آرام بند یکی دیگر از وسایل مکانیکی است که به منظور آرام بستن درب ساخته شده است. محل قرارگیری و نصب آرام بند در میان درب و چارچوب است که هنگام باز کردن درب به درب کمک می کند که به آرامی بسته شود و صدای ناهنجاری تولید نشود و مانع از کوبیده شدن درب می شود. به این ترتیب افرادی که در حوزۀ ساخت سازه های ساختمانی هستند اقدام به خرید و نصب آرام بند می کنند تا باز و بسته شدن درب تحت کنترل و فشار حداقل صورت گیرد و بتوانند از صدمات وارده به درب جلوگیری کنند.  

شرکت فنی مهندسی فهام دُر بیش از 14 سال است که توانسته به عنوان مشاور و طراح اتوماسیون هوشمند در تهران فعالیت حرفه ای خود را آغاز کند و بتواند مجری نصب و اجرای پروژه های متعددی چون نصب انواع جک پارکینگ، انواع آرام بند، درب های شیشه ای و یونیک و غیره در تهران باشند.

فروش جک درب بازویی

فروش جک درب بازویی یا جک آرام بند به افراد کمک می کند که بتوانند با استفاده از اینگونه وسایل از هدر رفت انرژی جلوگیری کنند. در واقع برخی از درب ها به درستی باز و بسته نمی شوند و این مسئله موجب هدر رفتن انرژی داخل ساختمان می شود و در فصول زمستان و تابستان بسیار حائز اهمیت است. به این ترتیب قفل برقی درب دچار آسیب و مشکل نمی شود. قسمت ساعد بازویی آرام بند زمان لازم را به درب می دهد که بتواند به سهولت در اندازۀ تعریف شده باز و بسته شود.

ساعد بازویی، بازوی اصلی، پیچ تنظیم سرعت و کفشک بازویی از مهمترین اجزای تشکیل دهندۀ آرام بند محسوب می شوند. جک درب بازویی به دلیل داشتن پیچ تنظیم کننده امکان تنظیم کردن سرعت بسته و باز شدن آرام بند را فراهم می کند. مهمترین عاملی که بر روی سرعت باز و بسته شدن آرام بند دارد، مرتبط به شرایط محیطی است که در فصول سرد و گرم سال، روغن داخل جک آرام بند منبسط و منقبض می شود که در نتیجۀ آن اختلال برای سرعت باز و بسته کردن درب ایجاد می شود.

عوامل مهم خرید آرام بند

نصب آرام بند برای درب ساختمان بسیار کاربردی است چون به راحتی با استفاده از یک وسیلۀ مکانیکی می تواند از محکم بسته شدن درب و وارد شدن آسیب به قفل درب جلوگیری کرد. در حال حاضر امکان خرید جک آرام بند سیزا، آرام بند کام و سایر برندها در مدل های مختلف برای متقاضیان این محصول فراهم می باشد.

برای خرید آرامبند ماند خرید آرامبند درب نفرو رو ساختمان با برندهای معتبر به همراه گارانتی می توانید از وب سایت رسمی فهام دُر دیدن فرمائید. همچنین در صورت نیاز به خدمات مشاوره ای می توانید با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس بگیرید.

طول عمر، جنس و کیفیت جک از مهمترین عوامل تعیین کنندۀ قیمت آرام بند می باشد. هنگام خرید و فروش آرام بند دو نکتۀ مهم و کاربردی در نظر گرفته می شود که اختصاص به وزن درب و کاربرد قفل برقی است. در واقع برخی از قفل های جدید که با عنوان قفل برقی شناخته می شوند، دارای سیستم یکپارچه با قفل و مگنت هستند که بتوانند سیستم قبلی قفل را عاری سازد. در همین راستا باید متناسب با سیستم درب اقدام به خرید و نصب آرام بند نمایند که بتواند استحکام و طول عمر بالایی داشته باشد.

همانطور که گفته شد، قیمت آرام بند نیز وابسته به مشخصات فنی و برند آن دارد.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر با هدف رضایت مندی مشتریان، محصولات مجموعۀ خود را توسعه بخشیده، در همین راستا امکان خرید جک آرام بند ارزان و با کیفیت بالا و گارانتی دار برای مشتریان فراهم کرده است.

 شرکت فنی مهندسی فهام دُر  

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 841
نمایش همه
علاقه مندی ها ()