روش های اجرای بتن ریزی کف

بتن ریزی یکی از قدیمی ترین روش های کفسازی ساختمان ها، به خصوص سازه های بزرگ صنعتی مانند پارکینگ ها، سوله ها، محوطه های بیمارستانی و غیره می باشد، که از جمله روش های اجرای  بتن ریزی کف می توان به بتن ریزی دستی یا سنتی و  بتن ریزی با استفاده از دستگاه های ماله برقی پروانه و مجیک اشاره کرد. امروزه روش های قدیمی و سنتی بتن ریزی به دلیل محدودیت های بسیار بالای آن ها، به ندرت مورد استفاده قرار می گیرند. به جرأت می توان گفت استفاده از دستگاه های ماله پروانه و مجیک، کیفیت کفسازی ساختمان ها و بتن ریزی کف را  دوچندان نموده است، در این روش مکانیزه با حذف بتن ریزی سقف، از اتلاف هزینه های اجرایی پروژه جلوگیری می شود، و در نهایت یه سطح صاف با تراکم و مقاومت بسیار بالا را به نمایش می گذارد، که بر روی آن می توان انواع کفپوش های اپوکسی، پلی اورتان، سنگ و غیره را نصب نمود. مراحل آماده سازی و اجرای بتن ریزی کف پارکینگ و دیگر محل ها شامل شست و شو و تمیز نمودن کف، اجرای مگر ریزی، آرماتور بندی با استفاده میگردهای باکیفیت و سپس بتن ریزی با استفاده از پمپ می شود، و در نهایت سطح را با استفاده از دستگاه ماله پروانه به مدت 10 تا 12 ساعت پرداخت می کنند، تا از بابت هم سطحی و هموار بودن آن اطمینان حاصل نمایند، لازم به ذکر است  که در تمامی این مراحل دقت در اختلاط یا تخلل بتن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، که البته بعد از آن باید مراحل آبپاشی مداوم انجام گیرد. گروه فنی مهندسی پارس الیس از بزرگترین و مجرب ترین شرکت های اجرایی در زمینه انواع کفپوش های بتنی و پلیمری می باشد، که سالهاست با ارائه پروژه های موفق در زمینه های گوناگون نظیر بتن ریزی کف استخر، بتن ریزی کف حیاط و غیره توانسته اعتماد و رضایت فعالان و متقاضیان این خدمات را کسب نماید.

مزایای بتن ریزی کف

بتن ریزی کف محوطه های اداری، مسکونی، تجاری، آموزشی و غیره همواره یکی از به صرفه ترین و بادوام ترین روش های، کفسازی ساختمان ها می باشد، که سالهاست به روش های دستی و مکانیزه انجام می شود، و همواره متقاضیان خود را حفظ کرده است. از مهمترین مزایای بتن ریزی کف ساختمان که همواره در جذب متقاضیان آن تأثیر بسزایی دارد، می توان به سرعت اجرای بالا، افزایش تراکم و مقاومت بتن، سطح نهایی کاملا صاف و بدون خلل و فرج، عدم کنده شدن به مرور زمان، نفوذ ناپذیری بالا، افزایش مقاومت سایشی و مقرون به صرفه بودن اشاره کرد. بتن ریزی کف سالن باید همواره توسط نیروهای متخصص و با استفاده از انواع دستگاه ها و ماشین آلات کف سازی ساختمان مانند بتن ریزی کف با ماله برقی انجام شود، تا در نهایت بتوان با عمل آوری درست سیمان، تراز بندی صحیح، یک سطح صاف و هموار را در خروجی مشاهده کرد، که یکی از مهمترین الزامات آن اندازه گیری صحیح و دقت بالا در تخلل و میزان عیار سیمان می باشد.مجموعه خدماتی پارس الیس با استفاده از نیروی انسانی متخصص و مجرب و همین طور بهترین ماشین آلات روز دنیا، تمامی خدمات بتن ریزی را با کیفیتی بسیار بالا به انجام می رساند.

بتن ریزی کف با ارزان ترین قیمت

پارس الیس از مجربترین شرکت های فنی مهندسی در زمینه کفسازی و  اجرای کفپوش بتنی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با استفاده از ماشین آلات روز دنیا می باشد. این مجموعه معتبر مهندسی با بیش از 16 سال فعالیت مستمر و درخشان در زمینه کفسازی و بتن ریزی به روش های مکانیزه و دستی توانسته در شمار اولین مراکز اجرای تخصصی انواع کفپوش های ساختمانی قرار بگیرد. 

  شرکت فنی و مهندسی پارس الیس

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

             02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

       pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1126
نمایش همه
علاقه مندی ها ()