آب بندی نمای ساختمان نیاز به استفاده از تجهیزات پیشرفته دارد چون جزء خدمات کار در ارتفاع می باشد. بنابراین افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند، می توانند با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته و مواد اولیۀ باکیفیت اقدام به ارائه چنین خدماتی به متقاضیان نمایند. معمولاً ارائه خدمات آب بندی نمای ساختمان تحت نظارت افراد متخصص صورت می گیرد که سابقۀ کافی در خصوص اجرای چنین فعالیت هایی در ارتفاع را دارند و به درستی و امنیت کامل می توانند از مناسب ترین تجهیزات برای اجرای عایق بندی و یا همان آب بندی نمای ساختمان استفاده کنند.

اگر شما از آن دسته مالکین سازه های ساختمانی هستید که با گذشت زمان و شرایط آب و هوایی نامساعد، سازۀ ساختمانی شما تخریب شده است، می توانید با گروه نماروز تماس بگیرید. این مجموعه دارای پرسنل مجرب و توانمند در حوزۀ ارائه خدمات ساختمانی است که می تواند با در اختیار داشتن مدرن ترین تجهیزات، فعالیت های ساختمانی کار در ارتفاع را به شما عزیزان ارائه دهد.

ایمن ترین اجرای آب بندی نمای ساختمان

همانطور که گفته شد، برای اجرای آب بندی نمای ساختمان نیاز به استفاده از تجهیزات پیشرفته می باشد. طناب، داربست و دستگاه بالابر برخی از تجهیزاتی است که افراد می توانند به کمک آنها عملیات آب بندی نمای ساختمان را انجام دهند. عایق بندی نمای ساختمان با طناب به فرد آزادی و دسترسی بیشتری می دهد. به عبارتی فرد به سادگی می تواند به قسمت های مختلف نمای ساختمان دسترسی داشته باشد و سرعت عملیات آب بندی نما را بهبود بخشد.

چسب های سیلیکونی، آکریلیک، پلی یورتان، مواد رزینی و نانو و عایق های دو جزئی z90 برخی از رایج ترین متریال برای عایق بندی نمای ساختمان محسوب می شوند.

به این ترتیب متناسب با جنس مصالح ساختمانی به راحتی می توان از مناسب ترین متریال برای اجرای آب بندی نمای سنگ، سیمان، اجر، کامپوزیت و شیشه استفاده نمود. در واقع اپراتور اجرای کار باید نسبت به این مسئله علم و آگاهی کافی داشته باشد. بدین وسیله بتوانند مناسب ترین مواد اولیۀ درجه یک را برای عایق بندی یا درزگیری نمای ساختمان استفاده نمایند که مقاومت کافی نسبت به شرایط محیطی داشته باشند.

به عنوان مثال برای آب بندی نمای سنگ، آجر و سیمانی تجربه نشان داده استفاده از مواد رزینی و نانو بهترین گزینه محسوب می شوند و استحکام بالایی برای نگهداری مصالح ساختمانی در کنار یکدیگر خواهند داشت. کاربرد مواد نانو برای آب بندی نمای ساختمان غیر صیقلی پیشنهاد داده می شود چون امکان نفوذ به عمق سطوح نمای ساختمان را غیر ممکن می سازد.

مهمترین نکته ای که در رابطه با انتخاب نوع مواد آب بندی وجود دارد، قابل شستشو بودن و کیفیت بالای متریال است که نقش مهمی بر روی مقاومت و طول عمر نمای ساختمانی خواهد داشت.

قیمت اجرای آب بندی نمای ساختمان

قیمت ارائه خدمات آب بندی نمای ساختمان در غرب تهران نمی ساختمان به معیارهای مختلفی بستگی دارد که می توان به حجم تخریب و درز نمای ساختمان و همچنین میزان کیفیت مواد آب بندی دارد. توجه به این نکات از اهمیت بالایی برخوردار است چون تمام مسائل مرتبط با پوشش دهی کامل سطوح محل درز در نظر گرفته می شود.

عایق های دو جزئی سدی، مواد پلیمری شفاف  z90 همانطور که گفته شد، گزینه های مناسبی برای آب بندی نمای ساختمان غیر صیقلی می باشد چون چسبندگی بیشتری نسبت به سایر مواد اولیۀ درجه یک خواهد داشت. عدم رسیدگی به این مسئله می تواند تبعات منفی برای سازه های ساختمانی داشته باشد و میزان آسیب دیدگی و درزهای بوجود آمده در نمای ساختمان را بیشتر کند.

به همین جهت گروه نماروز متناسب با نیاز بازار، خدمات مرتبط با کار در ارتفاع چون آب بندی و درزگیری نمای ساختمان را نیز ارائه می دهد.

 

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 594
نمایش همه
علاقه مندی ها ()