب اقدام به خرید جک  bftنمائید.

برای خرید برخی از مدل های جک درب پارکینگ  bftمی توانید به شرکت فنی مهندسی فهام دُر مراجعه کنید. همچنین با مشاهدۀ وب سایت رسمی فروشگاه فهام دُر می توانید پس از بررسی مشخصات فنی انواع جک پارکینگی با برند bft، مناسب ترین مدل آن را سفارش دهید.

فروش جک درب پارکینگ  bft

امروزه اکثر ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی که دارای درب ورودی و یا درب پارکینگ اتوماتیک هستند، مجهز به جک می باشند که به واسطۀ آن بتوانند کنترل بر روی باز و بسته کردن درب داشته باشند. همانطور که می دانید فروش جک درب پارکینگ bft که یکی از برندهای معتبر در حوزۀ تولید جک های درب در دنیا می باشد، می توان طول عمر درب پارکینگ و درب ورودی ساختمان را بهبود بخشید. استفادۀ درست از جک و انتخاب مناسب ترین جک می تواند آسایش و رفاه زندگی شما را بهبود ببخشد. توجه به این نکات برای افراد حائز اهمیت است چون به فرد این اجازه را می دهد که به واسطۀ ریموت کنترل و کلید بتوانند درب را باز و بسته کنند و نیاز به دخالت دست نداشته باشند. پ

شرکت فنی مهندسی فهام دُر یکی از مراکز فروش معتبر در عرصۀ تأمین و فروش تجهیزات الکترونیکی ساختمان است در تهران می باشد. این مجموعه با هدف مشتری مداری برندهای معتبر محصولات را به فروش می رساند. فروش انواع جک  bftدر لیست محصولات جک های پارکینگ به چشم می خورد.

ویژگی های جک  bft

تنوع محصولات جک  bft بسیار است که می توان به جک ریلی آریس 1500 bft، جک ریلی الکترومکانیک اس پی 4000 bft، جک ریلی الکترومکانیک دایموس 800 bft، جک ریلی الکترومکانیک ایکارو 2000 bft ، جک پارکینگ هیدرولیکی بی اف تی مدل Lux G، جک پارکینگ برقی بی اف تی مدل A25 و غیره اشاره کرد.

هر کدام از این مدل ها دارای مشخصات فنی متفاوت از یکدیگر هستند ولی از کیفیت بالا برخوردار می باشند. بنابراین بر اساس وزن و ابعاد لنگه های درب می توانید مناسب ترین نوع جک  bft را به همراه گارانتی خریداری کنید و با نصب آن بتوانید امکان باز و بسته کردن اتوماتیک درب را میسر سازید.

مهمترین نکته ای که در خصوص عرضۀ جک پارکینگ جک  بی اف تی وجود دارد، می توان به کیفیت بالای این محصول و همچنین حساسیت بالای آن اشاره کرد و سطح ایمنی درب را نسبت به قبل بیشتر می کند.

قیمت خرید جک  bft و خرید جک came به مدل جک و مشخصات فنی آن بستگی دارد. با توجه به مسئله وارداتی بودن این نوع تجهیزات، متناسب با نرخ روز ارز، ممکن است از نظر قیمت بی ثبات باشد. از این رو پیش از اقدام به خرید جک پارکینگ بی اف تی ، می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی لیست قیمت بروز انواع جک  bftرا از طریق شرکت فنی مهندسی فهام دُر دریافت کنید. همانطور که بدان اشاره کردیم تنوع محصولات جک اتوماتیک و پارکینگ برند بی تی اف بسیار است. در صورت عدم آگاهی کافی می توانید از تخصص افراد مجرب در این حوزه استفاده نمائید.

 شرکت فنی مهندسی فهام دُر  

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 879
نمایش همه
علاقه مندی ها ()