سیم خاردار تبری یکی از تجهیزات مورد نیاز برای حفاظت محوطۀ ساختمان می باشد. با استفاده از انواع سیم خاردار تبری به راحتی می توان تعداد ترددهای غیر مجاز افراد را به داخل محوطه کاهش داد. سیم خاردار تبری به صورت تیغه ای طراحی می شود که در صورت برخورد با آن افراد زخمی می شوند و افراد را از ادامۀ مسیر باز می دارد. به همین دلیل اکثر افرادی که دارای مزرعۀ کشاورزی هستند، توصیه می شود برای جلوگیری از ورود حیوانات وحشی و شکاری به محوطه از سیم های خاردار تبری استفاده کنند.

برای سفارش خرید سیم خاردار تبری  می توانید با حصار سیم تماس بگیرید. حصار سیم یکی از مجموعه های تولد کنندۀ انواع سیم خاردار تیغه ای تبری در سراسر کشور می باشد. با توجه به متراژ فضای مورد نظر می توانید به صورت مستقیم از تولیدکنندۀ واقعی خریداری کنید.

فروش سیم خاردار تبری

فروش سیم خاردار تبری به صورت رولی و متراژ مختلف صورت می گیرد. بنابراین متقاضیان خرید سیم خاردار تیغه ای تبری می توانند بر حسب نیاز در متراژ اندک و یا زیاد خریداری کنند که مقرون به صرفه باشد. خرید مستقیم محصول از تولید کننده بسیار ارزان خواهد بود، به همین جهت پیشنهاد می کنیم برای متراژ بالا از تولیدکنندۀ اصلی سیم خاردار تبری، این محصول را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری کنید.

همانطور که گفته شد، سیم خاردار تبری یا همان سیم خاردار تیغه ای تبری به هر نوع حصاری گفته می شود که می تواند به صورت افقی و یا حلقوی ساخته شده باشد. از این رو افراد حقیقی و حقوقی می توانند متناسب با نیاز برای محل زندگی، اداری و سایر اماکن از مزایای سیم خاردار تبری حلقوی و یا سیم خاردار تبری حلقوی استفاده نمایند. امروزه اکثر محیط های نظامی، فرودگاه ها، ناحیۀ ریل قطار شهری، شرکت های تولید کنندۀ مواد شیمیایی و صنعتی و غیره به دلیل ارتفاع پایین دیوارچین از مزایای سیم خاردار تبری تیغه ای استفاده می کنند، تا بدین وسیله بتوانند سطح ایمنی ساختمان و محوطه را بهبود ببخشند.

شکل ظاهری سیم خاردار تبری نسبت به دیگر انواع سیم خاردار زیباتر می باشد. البته هنگام خرید سیم خاردار، باید کیفیت جنس مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ سیم خاردار باید ملاک انتخاب و خرید این کالا باشد. در واقع استحکام بالا، مقاومت در برابر شرایط محیطی، قابلیت ضد آب و زنگ زدگی از مهمترین مشخه های ساختاری سیم های خاردار تبری محسوب می شود.

قیمت سیم خاردار تبری

قیمت  فروش سیم خاردار تبری به کیفیت آلیاژ به کار رفته در سیم خاردار بستگی دارد. برخی از سیم های خاردار رایجی که به فروش می رسند، از آلیاژهای بی کیفیت و ناخالص تولید می شوند که پس از استفاده کوتاه مدت از آن حالت زنگ زدگی پیدا می کند و کیفیت اولیۀ خود را از دست می دهد و به راحتی تغییر شکل داده می شوند. بنابراین خرید سیم خاردار تبری تیغه ای را به صورت تضمینی و ماهیت ضد زنگ انجام دهید.

امروزه شرکت های معتبر تولید کنندۀ سیم خاردار تبری، از دستگاه های نیمه اتوماتیک و یا تمام اتوماتیک استفاده می کنند که بتوانند سطح کیفیت سیم های خاردار تولیدی شرکت را ارتقاء ببخشند. معمولاً برخی از مجموعه های عرضه کنندۀ سیم خاردار قادر به ارائه خدمات نصب سیم خاردار تبری در کنار خدمات فروش این محصول به مشتریان گرامی می باشند.

نصب سیم خاردار تبری به دلیل وجود تیغ هایی که دارد، نیاز به ابزارآلات خاص دارد و عموم افراد از عهدۀ اصولی نصب آنها بر نمی آیند. در نتیجه کمک گرفتن از افراد مجرب می تواند بهترین گزینه باشد.

حصار سیم از ابتدای فعالیت حرفه ای خود، در حوزۀ تولید و عرضۀ انواع سیم خاردار در تهران خدمات رسانی می کند.

 

آدرس: ارومیه - شهرک صنعتی فاز دو توسعه - بلوار مهارت - پلاک 11

شماره تماس: 04433744991

تلفن همراه: 09143411954

فکس: 04433744992

تلگرام و واتس آپ: 09019138799

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 798
نمایش همه
علاقه مندی ها ()