پنجره های قدیمی در انواع فلزی و یا چوبی و.... وجود داشتند که با گسترش شهرنشینی عواملی مانند آلودگی به داخل ساختمان ها نفوذ می کرد و همین طور در زمان بارش برف و باران رطوبت به داخل ساختمان ها آمده و موجب برزو مشکلاتی از جمله آسیب رساندن به دیوار ها می شد ، عوامل دیگری نظیر اتلاف انرژی و عایق نامناسب صدا و... باعث شد تا این پنجره ها پیشرفت زیادی داشته باشند تا بتواند نوع کاملی از پنجره شکل گیرد. پنجره های دوجداره نسل جدیدی از پنجره هایی است که امروزه بسیار مورد توجه گرفته زیرا این پنجره ها توانسته اند بسیار کاربردی واقع شوند و ایرادات پنجره های قدیمی را ندارند.  قیمت پنجره دوجداره مسلما بالاتر از پنجره های قدیمی می باشد. این پنجره ها بسیار زیبا هستند و در هر دکوراسیونی زیبا می باشند و همچنین مقاومت خیلی خوبی دارند که از نظر کیفیت و رنگ، سال ها بدون تغییر دوام دارند. همچنین در مقابل سرما و گرما استحکام کافی را دارند.

قیمت انواع پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره با توجه به مدل و طرح و ابعاد و کیفیت آن متفاوت است و با توجه به پنجره ی انتخابی ، قیمت های مختلفی در هر فروشگاه در نظر گرفته می شود که برای خرید انتخاب مرکز بسیار مهم است. فروشگاه آنلاین پنجره از فروشندگان بدون واسطه ی پنجره های دوجداره می باشد که به همین دلیل قیمت پنجره دوجداره را برای مشتریانش به صورت بسیار مناسب در نظر گرفته است.

پنجره های دوجداره شامل دو یا چند لایه شیشه است که مابین آن گاز قرار می گیرد و دارای فریمی می باشد که این فریم از  UPVC بوده که بسیار مقاوم است و در مقابل ضربه و طوفان و رطوبت دوام بسیار خوبی دارد. گازی که در مابین شیشه ها مورد استفاده قرار می گیرد ،نوعی گاز بی اثر است مثلا برای بسیاری از این پنجره ها از گاز آرگون استفاده می گردد. قیمت پنجره دوجداره در هر مدل مختلف می باشد.

مزایای پنجره دوجداره

بسیار مقاوم در برابر عوامل محیطی

دوام و استحکام بالا در مقابل ضربه

عایق مناسب برای انرژی

عایق مناسب برای ورود و خروج صدا

موجب کاهش هزینه های ناشی از مصرف انرژی بیشتر

نظافت بسیار آسان و راحت

جلوگیری از ورود رطوبت به ساختمان

جلوگیری از ورود آلودگی و گرد و غبار به داخل ساختمان ها

تنوع بالا با توجه میزان فضا و از نظر زیبایی

امنیت بالا

و....

در واقع مزایای بسیاری برای پنجره های دوجداره وجود دارد که باعث شده افراد زیادی این نوع را علی رغم قیمت پنجره دوجداره که بالاتر است، انتخاب نمایند. پنجره های دوجداره در انواع مختلف از نظر درب ها قرار می گیرند که برخی یک لنگه بازشو بوده و برخی دولنگه همزمان قابلیت باز شدن را دارد همچنین در انواع درب ها به صورت یکی می باشد که مناسب برای مکان های کوچک و کم فضا می باشد. از دیگر مزایای پنجره های دوجداره عدم نیاز به سرویس و رنگ زدن می باشند زیرا رنگ آن ها به اندازه ی کافی عمر مفیدی دارد تا به رنگ مجدد نیاز پیدا نکنند. همچنین امکان نصب توری ها از قابلیت های دیگر این پنجره ها است به طوری که با استفاده از آن می توان جلوی نفوذ حشرات را گرفت. فروش پنجره دوجداره upvc به صورت ارزان از طریق سایت انجام می گیرد. 

خرید پنجره دوجداره

پنجره های دوجداره در ابعاد مختلفی طراحی می شود. هر یک از این پنجره ها در قیمت های متفاوتی به فروش می رسد که خرید یک پنجره ی خوب و باکیفیت نیاز به دقت بالایی دارد. فروشگاه آنلاین پنجره از تامین کنندگان انواع پنجره های دوجداره در کشورمان می باشد که قیمت پنجره دوجداره در این مرکز بسیار مناسب می باشد.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 773
نمایش همه
علاقه مندی ها ()