مراحل اجرای بتن کف

در اجرای بتن کف اولین گام تمیز کردن کف محیط از تمامی سنگ های ریز و درشت و حذف هر چیزی که باعث ناهمواری کف یا سطوح میشود است به طوری که سطح زمین صاف و هموار گردد در گام بعد باید مگریزی  را شروع نمود اصلی ترین مرحله در اجرای بتن کف مگریزی است و هنگامی که این مرحله به اتمام رسید نوبت به اجرای آرماتوربندی میرسد. میتوان گفت مهمترین نکته در اجرای بتن کف این است که کفسازی به بهترین شکل صورت گیرد به این علت که اگر کفسازی به درستی صورت نگیرد سبب ترک خوردن بتن میشود بنابر این قبل از اجرای بتن کف توجه به این نکته که کف کاملا عاری از هرگونه مواد اضافه و سنگ های بزرگ باشد ضروری است در مراحل اجرای بتن کف سوله نیز قدم اول پاکسازی کف میباشد دراین امر با توجه به نوع مواد زائدی که روی کف وجود دارد میتوان از ماشین آلات برای تمیزکردن کف استفاده کرد مورد دیگری که در اجرای بتن کف اهمیت دارد این است که جنس زمین تحمل فشار وارد شده را داشته باشد و از تجهیزات مناسب در این امر استفاده شود. در اجرای بتن کف سوله یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد آن است که آب پاشی بتن، کیفیت بتن را افزایش میدهد. برای اجرای بتن کف برای هر سازه ای اعم از مسکونی، تجاری، ویلاها و غیره به راحتی می توانند به مجموعه خدماتی مجرب پارس الیس مراجعه نمایید، و تمامی این خدمات را با بالاترین سطح کیفی و به صورت کاملا مکانیزه دریافت نمایید، البته دوره نگهداری و آپاشی بتن نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

کاربرد بتن کف

تجهیزاتی که برای بتن ریزی کف مورد استفاده قرار میگیرد و کاربرد فراوان دارد شامل دوربین لیزری برای تراز کردن، قالب ها و نیز ماله پروانه میباشد، دلیل به کارگیری و اجرای بتن کف با ماله پروانه افزایش سرعت بتن ریزی در پروژه ها، صاف کردن بتن به بهترین شکل ممکن بعد از بتن ریزی، از بین بردن حباب ها و سوراخ های ریزی که در سطح بتن موجود است می باشد. امروزه با استفاده از تجهیزات مکانیزه و ماشینی کردن عملیات بتن کف ساختمان ها  در هزینه های بتن ریزی صرفه جویی می شود و از دوباره کاری هایی که در بتن ریزی دستی وجود داشت، جلوگیری می شود. امروزه کاربرد بتن کف در پارکینگ های طبقاتی بیشتر به چشم میخورد، کاربرد بتن سخت در پارکینگ به این علت مناسب می باشد که این بتن قادر به تحمل فشار وارد شده ناشی از وزن اجسام میباشد و در برابر ساییدگی نیز مقاوم است.

مزایای استفاده از بتن کف

از مزایای استفاده از بتن کف و خدمات کفپوش بتنی می توان به مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد ، صرفه جویی در زمان به علت اجرای سریع آن، قابل شستشو بودن بتن کف ، مقاومت بالای آن در برابر سایش و خراشیدگی ، نیاز به حداقل تعمیر و نگهداری ، اجرای صاف و هموار و صیقلی با رنگ های متنوع از جمله مزایای دیگر بتن کف میباشد. شرکت پارس الیس  با داشتن شرایطی از جمله به کارگیری افراد باتجربه و دوره دیده ، استفاده از ماشین آلات بروز و استاندارد مثل ماله پروانه، استفاده از مصالح مرغوب و ارائه بتن کف با قیمت ارزان و بسیاری موارد دیگر این مزیت را برای مشتریان به همراه دارد که نگرانی برای اجرای بتن کف نداشته باشند.  اندازه گیری درصد اختلاط بتن از ابتدا تا پایان پروژه ازجمله مواردی است که توسط این تیم خبره همواره مورد بررسی قرار می گیرد، تا در نهایت کیفیت کار را بتوان بالا برد.   کارفرمایانی که  سرعت انجام پروژه، کیفیت بتن و مقرون به صرف بودن اجرای کار از  انتظارات اصلی آن ها می باشد با مراجعه به شرکت پارس الیس بدون کوچکترین نگرانی می توانند پروژه های خود را به مرحله اجرا بگذارند.

 

  شرکت فنی و مهندسی پارس الیس

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

             02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

       pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 929
نمایش همه
علاقه مندی ها ()