جک های پارکینگی یا جک های برقی ، از وسیله هایی است که در حدود 20 سال است که به بازار وارد شده و امروزه بسیاری از افراد از این جک ها بهره می برند.  جک پارکینگ به منظور ، اتوماتیک نمودن درب ها به کار گرفته می شود. امروزه در بسیاری از مکان ها از جک برقی استفاده می شود. جک های برقی در انواع مختلفی به تولید می رسند که برای درب های تک لنگه و یا دولنگه می توان از آن ها استفاده کرد. شرکت فنی مهندسی فهام در از مجموعه های فروش جک پارکینگ با کیفیت بسیار بالا می باشد.

امروزه بسیاری از درب های پارکینگی دارای جک پارکینگ می باشند تا بتوانند سهولت را در زمان ورود و خروج ایجاد کنند. بدین وسیله افراد با استفاده از یک ریموت می توانند درب را باز و بسته کنند و نیازی به خروج از اتومبیل خود نمی باشد و علاوه بر ایجاد راحتی ، مشکلات خروج از خودرو مانند مشکلاتی از قبیل سرقت و مزاحمت و... نیز وجود نخواهد داشت.

استفاده از جک پارکینگ تا حدی رایج شده که شرکت های تولید کننده امروزه انواع مختلف این جک ها را تولید کرده اند که هر یک دارای ویژگی های خاصی می باشد.

انواع جک پارکینگ

جک پارکینگ الکترومکانیکی

این جک های پارکینگی برای ساختمان های مسکونی با تردد کم بسیار مناسب است و این نوع از جک ها برای درب های نسبتا سبک مناسب هستند.

جک پارکینگ هیدرولیکی

جک پارکینگ از نوع هیدرولیکی برای درب های سنگین استفاده می شود. از این نوع جک ها می توان در مکان های پرتردد استفاده کرد. در این نوع از جک های پارکینگی ، به منظور ایجاد امنیت بالا، از قفل برقی استفاده می گردد. 

قطعات جک پارکینگ

جک پارکینگ به طور کلی شامل مرکز فرمان ، ریموت کنترل، چشمی، فلاشر و جک بازویی می شود. هر یک از این قطعات نقش مهمی را در کارکرد این وسیله دارند.

برای انتخاب یک جک پارکینگ مناسب باید به موارد مهمی توجه فرمایید:

انتخاب جک پارکینگ با توجه به وزن درب:  انواع جک پارکینگ دارای قدرت های مختلفی می باشند که باید در خرید این وسیله ، به وزن درب توجه نمایید و جکی را تهیه کنید که نیروی کافی جهت باز و بسته نمودن درب مورد نظر شما را داشته باشد.برای خرید کرکره برقی به سایت شرکت فنی مهندسی فهام در مراجعه کنید.

انتخاب جک پارکینگ با توجه به میزان تردد: میزان تردد در انتخاب جک پارکینگ ، بسیار مهم است. جک های برقی ، تعریفی توسط شرکت سازنده برای میزان باز و بسته شدن دارند که در زمان خرید باید حتما به آن دقت شود زیرا ساختمان ها دارای تردد مختلفی می باشند و جک انتخابی باید قدرت آن میزان باز و بسته شدن را داشته باشد.

انتخاب جک پارکینگ با توجه به طول درب :  در واقع جک پارکینگ از هر نوعی از قبیل لولایی و یا ریلی که باشد، محدوده ای را برای باز و بسته شدن را باید در اختیار داشته باشد که به طول درب وابسته است ، بنابراین در زمان خرید به این نکته نیز دقت داشته باشید.  

فروش جک پارکینگ

فروش جک پارکینگ توسط مراکز مختلفی انجام می گیرد که انتخاب یک مرکز معتبر بسیار مهم بوده و باید به آن توجه شود. شرکت فنی مهندسی فهام دُر از مراکز فروش معتبری است که انواع جک پارکینگ را با قیمت های بسیر مناسب به فروش می رسند و شما می توانید خرید خود را به صورت اینترنتی از این مجموعه انجام دهید. این مجموعه محصولاتی باکیفیت بالا و مطمئن را به شما ارائه خواهد داد.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر 

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 862
نمایش همه
علاقه مندی ها ()