آب بندی نمای ساختمان از دیگر خدمات ساختمانی است که به مالکین ساختمان ارائه داده می شود. با استفاده از این روش به راحتی می توان میزان آسیب دیدگی نمای ساختمان را کاهش داد. هدف از انجام آب بندی نمای ساختمان، این است که بتوان درز بندی و عایق بندی نمای ساختمان را با استفاده از متریال با کیفیت و با دوام انجام داد. همانطور که می دانید شرایط محیطی چون بارش باران، تابش مستقیم خورشید، باد و طوفان هر کدام به نوبۀ خود تأثیر منفی بر روی ماندگاری و تداوم طول عمر مصالح نمای ساختمانی دارد. بدین ترتیب مالکین ساختمان تلاش می کنند برای جلوگیری و یا ازدیاد میزان خسارت به ساختمان از مواد کاربردی و خاص برای  آب بندی نمای ساختمان استفاده نمایند. در حال حاضر برخی از شرکت ها به صورت تخصصی در زمینۀ ارائه خدمات ساختمانی در ارتفاع فعالیت می کنند و می توانند شما را در اجرای موفقیت آب بندی نمای ساختمان همراهی کنند.

گروه نماروز نیز به عنوان یکی از مجموعه های فعال ساختمانی است که در این حوزه فعالیت می کند، که مجهز به نیروی انسانی متخصص و همچنین تجهیزات پیشرفته و راهکارهای بروز برای اجرای آب بندی نمای ساختمان و هر گونه کار ساختمانی در ارتفاع می باشد.

اجرای آب بندی نمای ساختمان با تجهیزات پیشرفته

به طور کلی برای انجام کار در ارتفاع نیاز به امکاناتی است که بتوان به سهولت فعالیت خود را انجام داد، که می تواند آب بندی، شیشه شویی، درزگیری، نصب توری و غیره باشد. با گذشت زمان، ساختمان نیز دچار فرسایش می شود و عوامل طبیعی موجب آسیب دیدگی قسمت هایی از نمای ساختمان می شود. از این رو برای جلوگیری از تخریب زودهنگام ساختمان، نیاز به رسیدگی دارد. بنابراین انجام آب بندی نمای ساختمان را با استفاده از مصالح مناسب و بهترین روش انجام می دهند. توجه به این نکته موجب تداوم عمر ساختمان می شود.

در حال حاضر امکان اجرای آب بندی نمای ساختمان با طناب، داربست، کلایمر، بالابر و مواردی از این قبیل فراهم می باشد. هر کدام از این تجهیزات برای انجام امور آب بندی مفید است که ارتباط مستقیم با طراحی نمای ساختمان و همچنین فضای آسیب دیده دارد. از این رو متصدی با بررسی تمام جوانب تصمیم به انتخاب مناسب ترین روش برای اجرای عایق بندی نمای ساختمان می نمایند. البته برخی از روش ها نسبت به سایر تکنیک ها ساده تر و در عین حال سرعت اجرا را ارتقاء می بخشد. در همین سو اجرای آب بندی نمای ساختمان با طناب رایج ترین تکنیک محسوب می شود.

قیمت آب بندی نمای ساختمان

قیمت اجرای آب بندی نمای ساختمان به میزان فضای تخریب شده و همچنین نوع مصالح به کار رفته دارد. لازم به ذکر است که قیمت تقریبی انجام کار را می توانید پیش از اجرا مطلع شوید. در واقع کارشناس متخصص قبل از انجام کار، تمام جوانب را در نظر می گیرد و بدین وسیله می تواند قیمت اجرای آب بندی را مشخص نماید.  انجام نماشویی را به ما بسپارید.

مقاوم سازی بنای ساختمان، ضد آب کردن سطوح نمای ساختمان، درزبندی نمای شیشه ای و عایق بندی حرارتی و رطوبتی ساختمان از مهمترین مزایای اجرای آب بندی نمای ساختمان محسوب می شود.

استفاده از مواد نانو و ضد آب، چسب های سیلیکونی و پلی یورتان به عنوان متریال رایج برای اجرای آب بندی نمای ساختمان به کار برده می شوند. لازم به ذکر است که توجه ه رعایت نکات ایمنی برای چنین کارهایی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

گروه نماروز از جمله مراکز ارائه دهندۀ خدمات ساختمانی است که توانسته پروژه های متعددی را در عرصۀ کار در ارتفاع انجام دهد و بتواند با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته با امنیت بالا، فعالیت های خود را با موفقیت انجام دهد.

 

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 718
نمایش همه
علاقه مندی ها ()