پروفیل ها ، مقاطع فلزی هستند که می توان از آن در بخش های مختلفی صنعت استفاده نمود. پروفیل ها دارای دو نوع پروفیل باز و پروفیل بسته به تولید می رسد. لوله و قوطی ها در انواع پروفیل بسته قرار می گیرند. همچنین نبشی ، ناودانی و میلگرد نیز از انواع پروفیل باز به شمار می رود. از نوع دیگر پروفیل ها دارای دو نوع پروفیل سبک و سنگین می باشند. قیمت پروفیل در انواع مختلف، متفاوت است.

پروفیل ها به طور کلی در دو نوع صنعتی و ساختمانی می باشند که در ضخامت های مختلف به تولید رسیده و هر یک کاربرد های مختلفی دارند. از قابلیت های پروفیل می توان به قابلیت جوش پذیری آسان، مقاومت بالا و سختی مطلوب می باشد. برای ساخت انواع دستگاه های صنعتی از پروفیل ها استفاده می شود ، همچنین در ساختمان سازی ها از انواع پروفیل ها می توان استفاده کرد. قیمت پروفیل ها با توجه به ضخامت، نوع و اندازه ، تعیین می شود. برای خرید انوع پروفیل باید با انواع آن آشنا شوید تا بتوانید نوع مناسبی را از آن خریداری نمایید. بازرگانی میران آهن، مشاوره های لازم را برای خرید محصولات به شما خواد داد تا بتوانید خرید خوبی را تجربه کنید.

پروفیل های سبک و سنگین

پروفیل های سبک ساخته شده از ورق های روغنی ضخامت کم می باشند که کمتر از یکونیم میلی متر می باشد. روش ساخت این پروفیل ها به وسیله ی نورد سرد انجام می گیرد. نام دیگر پروفیل های سبک، پروفیل مبلی می باشد. پروفیل های سبک دارای خاصیت چکش خواری ، فرم دهی بالایی می باشند. در صنایع ساخت لوازم خانگی، خودروسازی و... می توان از این نوع پروفیل استفاده کرد. پروفیل های سنگین از ورق سیاه با ضخامت بالا ساخته می شود همچنین این پروفیل ها با روش نورد گرم انجام می گیرند تا مقاومت بالایی را داشته باشند بنابراین در مواردی که مقاومت پروفیل بسیار مهم باشد ، از پروفیل سنگین استفاده می شود. برای اطلاع از قیمت انواع تیرآهن  به سایت مراجعه کنید.  

قیمت پروفیل های فولادی به عواملی همچون سایز، ابعاد، نوع آن بستگی دارد. اما  در نهایت فر وشگاهی که از آن خرید پروفیل ها را انجام می دهید نیز بسیار مهم می باشد. بازرگانی میران آهن یکی از تامین کنندگان آهن آلات در کشورمان می باشد که با عرضه ی انواع آهن آلات در کیفیت های بسیار بالا توانسته رضایت مشتریانش را به دست آورد. این مرکز انواع قطعات را با قیمت های بسیار مناسبی به شما عرضه خواهد کرد. برای خرید پروفیل هر فروشگاهی مورد اطمینان نبوده و باید حتما به فروشگاه های قابل اعتماد مراجعه کنید. بازرگانی میران آهن بستری برای خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی خرید خود را انجام دهید.

بازرگانی میران آهن

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 688
نمایش همه
علاقه مندی ها ()