اجرای شیروانی به عنوان یکی از سبک های خاص در طراحی سقف ساختمان های مختلف محسوب می شود. در گذشته تنها برخی از مناطق و افراد خاص شرایط لازم برای اجرای شیروانی یا همان اجرای اردواز را برای سقف محل سکونت و یا تجاری خود داشتند. در واقع نصب و  اجرای شیروانی  به منظور هدف خاصی صورت می گیرد که در ادامۀ مقاله به این موضوع می پردازیم. امروزه اجرای شیروانی جزء یکی از سبک های محبوب و پرطرفدار در سراسر کشور شده است.

آراز سقف به عنوان یکی از مجموعه های با تجربه در حوزۀ ارائه خدمات ساختمان خاص چون اجرای انواع شیروانی متناسب با ساختمان های آپارتمانی و ویلا باغ می باشد.

مجری سقف های شیروانی

برخی از مجموعه هایی که در حوزۀ ارائه خدمات اجرا و نصب شیروانی یا آردواز فعالیت دارند، می توانند نصب شیروانی سوله، شیروانی آلاچیقۀ شیروانی سقف ساختمان های آپارتمانی و همچنین ویلایی را با اطمینان و کیفیت بالایی انجام دهند. اجرای سقف شیروانی به منظور جلوگیری از نفوذ آب باران بر روی سازه های ساختمانی صورت می گیرد. از این رو مناطق شمال کشور که تداوم باران در این نواحی زیاد است، نصب سقف شیروانی بسیار مقرون به صرفه و کاربردی است.

در ضمن برخی از افراد نیز به دلیل زیبایی ظاهری که اجرای آردواز به سقف ساختمان می دهد، تمایل به سفارش اجرای سقف شیروانی می باشند. به همین دلیل شاهد اجرای انواع سقف شیروانی در سطح کشور و مناطق مختلف چون تهران، کرج، مناطق شمالی و غیره می باشیم.

سر درب ورودی ساختمان، آلاچیق، خرپا، تراس و ... از دیگر قسمت های ساختمانی هستند که اجرای آردواز می تواند علاوه بر زیبایی، کاربردی نیز باشد و افراد بتوانند به سهولت از این امکانات استفاده کنند. برای اجرای شیروانی از ورق های مخصوص گالوانیزه و رنگی، پشم شیشه، توری مرغی، ایرانیت، فلاشینگ، نما و لمبه، هواکش بادی و ... استفاده می شود.

اجرای شیروانی با بهترین رنگ

همانطور که در انتهای پاراگراف بالا بدان اشاره کردیم، برای اجرای شیروانی نیاز به ابزارآلات خاصی است و مجریان طرح متناسب با محل اجرای سقف آردواز، مناسب ترین تجهیزات را برای نصب موفقیت آمیز این سازه استفاده می کنند.

اجرای سقف شیروانی به دلیل کاربرد خاص و نمای فوق العاده ای که به ساختمان می بخشد، مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. از این رو اکثر افراد که تمایل به ساخت ویلا باغ هستند، ترجیح آنها استفاده از متریال آردواز برای اجرای شیروانی با بهترین رنگ متناسب با سبک نمای ساختمان می باشند.

قیمت اجرای شیروانی

قیمت اجرای شیروانی به ابعاد، جنس آردواز و نحوۀ  اجرای آردواز دارد. در واقع برای اجرای سقف شیروانی نیاز به یک سری مصالح ساختمانی خاص و ورق های گالوانیزه و فولادی است که با استفاده از آنها بتوانند بستر لازم برای اجرای شیروانی را فراهم کنند. با توجه به ابعاد فضای سقف و تنوع متریال اجرای سقف آردواز، امکان اجرای سقف شیروانی با قیمت ارزان و کیفیت بالا برای علاقه مندان این سبک طراحی سقف ساختمان فراهم می باشد.

به عنوان مثال برای ساخت برخی از آردوازهای سیمانی از مصالح ساختمانی سیمان، الیاف مصنوعی، مواد افزودنی شیمیایی، آب، آزبست و همچنین الیاف معدنی استفاده می شود و می توان از آن برای اجرای سقف شیروانی استفاده نمود.

مهمترین ویژگی که برای اجرای سقف شیروانی وجود دارد، رنگ پذیری مصالح ساختمانی است که برای چنین کاری به کار برده می شود. بنابراین مالکین ساختمان، بنا به سلیقۀ شخصی خود درخواست اجرای شیروانی با رنگبندی های مختلف را داشته باشند.

مجموعۀ آراز سقف از همان ابتدای فعالیت، در حوزۀ ارائه خدمات اجرایی و تعمیراتی سقف های شیروانی و آردواز در سراسر کشور فعالیت می کند.

 

 شرکت آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 776
نمایش همه
علاقه مندی ها ()