کفپوش اپوکس یکی از پرکاربردترین کفپوش های صنعتی در ساختمان های بزرگ با تردد بالا می باشد، این کفپوش علاوه بر زیبایی ظاهری دارای دوام بسیار بالایی هستند و به سرعت مورد پذیرش مشتریان و پیمانکاران ساختمانی قرار گرفته اند. از مهمترین ویژگی های کفپوش اپوکسی می توان به قابلیت آنتی باکتریال بودن آن اشاره کرد، که نشان دهنده نظافت بسیار آسان آن، عدم جای درز و تجمع باکتری ها و همین طور شست و شو ساده آن اشاره کرد، که از هرجهت این کفپوش ها را برای محیط های کلین روم، بیمارستانی و آزمایشگاهی ایده آل می سازد، البته همواره توصیه می شود، این کفپوش های جذاب و خیره کننده توسط افراد خبره و حرفه ای در این صنعت انجام شود و زیرسازی های لازم در صورت نیاز با دقت و سرعت بسیار بالایی به انجام برسد. از مناسب ترین روش های زیرسازی کفپوش اپوکسی که کمک می کند این کفپوش ها به زیبایی هرچه بیشتر خودنمایی نمایند، می توان به زیرسازی پلی یورتان، سرامیک و غیره اشاره کرد، این کفپوش ها از مقاومت فیزیکی بسیار بالایی برخوردار هستند و در محیط های کارگاهی، انبارهای مواد غذایی و دارویی، مانعی برای رفت و آمد لیفتراک ها و تردد بالا با استفاده از جک پالت ها ندارند. از مهمترین دلایل سختی و کیفیت بسیار بالای این کفپوش های پلیمری می توان به ترکیب دو ماده اساسی رزین ها و سخت کننده ها اشاره کرد،  تا جایی که یک ماده سخت  و بالا در برابر تخریب به دست آورد، که در شرایط سخت محیط های صنعتی مورد استفاده قرار گیرد و کوچکترین واکنشی در برابر عوامل شیمیایی و صنعتی از خود نشان ندهد. مجموعه خدماتی پارس الیس از مجرب ترین واحدهای اجرایی کفپوش اپوکسی ارزان قیمت و باکیفیت در تهران می باشد، که خدمات اجرایی آن مورد تأیید تمامی مشتریان قرار گرفته است، و توانسته با جلب توجه و اعتماد مشتریان اعتبار و جایگاه ویژه ای در این زمینه کسب نماید.

مزایای استفاده از کفپوش اپوکسی

همان طور که در ابتدای مقاله نیز به آن اشاره شد، این کفپوش ها از مقاومت و سختی بسیار بالایی برخوردارند و قابلیت آنتی باکتریالی دارند، که سبب سهولت نظافت و ارتقاء بهداشت محیط می شود. اما از دیگر مزایای استفاده از کفپوش اپوکسی در تمامی واحدهای صنعتی و درمانی می توان به دوام بسیار بالا و هزینه های پایین تعمیر و نگهداری آن ها اشاره کرد، این کفپوش ها برای تمامی واحدهای صنعتی یک امتیاز بسیار ویژه به حساب می آید. افزایش روشنایی محیط تا 200 درصد، ضد آب، اجرای سریع و آسان، مقاومت در برابر لکه های نفتی و حرارت، قابلیت اجرا بر روی انواع سطوح مسطح و بی عیب مانند موزائیک، سرامیک، سطوح قدیمی، قیمت مناسب و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. این کفپوش های پلیمری براساس درصد و غلظت ماده های ترکیب شونده و همین طور نوع متریال به کار رفته در آن ها در گروه های انواع کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال، آنتی الکترواستاتیک، خودتراز، دیواری، ضد اسید، کفپوش اپوکسی سه بعدی، صنعتی و پارکینگی قرار می گیرند، که کیفیت و مقاومت هرکدام از آن ها با دیگری بسیار متفاوت است و در نتیجه این تفاوت ها خود را به خوبی در قیمت کفپوش اپوکسی به نمایش می گذارد. اجرای کفپوش اپوکسی پارکینگی را به ما بسپارید.

قیمت اجرای کفپوش اپوکسی

قیمت اجرای کفپوش اپوکسی بسته به نوع کفپوش ساده یا سه بعدی بودن و قابلیت های صنعتی و دوام آن ها در برابر عامل های محیطی و صنعتی، محیط اجرای کار، زیرسازی ساختمان، وسعت پروژه، هزینه های حمل و نقل، تعداد کارکنان و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، و معمولا در مراکز معتبر و حرفه ای با توجه به تخصصی و تضمینی بودن این فعالیت ها مشتریان بیشتری دارد. 

  شرکت فنی و مهندسی پارس الیس

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

             02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

       pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 810
نمایش همه
علاقه مندی ها ()