کفسازی به مرحله ای گفته می شود که برای قابل استفاده کردن کف ، به کار می رود. پس از ساخت ساختمان ، کفسازی باید انجام گیرد تا سطحی یکدست  باکیفیت را داشته باشیم. کفسازی بتنی به وسیله ی بتن انجام می گیرد که می توان در ترکیب با مواد دیگر از جمله پوکه و یا شن و... آن را به کار برد. کفسازی بتنی از اهمیت بالای برخوردار است و باید به روش صحیح و استاندارد انجام شود.

کفسازی بتنی سوله

کفسازی بتنی سوله بسیار مهم می باشد زیرا سوله باید دارای کفی نفوذ ناپذیر و هموار باشد. در سوله ها تردد بالای انسانی و ماشین ها وجود دارد که به همین خاطر کفسازی سوله بسیار مهم می باشد. امروزه کفسازی بتنی به  وسیله ی دستگاه هایی انجام می گیرد که می توان هزینه های کار را تا حدودی پایین آورد و کیفیت کفسازی را بالا برد. همچنین با استفاده از دستگاه های اجرا کننده ی کفسازی می توان سرعت کار را بسیار بالا برد. برای انجام کفسازی بتنی ابتدا باید قالب بندی و شیب سازی انجام گیرد و سپس بتن را به وسیله ی دستگاه هایی بر روی کف پمپاژ کرد. در این مرحله می توان با استفاده از دستگاه ماله پروانه هموار سازی کفسازی بتنی را انجام دهند که بتوان سطحی باکیفیت را ایجاد کرد.  

هزینه ی کفسازی بتنی

کفسازی بتنی مانند هر خدمات ساختمانی دیگر دارای هزینه های متفاوت با توجه به میزان کار و متراژ کف و .... می باشد،  بنابراین هر نوع کفسازی بتنی دارای هزینه ی مختلفی برای اجرا می باشد همچنین انتخاب مرکز خدمات ساختمانی نیز بسیار موثر در بخش هزینه ها می باشد. مرکز سپهر آرمه با سال ها فعالیت در بخش خدمات ساختمانی از جمله کفسازی بتنی توانسته اجرای پروژه ها را با کمترین هزینه برای افراد ، اجرا نماید و هزینه های منصفانه ای را برای خدمات دهی ، در نظر گیرد.

کفسازی بتنی برای سوله ها امروزه به صورت مکانیزه و با استفاده از دستگاه ها انجام می گیرد و به همین دلیل زمان کار بسیار کمتر شده و کفسازی در مدت کوتاهی انجام پذیر است ، همین طور با استفاده از کفسازی بتنی می توان هزینه های ناشی از تعمیر و نگهداری را به طور چشمگیری کاهش داد و همچنین کف در مقابل عوامل سایشی بسیار مقاوم شده و در نهایت کف سالم می ماند. کفسازی بتنی نسبت به دیگر روش های کفسازی، بسیار کم هزینه تر بوده و به همین دلیل در سوله ها و سایر سالن ها و کارگاه ها نیز از این روش استفاده می شود. مرکز سپهر آرمه در بخش کفسازی بتنی و سایر کفپوش ها و کفسازی ها ، بهترین خدمات دهی را به شما ارئه خواهد داد.برای ترمیم و اجرای آب بندی و ایزولاسیون سازه به سایت مراجعه کنید. 

کفسازی بتنی پارکینگ

پارکینگ از کف هایی است که به دلیل تردد افراد و وسیله های نقلیه ، بسیار مهم بوده و به همین دلیل افراد توجه ویژه ای به این بخش از ساختمان ها دارند. استفاده از کفپوش هایی که بتوانند امن و زیبا باشند ، علاوه بر جلوه ی خوبی به پارکینگ می دهند می توانند هزینه های تعمیرات و نگهداری را پایین بیاورند و نیاز به کفسازی های مجدد وجود نداشته باشد. کفسازی بتنی در ابتدای کار باید انجام بگیرد تا بتوان پس از آن از کفپوش مورد نظر استفاده کرد بنابراین کفسازی بتنی از مهم ترین مراحل داشتن یک کفپوش کاربردی و خوب است. ایجاد لایه ای نفوذ ناپذیر و هموار که ترک ها را بپوشاند بسیار مهم بوده و به این صورت کفسازی ایجاد شده بسیار مقاوم و مستحکم خواهد بود.

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه 

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 795
نمایش همه
علاقه مندی ها ()