رووف گاردن فضای سبز بام سبز دیوار سبز محوطه سازی طراحی آلاچیق طراحی بام سبز آبنما طراحی محوطه لنداسکیپ معماری معماری منظر 

آوالانچ با همفکری و همکاری تعدادی از ایده پردازان، طراحان در زمیـنه های روف گاردن ، بام سبز ، طراحی روف گاردن ، طراحی بام سبز ، طراحی آلاچیق ، طراحی دیوار سبز ، طراحی تراس سبز ، طراحی برکه ، طراحی آبنما ، طراحی و ساخت انواع گلخانه ، محوطه سازی ویلا ، طراحی فضای سبز و ... خواستار ارائه خدماتی متفاوت در زمینه طراحـی و اجرای فضای سبز به دوستداران طبیعت میباشد.

 

آوالانچ با دارا بودن گلخانه های مدرن و همکاری با سازندگان ادوات داخلی و خارجی توانائی تولید و تهیه هرگونه محصولی با خواسته مشتری میباشد. آوالانچ با بهرمندی از متخصصین خبره در زمینه گیاه شـناسی و فضای سبز سعی بر آن دارد بهترین گیاهان را برای اقلیم های مورد نظر پیشنهاد نماید.

 

آوالانچ پس از بازدید اولیه از پروژه ها و ارائه طرح های مورد نظر، به صورت دو بعـدی و سه بعدی به مشتریان محترم امکان چیدمان گیاهان و ادوات را قبل از اجرا و با سلیقه مشتری فراهم می آورد.

 

آوالانچ با بهره گیری از متخصصین مجرب سعی برآن داشــته تا دراجرای بام سبز تمامی مراحل بصورت علمی و طبق آخرین روشهای روز صورت گیرد

شماره تماس :
شماره همراه :
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت : http://avalanchgarden.com/
آدرس : خیابان دماوند شرق ، قبل چهاراه خاقانی ، پلاک 412 ، طبقه 3 ، واحد
Tag
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
پنجشنبه 18 دی 1399 در ساعت 10 : 25 دقیقه
تعداد بازدید : 697
منطقه : تهران
نمایش همه
علاقه مندی ها ()