آب بندی بتن روشی است که به وسیله ی آن می توان عایق بندی بسیار خوبی را برای کف ساختمان و یا مکان های دیگر همچنین در سازه های مختلف ایجاد نمود. بتن مایعی است که می توان با استفاده از آن درز ها را پر کرد و پس از گذشت زمانی ، شکل جامد و سختی پیدا می کند بنابراین با ایجاد لایه ای بتن برای سازه ها می توان آن را آب بندی بتن نمود تا رطوبت و یا در بخش صنعت مایعات و... از سازه نفوذ پیدا نکنند.

همان طور که می دانیم بتن یکی از اصلی ترین مصالح در ساخت انواع سازه ها می باشد که دارای استحکام بالایی بوده  تا به حال مصالح دیگری نتوانسته جای آن را بگیرد به همین دلیل استفاده از بتن همواره در ساخت و ساز ها مورد توجه قرار گرفته و این ماده، بهترین ماده برای عایق بندی می باشد . استفاده از بتن برای آب بندی بتن می تواند با برخی از ماده های دیگر به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار گیرد.

زمانی که آب به درون سازه ها نفوذ کند می تواند سازه را دچار تخلیل و تغییر حالت نمایید و به مرور تخریب ایجاد شود بنابراین به وسیله ی آب بندی بتن، لایه ای را ایجاد می کنیم که همانند عایقی عمل کرده و نمی گذارد آب از آن نفوذ کند. حال در نظر بگیرید که در بخش تولید انواع مواد شیمیایی و سیالات مختلف و یا در صنایعی که نیاز به ذخیره و نگهداری مایعات است ، باید عایقی را ایجاد کنیم که در مخازن باعث نفوذ ناپذیری مایعات شود پس از آب بندی بتن در صنایع مختلف می توان استفاده کرد. در مکان هایی که داری رطوبت هستند مثلا برای پایه های سد و یا ساختمان های ساحلی و همین طور در استخر ها و.... برای این که آب به داخل سازه ها نفوذ نکند و موجب تخریب آن ها نشود از آب بندی بتن استفاده می شود. مرکز سپهر آرمه از مراکز فروش و ارائه دهنده ی آب بندی بتن در کشورمان می باشد. 

انواع افزودنی هایی که برای بتن مورد استفاده قرار می گیرد که شامل آب بندی بتن پودری، آب بندی بتن مایع، آب بندی با استفاده از ژل میکروسیلیس که این سه دسته به صورت کلی بوده و برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد.

روش های آب بندی بتن

از روش های آب بندی بتن می توان به روش های استفاده از مواد شیمیایی پودری و یا مایع، آب بندی بتن با استفاده از نفوذگر، آب بندی بتن با عایق پلی اورتان، آب بندی بتن به وسیله ی عایق لاستومری و... اشاره کرد که هر یک از این روش ها در شرایط مختلف می تواند مورد استفاده قرار گیرد.برای انجام زه کشی و پایداری گود به سایت این مرکز مراجعه نمایید. 

از آب بندی بتن برای مکان های اداری ، مسکونی، تجاری و سالن های ورزشی و.... استفاده می شود. با استفاده از آب بندی بتن می توان هزینه های ناشی از آسیب های نفود آب به ساختمان ها را از بین برد.

سیمان به دلیل ماهیتی که دارد، نفوذ پذیری زیاد آب را داشته و آب یکی از اجزای مهم آن به شمار می رود . بنابراین برای این که این نفوذ گیری را از بین ببریم باید از آب بندی استفاده کنیم. در تصفیه خانه ها نیز از آب بندی بتن استفاده های زیادی می شود و برای نفوذ مایعات و آلودگی ها به آب می تواند روش بسیار موثری باشد. مرکز سپهر آرمه از مراکز ارائه خدمات آب بندی بتن با بهتین کیفیت می باشد. این مرکز از مجریان خدمات عمرانی و ساختمانی می باشد که با هزینه های بسیار مناسب ، طرح های اجرایی را پیاده سازی می کند.

 

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه 

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

               

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 851
نمایش همه
علاقه مندی ها ()