کرکره برقی انواع جدید کرکره های قدیمی است که می توان از آن استفاده ی بسیار آسانی داشت و عملیات باز و بسته کردن درب را بسیار راحت انجام داد. این کرکره ها به دلیل کارایی ساده و پیشرفته ای که دارند ، مورد استقبال افراد قرار گرفته اند و امروزه در بسیاری از مراکز فروش  جک برقی می توان این کرکره ها را مشاهده کرد. این کرکره ها معمولا از جنس آلومینیوم بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد، همین طور در برابر باد و باران مقاومت بالایی داشته و دچار زنگ زدگی نمی گردد.

در زمان گذشته استفاده از کرکره بسیار دشوار بود و افراد باید به سختی این کرکره ها باز و بسته می کردند. بنابراین با پیشرفت تکنولوژی به منظور سهولت در این امر، انواع برقی این کرکره ها روی کار آمدند و در مدت زمان کوتاهی تونستند فروش بالایی را به خود اختصاص دهند.

انواع کرکره برقی

کرکره برقی در انواع مختلفی تولید می گردد که عبارتند از :

کرکره برقی پنجره ای، کرکره های برقی پلی کربنات، کرکره های برقی آلومینیومی، کرکره های برقی پارکینگی، کرکره های برقی  گالوانیزه فوم دار، کرکره های برقی شفاف، کرکره های برقی فولادی، کرکره های برقی سکشنال، کرکره های برقی صوتی و...

هر یک از این کرکره ها می تواند برای کارایی های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. برای خرید و نصب هر یک از کرکره ها باید با آن آشنایی کاملی داشته باشید.

امروزه بسیاری از مغازه ها مجهز به کرکره برقی می باشند که به وسیله ی آن راحتی و امنیت را ایجاد می کنند. اما امروزه بسیاری از خانه های ویلایی نیز از کرکره های برقی استفاده می کنند. این کرکره ها از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. به خصوص در مناطق شمالی کشور این کرکره ها برای خانه های بسیار به چشم می خورد.

کرکره برقی آلومینیومی چیست؟

کرکره های آلومینومی بسیار باکیفیتی باشند و برای مکان های مختلفی می توان از این کرکره ها استفاده کرد. این نوع کرکره ها در انواع پانچ دار و ساده تولید می شوند. ضخامت کرکره برقی آلومینیومی به صورت یک جداره و یا چند جداره بوده و با هم متفاوت است. آلومینیوم به کار رفته در این کرکره ها نیز دارای تفاوت می باشد بنابراین برای خرید حتما به فروشندگان معتبر مانند شرکت فنی و مهندسی فهام دُر مراجعه کنید. این مرکز با عرضه ی انواع محصولات مانند کرکره های برقی، سیستم ضد سرقت، درب های اتوماتیک و انواع جک های برقی و... توانسته بهترین خدمات رسانی را داشته باشد و رضایت مشتریانش را به دست آورد.

نصب کرکره برقی

 نصب کرکره برقی نیاز به مهارت بالایی دارد و فرد نصب کننده باید دارای تخصص در این زمینه باشد. بنابراین شما به تنهایی اگر تخصص لازم را نداشته باشید نمی توانید به خوبی نصب را انجام دهید. نصب این کرکره ها در انواع مختلف شامل تفاوت هایی نیز می باشد. خرید دزدگیر اماکن را از طریق سایت انجام دهید.

قیمت کرکره برقی

کرکره برقی با توجه به جنس و اندازه و نوع آن دارای قیمت ها مختلفی بوده و بنابراین نمی توان قیمتی خاص را مدنظر قرار داد ، همچنین از نظر موتور کرکره و میزان ضخامت تیغه ی آن ، کرکره برقی دارای تفاوت قیمت می باشند. اما خرید از مراکز معتبر و فروشندگان منصف می توان این کرکره ها را با قیمت های مناسب تهیه نمود. فروشندگان کرکره برقی معمولا کار نصب این کرکره ها را نیز انجام می دهند، بنابراین اعتبار یک شرکت رائه دهنده ی خدمات کرکره برقی بسیار مهم است و باید به آن اهمیت  داده شود. شرکت فنی و مهندس فهام دُر یکی از مراکز بسیار معتبری است که سال ها در بخش فروش و خدمات دهی تجهیزات ساختمانی فعالیت داشته است.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر 

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 841
نمایش همه
علاقه مندی ها ()