پارکت از قدیمی ترین و البته پرطرفدارترین نوع کفپوش های ساختمانی است که عنصر سازنده و یا متریال اصلی آن چوب است، این نوع از کفپوش ها دارای ظاهری بسیار شکیل، ساده و گرم هستند و در صورت هماهنگی با دیگر اجزاء ساختمان، آرامش بی نظیری را بر محیط حکم فرما می کنند. این کفپوش های زیبای چوبی برای سیستم های گرمایش از کف ایده آل هستند و برای نصب آن به روش های مختلف موازی، حصیری، مورب، جناغی و غیره از چسب مخصوص استفاده می شود که پس از خشک شدن عملیات پرداخت کاری با استفاده از لاک و ساب بر روی آن ها صورت می گیرد، تا سطح درخشان، براق و صیقلی آن ها را به بهترین حالت ممکن به نمایش گذاشت. از مهمترین مزایای استفاده از این کفپوش های چوبی در مقایسه با دیگر کفپوش های سنگی و سرامیکی می توان به مقاومت آن در برابر اشعه UV، مقاومت حرارتی بسیار پایین، مقاومت مناسب در برابر لکه و تردد بالا، قابلیت جابجایی، ضد حساسیت بودن و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. چوب از اصلی ترین و به عبارتی تنها ترین عنصر سازنده این کفپوش ها است و از تمامی چوب درختانی همچون زبان گنجشک، گیلاس، افرا، صنوبر، بلوط، گردو، راش و غیره در ساخت آن ها استفاده می شود، و بر همین اساس یعنی بافت، سختی و گره های چوب، قیمت پارکت محاسبه و تعیین می شود، به عنوان مثال کفپوش هایی از جنس بلوط و افرا به دلیل سختی بالای چوب گران تر از دیگر کفپوش ها می باشد. بنابراین مواردی همچون برند سازنده، ابعاد و اندازه، نوع متریال اصلی و غیره در قیمت گذاری این محصولات تأثیر بسیار بالایی داشته است.

ویژگی های پارکت مناسب

صنعت پارکت سازی نیز در دوران اخیر با پیشرفت هایی همراه بوده است و امروزه می توان پارکت ها را در دو نوع انواع پارکت چوبی و پارکت لمینت تهیه کرد، که از نظر جلوه های بصری تفاوت های چندانی ندارند، اما روش و ترکیبات سازنده ها آن ها تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند. به عنوان مثال انواع پارکت لمینت به دلیل بافت مصنوعی HDF که سطح آن ها را پوشانده است، در مقابل رطوبت، خراش و تردد بالا بسیار مقاوم تر هستند و همین طور قیمت پایین تری دارند. از مهمترین ویژگی های پارکت مناسب می توان به نوع بافت و تعداد گره های آن اشاره کرد، که میزان سختی و دوام این منسوجات چوبی را به نمایش می گذارد. ضخامت بالا، ابعاد و اندازه، پرداخت کاری باکیفیت و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. این کفپوش های طبیعی زیبا در طیف رنگی متنوعی طراحی و تولید می شوند، و باید علاوه برکیفیت این محصولات به هارمونی آن ها با دیگر اجزاء ساختمان نظیر کاعذ دیواری، رنگ، تابلوها و غیره نیز توجه نمود، تا در نهایت یک طراحی داخلی بی عیب و نقص را با استفاده از این کفپوش ها به نمایش گذاشت. خرید پارکت در انواع و اقسام آن ها روز به روز در حال رشد و توسعه می باشد و  این موارد را می توان به خوبی در بزرگتر شدن بازار خرید و فروش پارکت و پارکت لمینت مشاهده کرد.

فروش آنلاین پارکت چوبی

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از مجرب ترین مجموعه های فروش آنلاین پارکت به سراسر کشور در تمامی رنگ ها و برندهای معتبر داخلی و خارجی در کشور است که محصولات خود را با مناسب ترین قیمت و تضمین کیفیت کالا به سراسر کشور ارسال می کند. متقاضیان خرید انواع پارکت چوبی باکیفیت و متنوع مانند خرید پارکت لمینت ترکیه با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند. کارشناسان فروش این مجموعه خوشنام و معتبر در تمامی ساعات اداری پاسخگویی و پشتیبانی از فروش محصولات خود را به بهترین روش ممکن و با تکیه بر اصول اخلاقی و مشتری مداری انجام می دهند، که این موارد در جلب رضایت مشتریان و اعتماد دوباره آن ها بسیار حائز اهمیت می باشد، بطوریکه بسیاری از فعالان این صنعت در شمار مشتریان وفادار این مجموعه قرار گرفته اند.

 

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 780
نمایش همه
علاقه مندی ها ()