پنجره های دوجداره در اروپا اختراع شدند که با توجه به کارایی خوبی که داشتند توانستند در مدت کوتاهی پیشرفت بالایی داشته باشند و به این صورت انواع آن تولید گردد. پنجره دوجداره  upvc بسیار پر کاربرد بوده و در کشور های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. پنجره دوجداره upvc سال هاست که جای پنجره های چوبی و فلزی قدیمی را گرفته است. این پنجره ها دارای انواع مختلفی هستند که از نظر ظاهر و ابعاد و اندازه با هم تفاوت هایی دارند.

انواع پنجره دوجداره  upvc

پنجره دوجداره  upvcطرح فرانسه

این نوع از پنجره های دوجداره  upvcبه گونه ای است که برای باز کردن پنجره نیاز است هر دو درب را با هم باز کرد. همچنین می توان این پنجره ها را با یک درب باز کرد و درب دیگر را ثابت قرار داد. بنابراین دو کاربرده بودن این نوع از پنجره دوجداره  upvc توانسته باعث شود افرادی زیادی از آن استفاده نمایند.  آنلاین پنجره از مراکز مطمئن برای خرید پنجره های باکیفیت و بادوام است که با مراجعه به سایت می توانید انواع محصولات را مشاهده نمایید و سفارش خود را ثبت کنید و یا با ما تماس بگیرید.

پنجره دوجداره  upvcفولکس واگنی

پنجره دوجداره  upvcاز نوع فولکس واگنی دارای سه نوع بوده که عبارتند از مکانیکی و اتومات و فول اتومات . همان طور که از نام این نوع از پنجره دوجداره  upvc مشخص است شبیه به فولکس واگن بوده و به صورت ریلی باز و بسته می شود. یکی از مزیت های ویژه ی این نوع از پنجره های دوجداره، نیاز کم آن به فضا بوده که می توان در مکان هایی که فضای کمی در اختیار است، از این پنجره دوجداره  upvcبتوان استفاده کرد.

پنجره دوجداره  upvcدر انواع مختلفی به فروش می رسد که در سایز های مختلف با توجه به مکان مورد نظر است. شما می توانید این پنجره ها را جایگزین پنجره های قدیمی نمایید. پنجره دوجداره  upvc دارای ضریب امنیتی و مقاومت بسیار بالایی بوده و همچنین در مقابل ضربه نیز استحکام خوبی دارد. قیمت این نوع پنجره از سایر پنجره ها بالاتر است اما با توجه به کارایی و طول عمر بالایی که دارد بسیار به صرفه خواهد بود و در کنار آن کاربرد عالی و استفاده ی آسان و امنیت خوبی هم دارد. برای اطلاع از  قیمت پنجره های دوجداره  می توانید به سایت مراجعه کید و یا با ما تماس بگیرید .

مزیت پنجره دوجداره  upvc

صرفه جویی در انرژی و جلوگیری از ورود آلودگی ها به دلیل هواگیری بسیار خوبش

نصب راحت و فوری

مقاومت بالا در برابر ضربه و طوفان و برف و باران

نیاز نداشتن به رنگ زدن و سرویس پنجره در طول مدت استفاده 

داشتن طرح های مختلف و کاربردی و زیبا

وجود فضا برای قرار دادن توری

دوام و ماندگاری بالا بدون تغییر رنگ و کیفیت

و.....

مواردی که باید در خرید پنجره دوجداره  upvcبه آن دقت داشته باشید انتخاب نوع مناسب آن با مکان مورد نظر است همچنین کیفیت این پنجره باید بسیار خوب باشد تا بتواند در طول زمان دچار تغییرات نشود ، برخی از انواع این پنجره ها به دلیل کیفیت پایینشان در زمان کوتاهی آُسیب می بینند و مجبور به تعویض آن خواهید بود. بنابراین کیفیت اصل مهمی است که در زمان خرید باید به آن حتما دقت کنید. قیمت خرید پنجره دوجداره  upvc نیز از مهم ترین موضوعات در خرید پنجره دوجداره  upvc می باشد و اگر از مراکز قابل اعتماد و معتبر خرید خود را انجام دهید حتما خرید خوبی را خواهید داشت.  آنلاین پنجره از مراکز معتبر در بخش فروش و نصب انواع پنجره های باکیفیت می باشد که محصولات را با قیمت های بسیار مناسبی عرضه می کند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 791
نمایش همه
علاقه مندی ها ()