استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی سالهاست که به عنوان یکی از ترندترین روش های طراحی و دکوراسیون داخلی معرفی شده است که به فضای بی روح ساختمان ها عمق و جذابیت بالایی می دهد. کاغذ دیواری سه بعدی از پرطرفدارترین ترکیباتی است، که در کنار انواع کاغذ دیواری ساده  و پارکت های هماهنگ یک فضای بی نظیر و جذاب را به نمایش می گذارد، این دیوارپوش ها را می توان در طرح های سفارشی و آماده، هماهنگ با چیدمان ساختمان تهیه کرد. شباهت های این روکش های دیواری سه بعدی با انواع پوستر دیواری، سبب شده بسیاری از مشتریان این دو محصول را با یکدیگر اشتباه بگیرند، اما از عمده تفاوت های آن ها می توان  به سبک طراحی، تولید و نصب آن ها اشاره کرد. انواع کاغذ دیواری سه بعدی دقیقا مشابه با نمونه های ساده این روکش های دیواری هستند و با تکرار یک تصویر مشخص در طول رول ها چاپ می شوند، این در حالی است که پوسترهای دیواری در ابعاد و اندازه های مشخص و به صورت قطعه بندی شده طراحی می شود، که با کنار هم قرار دادن منظم قطعات آن می توان یک تصویر کامل را مانند یک تابلوی بزرگ نقاشی به نمایش گذاشت، البته انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی یا پوستر های دیواری امری سلیقه ای بوده و در برخی از طراحی ها از هر دوی آن ها استفاده می شود.

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

این دیوارپوش های کاغذی را می توان برای قسمت های مختلف ساختمان در انواع کاغذ دیواری سه بعدی منظره، کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب، کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی، کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون و غیره قرار داد، که در طراحی های مدرن، کلاسیک، منظره کودکانه و انیمیشنی و غیره و در کیفیت های مختلف عرضه شده اند. کیفیت انواع کاغذ دیواری سه بعدی رابطه ی مستقیمی با نوع متریال مصرفی، کیفیت و ضوح چاپ و همین طور سبک طراحی این دیوار پوش ها دارد. در تولید این روکش های سه بعدی نیز مانند انواع کاغذ دیواری از متریالی نظیر وینیل، کاغذ دیواری نانو، PVC، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی، مخملی و غیره استفاده می شود، که کیفیت، دوام و قیمت کاغذ دیواری سه بعدی بسته به نوع آن ها محاسبه و سنجیده می شود.

اصول انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی

انتخاب کاغذ دیواری مناسب به عنوان دیوار پوش برای دیزاین ساختمان مزایایی نظیر پوشاندن عیوب دیوارها، بزرگنمایی ساختمان، طراحی مفهومی و کیفیت و دوام بسیار بالا را به همراه دارد. اما در صورتی که در هنگام خرید این دیوار پوش های جذاب  اصول انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی را رعایت نکرد، ممکن است، نتیجه ای عکس انتظارات خود دریافت نمود. در یک انتخاب اصولی و هدفمند در ابتدا باید سبک دیزاین و طراحی داخلی را مد نظر قرار داد، و سپس باید در میان تنوع بسیار بالایی از این محصولات، طرح هایی مفهومی و متناسب با فضای کار و زندگی خود را در یک تیراژه رنگ مشخص و هماهنگ با دکور ساختمان انتخاب کرده و در میان آن ها بهترین شان را انتخاب نمود. فروش کاغذ دیواری ساده و سه بعدی باکیفیت با فراهم شدن بسترهای خرید و فروش آنلاین بسیار ساده تر از قبیل شده است و متقاضیان این محصولات می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن با مقایسه فروشگاه های متنوع و محصولاتشان بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و یا از طراحی های اختصاصی و سفارشی استفاده کنند.

 فروش کاغذ دیواری سه بعدی ارزان قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از معتبرترین مجموعه های فروش کاغذ دیواری سه بعدی ارزان قیمت و با کیفیت در انواع طرح های آماده و سفارشی است، که با ارائه پشتیبانی قوی فروش و خدماتی نظیر ارسال فوری با بهترین بسته بندی همراه با گارانتی اصالت کالا توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را کسب نماید و در شمار برترین و مجرب ترین مراکز فروش آنلاین کاغذ دیواری سه بعدی قرار بگیرد. 

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 697
نمایش همه
علاقه مندی ها ()