ساخت استخر به عنوان یکی از سازه های تفریحی محسوب می شود و بیش از پیش در سازه های آپارتمانی و همچنین ویلایی می توان مشاهده نمود. طراحی و ساخت استخر به شکل های گوناگون و ابعاد مختلف صورت می گیرد. شنا یکی از تفریحات هیجان انگیز است که ردۀ سنی نمی شناسد و عموم افراد به این ورزش و تفریح علاقه مند هستند. به همین جهت تمایل به ساخت استخر شخصی در ابعاد مختلف متناسب با سلیقۀ شخصی و همچنین ابعاد ساختمان می باشند. در همین راستا برخی از شرکت های ارائه دهندۀ خدمات ساختمانی، در حوزۀ اجرای پروژه های  ساخت استخر فعالیت انجام می دهند.

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه نیز با سال ها فعالیت عمرانی و ساخت و ساز، توانایی اجرای انواع پروژه ساخت استخر در محیط های سرپوشیده و فضای باز ویلایی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مربوطه تماس حاصل نمائید.

طراحی و ساخت استخرهای استاندارد

برای ساخت استخر نیاز به رعایت اصول استاندارد است و پیمانکار مجری تخصص کافی نسبت به مراحل ساخت استخر داشته باشند. در واقع طراحی و ساخت استخر به عنوان یکی از شاخه های رشته مهندسی معماری محسوب می شود و به صورت آکادمیک بدان توجه می شود. امروزه ساخت استخر یکی از امکانات لاکچری برای سازه های ساختمانی محسوب می شود و افرادی که تمکن مالی دارند، ترجیح می دهند، آپارتمان و ویلا باغ مجهز به استخر و جکوزی را خریداری نمایند.

البته مالکین ساختمان های قدیمی نیز به منظور بازسازی ساختمان، اقدام به ساخت استخر می نمایند. در واقع از شرکت ارائه دهندۀ خدمات ساختمانی تقاضای ساخت استخر و جکوزی را دارند که بتوانند امکانات تفریحی خانواده را بیش از پیش تأمین کنند.

با توجه به انتخاب شرکت مجری سازه های ساختمانی، متناسب با میزان حجم و فضای خالی ساختمان و همچنین بودجۀ مالی، امکان ساخت استخر با ابعاد مختلف به همراه امکانات کاربردی فراهم می باشد. اجرای ساخت استخر طی یک سری مراحل صورت می گیرد که مجری طرح دانش کامل نسبت به این مسئله دارند و می توانند با تهیۀ نقشۀ دو بعدی و سه بعدی از استخر، شروع به پیاده سازی هر یک از مراحل فرایند ساخت استخر نمایند.

هزینۀ ساخت استخر

متناسب با فضا و نوع مصالح ساختمانی که برای اجرای ساخت استخر مورد استفاده قرار گرفته می شود، هزینۀ ساخت استخر ثابت نیست و کارشناس مربوطه پس از بررسی محل و طرح اولیه به همراه انتخاب نوع مصالح، می تواند به صورت تخمینی قیمت ساخت استخر و جکوزی را برای شما مشخص نمایند.

تهیۀ نقشۀ استخر، انتخاب مناسب ترین مکان، انجام آزمایشات لازم در خصوص بررسی وضعیت خاک برای امکان پذیر بودن ساخت استخر، تعیین نوع مصالح ساختمانی و سایز لوله و اتصالات مورد نیاز برای احداث استخر، اجرای محاسبات عمرانی برای قراردادن میلگرد و تعیین میزان مقاومت بتن، تعیین محل برای عملیات گودبرداری، هموار نمودن کف و دیواره های استخر، شروع مرحلۀ آجر چینی دیوار استخر، آرماتوربندی استخر پس از اجرای محاسبات، لوله گذاری استخر، آغاز عملیات عایق کاری و آب بندی استخر با استفاده از چسب های بتنی، اجرای سرامیک کاری و پیاده سازی تجهیزات برقی استخر از جمله مراحل مختلف ساخت استخر می باشند. برای کاشت میلگرد و برش بتن به سایت مراجعه کنید. 

بدین وسیله مجری پروژه ساخت استخر با بررسی وضعیت ساختمان و محل ساخت استخر، اقدام به احداث استخر سر پوشیده و فضای باز می نمایند. مجری طرح با توجه به داشتن سابقۀ چند ساله در زمینۀ اجرای ساخت استخر، توانایی اجرای پروژه های استخر در ابعاد بزرگ و کوچک را دارند.

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه دارای کادر پرسنل متخصص و مجرب در حوزۀ اجرای پروژه های عمرانی و ساختمانی است که قادر به پیاده سازی انواع پروژه ساخت استخر با حداقل هزینه می باشد.

 

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه 

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 813
نمایش همه
علاقه مندی ها ()