میلگرد یکی از قطعاتی است که در بخش ساختمان سازی استفاده های بسیاری از آن می شود. با استفاده از میلگرد می توان سازه ها را مقاوم سازی کرد. میلگرد از اصلی ترین قطعاتی است که در ساختمان ها برای استحکام بخش های مختلف آن به کار می رود. در واقع با استفاده از میلگرد می توان اسکلت ساختمان ها را مقاوم سازی کرد. میلگرد ها دارای انواع مختلفی می باشند که قیمت میلگرد در هر مدل متفاوت از دیگری است.

همه ی ما با میلگرد آشنا هستیم و آن را دیده ایم . میلگرد ها معمولا در مکان های ساخت و ساز همیشه به چشم می خورد. در بخش های مختلف ساختمان سازی از جمله کف، ستون ها و.... از میلگرد استفاده می شود. میلگرد ها طوری طراحی شده اند که حجم کمی دارد اما مقاومت بسیار بالایی دارند و آسیب پذیری بسیار کمی دارند. در واقع استحکام لازم برای بسیاری از سازه ها به واسطه ی میلگرد ، ایجاد می شود.

میلگرد چیست

میلگرد ، میله ای فولادی است که دارای آج هایی است و طوری طراحی شده تا دچار خم شدگی و شکستگی نشود و دارای انعطاف بسیار خوبی می باشد. میلگرد در سایز های مختلفی تولید می گردد و معمولا به همراه آن از بتن استفاده می شود تا در جای خود ثابت بماند و بر مقاومتش افزوده شود. نیروی کششی میلگرد بسیار بالا بوده و می تواند وزن بالایی را تحمل کند. در واقع بتن به تنهایی نمی تواند مقاومت بالایی در برابر نیری چرخشی و کششی مقاومت داشته باشد و به همین دلیل از میلگرد در بتن استفاده می شود تا مقاومت آن چند برابر شود. قیمت میلگرد با توجه به انواع آن تعیین می گردد و هر مرکزی می تواند قیمت های مختلفی را برای این قطعه در نظر گیرد.

وجود میلگرد می تواند در زمان بروز حوادثی مانند زلزله تا حد بالایی سازه را سر پا نگه دارد. میلگرد از آج هایی تشکیل شده که اصطحکاک لازم را برای قرار گیری در بتن داشته باشد. باید توجه داشته باشیم که میلگرد نقش اساسی را در بخش ساخت و ساز ها دارد، بتن به تنهایی ممکن است دچار شکستگی شود و می تواند صدمات جبران ناپذیری را داشته باشد بنابراین با استفاده از میلگرد می توان بتن را تا حد بالایی مقاوم کرد.

قیمت انواع میلگرد

میلگرد ها همان طور که گفته شد دارای انواع مختلفی می باشد که دارای قیمت های مختلفی می باشد. قیمت میلگرد با توجه به نوسانات ارز نیز تغییر می کند . مراکزی وجود دارند که میلگرد ها را  به صورت مستقیم به شما عرضه می کنند. فروشگاه میران آهن از فروشندگان معتبر انواع میلگرد در کشورمان است که توانسته با عرضه ی مستقیم محصولاتش ، قیمت میلگرد را بسیار منصفانه در نظر گیرد تا رضایت مشتریانش را به دست آورد. این مراکز مورد اطمینان مشتریان واقع خواهد شد.

انواع میلگرد

میلگرد ها در انواع میلگرد اروپایی که خود در انواع کربن، منگنز، سیلیکون، آلیاژی و... می باشد، همچنین نوع دیگر میلگرد فولاد کربن دار و همین طور میلگرد گالوانیزه و اپوکسی پوشش داده شده و فایبرگلاس ضدزنگ نیز از انواع دیگر میلگرد ها به شمار می رود که هر یک دارای ویژگی های مختلفی بوده و قیمت میلگرد درهر یک متفاوت می باشد.

فروشگاه میران آهن از فروشگاه های معتبر در بخش  فروش آهن آلات و قطعات آهنی در کشورمان است که محصولات بسیار باکیفیت را به صورت مستقیم و با قیمت ارزان به دست مشتریان خود می رساند. برای خرید به صورت اینترنتی می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه ، محصولات مورد نظر را خریداری نمایید.

بازرگانی میران آهن

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 917
نمایش همه
علاقه مندی ها ()