نقاشی ساختمان نیاز به مهارت دارد و به عنوان یکی از تکنیک های تزئین دکوراسیون داخلی محسوب می شود. ایجاد تنوع و خلق یک اثر هنری یکی از مهمترین انگیزه های ادامۀ حیات برای انسان ها به حساب می آید و همواره در تلاش هستند که بتوانند از مواد مختلف و اشیاء پیرامون خود برای زیبا نمودن فضای زندگی خود استفاده نمایند. در همین راستا اجرای نقاشی ساختمان به منظور زیباتر کردن و رنگ و لعاب بخشیدن به فضای داخل و خارج ساختمان صورت می گیرد. قدمت نقاشی ساختمان به گذشته های دور برمی گردد و تمام مردم به نحوی متناسب با سلیقۀ شخصی خود از زیبایی های نقاشی ساختمان لذت می برند و علاقه مند به ایجاد تغییر با متریال رنگ در نمای ساختمان می باشند.

رنگ کاران چندین سال است که توانسته با دریافت مجوز و گواهینامه های لازم، با کیفیت بالایی خدمات ساختمانی اعم از نقاشی ساختمان، گچ کاری، تمیز کاری و مواردی از این قبیل را به متقاضیان ارائه دهند.

اجرای بهترین نقاشی ساختمان

همانطور که می دانید برای انجام نقاشی ساختمان نیز با گذشت زمان، تکنیک های متعددی افزوده شده است. بدین وسیله سبک های متنوع مدرن و کلاسیک را می توان به سهولت با استفاده از رنگ و ابزارآلات مخصوص، به شیوۀ نقاشی ساختمان بر روی نمای دیوار و سقف داخل و خارج ساختمان پیاده سازی نمود.

رنگ روغنی، رنگ پتینه، رنگ اکریلیک، رنگ پلاستیک، رنگ مولتی کالر، بلکا و ... برخی از انواع رنگ هایی است که برای امور نقاشی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بدین وسیله می توانند زیبایی نمای دکوراسیون را دوچندان نمود.

نکتۀ مهمی که در رابطه با نقاشی ساختمان وجود دارد، این است که امکان تغییر ابعاد فضای دکوراسیون با استفاده از رعایت اصول نقاشی امکان پذیر می باشد. در نتیجه افراد مختلف می توانند متناسب با نیاز و سلیقۀ شخصی خود متقاضی اجرای طرح های متنوع نقاشی ساختمان، متناسب با فضای سالن پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک و محیط آشپزخانه باشند.

به طور معمول برای محیط آشپزخانه از نقاشی ساختمان با رنگ روغن استفاده می شود. به دلیل ماهیت روغنی داشتن این نوع رنگ، قابل شستشو می باشد و بدین وسیله نظافت سطوح رنگ کاری ساختمان راحت تر صورت می گیرد. به این ترتیب می توان برای جلوه دادن و ایجاد تغییر در نمای دکوراسیون از تکنیک نقاشی ساختمان استفاده می شود و به سهولت می توان با قیمت مناسب طرح های متنوعی را در نمای دکوراسیون خلق نمود.

نقاشی ساختمان در تهران و سایر شهرستان ها نیاز به یک سری ابزارآلات خاص دارد که در نتیجۀ آن به سهولت می توان جلوه ای خاص به نمای دکوراسیون می دهد. قلمو، اسپری رنگ، غلطک و ... برخی از انواع ابزارآلات مخصوص برای نقاشی ساختمان می باشد. به این ترتیب یک نقاش حرفه ای با توجه به تخصص و تجاربی که به دست آورده است، توانایی خلق آثار هنر نقاشی مختلف با کیفیت بالا و تنوع طرح و رنگبندی را خواهد داشت.

به همین جهت افراد زیادی علاقه مند به نقاشی برای نمای ساختمان می باشند چون چشم اندازی خاص برای افراد ایجاد می کند و می تواند حس سرزندگی و آسایش را برای ساکنین به همراه داشته باشد. بدین وسیله افراد مختلف می توانند با استفاده از این تکنیک، زیبایی محل سکونت خود را دوچندان نموده و تغییر و تحول خاصی در نمای دکوراسیون اتاق کودک، سالن پذیرایی و یا محیط خارجی ساختمان بوجود آورند. خوشبختانه صنعت نقاشی ساختمان محدودیت مکانی ندارد و بر اساس سلیقۀ شخصی می توان برای زیباتر کردن و جلوه داده به دکوراسیون، تکنیک نقاشی ساختمان پیاده سازی نمود.

رنگ کاران بیش از یک دهه است که به صورت حرفه ای در حوزۀ نقاشی ساختمان فعالیت می کند.

 ارتباط با گروه نقاشی ساختمانی رنگ کاران

آدرس: تهرانپارس خیابان امین خیابان امیر شرقی پلاک ۷۴

ایمیل: info@rangkaran.com

شماره تماس : 09124447263   بیرامی

شماره تماس: 09197361233 - 02177248655              

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 723
نمایش همه
علاقه مندی ها ()