آب بندی نمای ساختمان یکی از مقوله هایی است که نیاز به تخصص و تجهیزات خاص و ایمن دارد چون نوعی از خدمات کار در ارتفاع می باشد. دلایل زیادی برای نفوذ رطوبت و گرد و خاک به داخل ساختمان وجود دارد که باد و طوفان، بارش باران شدید، زلزله و تابش نور خورشید از مهمترین عوامل طبیعی برای فرسایش نمای ساختمان محسوب می شوند. به این ترتیب اجرای آب بندی نمای ساختمان یک نیاز به حساب می آید و مالکین ساختمان متناسب با حجم تخریب و درزهای ایجاد شده بر روی نمای ساختمان، درخواست عملیات آب بندی نمای ساختمان را از شرکت های مربوطه خواهند داشت.

گروه نماروز سال های متوالی است که در زمینۀ خدمات نظافتی و نصب تجهیزات ساختمانی فعالیت دارد و به دلیل وجود متقاضی، شرایط لازم در خصوص ارائه خدمات کار در ارتفاع را با تجهیزات ایمنی و پیشرفته برای انجام آب نمای ساختمان و سایر خدمات را دارند.

اجرای آب بندی نمای ساختمان با تجهیزات پیشرفته

همانطور که گفته شد، برای اجرای آب بندی نمای ساختمان و کار در ارتفاع نیاز به استفاده از تجهیزات پیشرفته ای است که مقاومت و ایمنی لازم را برای فرد تأمین کند تا بتواند با اطمینان عملیات عایق بندی را با استفاده از متریال با کیفیت انجام دهد. تأمین تجهیزات مورد نیاز برای اجرای عملیات های ساختمانی کار در ارتفاع نیاز به تجربه و مهارت دارد. در حال حاضر شرایط ارائه خدمات آب بندی نمای ساختمان با طناب، داربست، دستگاه بالابر و همچنین کلایمر برای اپراتور فراهم می باشد. به این ترتیب افرادی که نیاز به اجرای عملیات عمرانی دارند، می توانند از این فرصت جهت کار در ارتفاع با امنیت بالا استفاده کنند.

برای آب بندی نمای ساختمان کامپوزیت و شیشه، چسب های پلی یورتان بهترین گزینه محسوب می شوند. در واقع این گونه مجموعه ها می توانند با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته و آگاهی از متریال با دوام و مقاوم ، عملیات درزگیری نمای ساختمان را با کیفیت بالایی انجام دهند.

توجه به این نکات بسیار حائز اهمیت می باشد. چسب آکواریوم نیز به عنوان یکی از چسب های رایج سیلیکونی است که از مقاومت بالایی نسبت به رطوبت مقاوم است و دارای قدرت چسبندگی بالایی می باشد. بنابراین برای قسمت هایی از آب بندی نمای ساختمان از مزایای این نوع مواد درجه یک استفاده می کنند که مقاومت بالایی در برابر رطوبت و اشعۀ فرابنفش نور خورشید داشته باشد.

آب بندی نمای سنگ، سیمان و آجر نیز مواد نانو و پلیمری استفاده می شود که در ادامۀ مقاله به جزئیات بیشتر آنها می پردازیم. سطوح سنگ و سیمان غیر صیقلی است و دارای خلل و فرج هایی است که نیاز به مواد با کیفیت و مقاوم با ساختار خاص دارد که استحکام بالایی برای مقاومت در برابر شرایط نامساعد جوی داشته باشد. البته هر کدام از این مواد دارای نقاط قوت و ضعف هستند که حین اجرای آب بندی نمای ساختمان باید به این نکته توجه داشته باشید. برای انجام شستشوی نمای ساختمان با ما تماس بگیرید. 

قیمت آب بندی نمای ساختمان

هزینۀ اجرای آب بندی نمای ساختمان به جنس، میزان مواد و ابعاد محل آب بندی نمای ساختمان دارد. از این رو متناسب با میزان حجم ترک و تخریب مصالح ساختمانی در ارتفاع می توانید از گروه های ساختمانی معتبر، درخواست اجرای آب بندی نمای ساختمان را با مواد اولیۀ با کیفیت و تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع داشته باشید.

به عنوان مثال مواد نانو از نظر جلوۀ ظاهری تغییراتی در نمای ساختمان ایجاد نمی کند و از ایجاد شوره در نمای ساختمان جلوگیری می کند و همچنین قابلیت شستشو را دارد.

فعالیت گروه نماروز در حوزۀ خدمات کار در ارتفاع می باشد و قابلیت اجرای آب بندی نمای ساختمان با طناب را با کمترین هزینه دارد.

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 597
نمایش همه
علاقه مندی ها ()