سوله در واقع یک سازه صنعتی با سقفی شیب دار  است، که برای اجرای انواع فعالیت های تولیدی و کارگاهی ایده آل می باشند. بتن ریزی کف سوله از مهمترین مراحل اجرای این سازه های بزرگ فلزی می باشد، که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، و در اجرای آن باید نهایت دقت را به کاربرد، زیرا در برخی از این مراکز اغلب ماشین های بابربری و صنعتی در حال تردد هستند، که فشار بسیار زیادی را به کف ساختمان وارد می کنند. بتن ریزی کف سوله در تمامی واحدهای صنعتی، باید با توجه به میزان تردد، فشار، بارترافیکی و بسیاری موارد دیگر انجام شود، تا بتوان سختی و عیار سیمان را مشخص کرد، امروزه با توسعه این صنعت و اجرای روش های بتن سخت، می توان با یک زیرسازی حرفه ای و دقیق، تا مدت ها از بابت خرابی و تعمیرات کف ساختمان آسوده خاطر بود.  امروزه اجرای  بتن ریزی کف سوله با استفاده از دستگاه های مکانیزه ماله پروانه و مجیک انجام می شود، که  با صرفه جویی از هدر رفتن بتن و اضافه کاری هایی که در روش های قدیمی انجام می شد، و همین طور افزایش سرعت اجرایی با استقبال بسیار زیادی از جانب صاحبان صنایع و پیمانکاران ساختمانی مواجه شده است و  تقریبا این روش جایگزین روش های قدیمی و سنتی شده است. از مهمترین عواملی که در کیفیت و دوام بتن ریزی کف سوله تأثیر می گذارد در واقع درصد اختلال  و عیار سیمان با آب، فوندانسیون و آرماتور بندی کف می باشد، که باید به دست افراد حرفه ای و متخصص در این امور به انجام برسد تا در نهایت بتوان یک سطح صاف و مقاوم را به مشتریان تحویل داد.

قیمت بتن ریزی کف سوله

نوع بتن، درصد سختی آن، آفزودنی های بتنی، روش های اجرای بتن ریزی، نوع و مصالح مورد نیاز، تعداد کارکنان، وسعت پروژه و بسیاری موارد دیگر را می توان در شمار عوامل موثر در برآورد هزینه بتن ریزی کف سوله قرار داد، که توسط کارشناسان و مهندسین این حوزه در همان ابتدای کار به صورت تقریبی محاسبه شده و به مشتریان اعلام می گردد. قیمت بتن ریزی کف سوله در مقایسه با انواع روش های کفسازی با استفاده از بتن سخت و کفپوش های پلیمری، بسیار اقتصادی تر و ارزان تر می باشد، به همین دلیل است که این روش همواره بازار خود را حفظ کرده و طرفداران زیادی دارد.

نحوه اجرای بتن ریزی کف سوله

نحوه اجرای بتن ریزی کف سوله و اجرای کفپوش بتنی و دیگر سازه های صنعتی یکسان می باشد و شامل مراحلی همچون  شست وشو کف، شیب بندی و قالب بندی با استفاده از تراز لیزی، آرماتور بندی و اجرای مگر ریزی، بتن ریزی کف با استفاده از پمپ های مخصوص  و شیب بندی و پهن کردن آن با استفاده از دستگاه مجیک و در نهایت اجرای عمل پرداخت کاری با استفاده از دستگاه ماله پروانه به مدت 10 الی 12 ساعت می شود، که در تمامی مراحل فوق توجه به عیار بتن تا پایان پروژه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. استفاده از انواع کفپوش بتنی برای واحدهای صنعتی، قطعه سازی، ماشین سازی و بسیاری از صنایع ایده آل می باشد، اما امروزه رفته رفته انواع کفپوش های پلیمری با مقاومت بسیار بالا و ظاهر جذاب شان جایگزین روش های بتن ریزی کف سوله شده اند.  البته کفسازی ساختمان از مهمترین ارکان ساخت و ساز به حساب می آید، که در هر سازه ای براساس کمیت های پیش روی متقاضیان از یک روش متفاوت استفاده می شود، و کارشناسان مجرب پارس الیس با بررسی محل سوله و انتظارات مشتریان بهترین روش بتن ریزی کف سوله را به مشتریان پیشنهاد می دهند.

  شرکت فنی و مهندسی پارس الیس

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

             02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

       pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 899
نمایش همه
علاقه مندی ها ()