بتن اکسپوز یکی دیگر از مصالح ساختمانی است که از تراکم و استحکام بالایی برخوردار می باشد. تاکنون کاربرد گسترده ای از بتن اکسپوز در سازه های ساختمانی مشاهده شده است که حاصل فناوری پیشرفته و بهره مندی از تکنیک های جدید می باشد. پایۀ ساخت بتن اکسپوز از بتن است و به شکل قطعات پیش ساخته بتنی عرضه می شوند. تولید بتن اکسپوز توسط دستگاه و تجهیزات مخصوص صورت می گیرد و سپس به محل نصب منتقل می شود. سفارش بتن اکسپوز مزایای بسیار دارد که در ادامۀ مقاله به برخی از آنها اشاره می کنیم. هدف از تولید بتن اکسپوز سرعت بخشیدن به عملیات ساخت و ساز می باشد.

شرکت امید سپنتا ایرانیان با اتکاء به تحربۀ چندین ساله توانسته در زمینۀ ساخت قطعات بتنی اکسپوز کفپوش با نام تجاری گریتون راحتی را برای صنعت ساختمانی فراهم کند. از این رو برای اجرای پروژه های خاص ساختمانی می توان از مزایای بتن آماده اکسپوز گریتون استفاده نمود.

فروش بتن اکسپوز

در حال حاضر تعداد اندکی از کمپانی ها هستند که به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ تولید و عرضۀ بتن اکسپوز در سراسر کشور فعالیت می کنند. برخی از شرکت ها فناوری ساخت بتن اکسپوز را از فناوری شرکت های آلمانی الهام گرفته اند تا بتوانند محصولات با کیفیتی را تولید و روانۀ بازار نمایند.

کاربرد عمدۀ بتن اکسپوز گریتون بر روی سطح انتهای کار، نمای داخلی، خارجی و کف نصب می شوند. با توجه به استفاده از دستگاه و تجهیزات پیشرفته امکان اجرای بتن اکسپوز سه بعدی در کنار بتن اکسپوز گریتون ساده فراهم می باشد و مجریان پروژه های ساختمانی می توانند متناسب با نیاز و طرح ساختمان، آنها را سفارش داده و هزینۀ اجرای پروژه را به حداقل برسانند.

در حال حاضر امکان طراحی و اجرای بتن اکسپوز گریتون توسط شرکت امید سپنتا ایرانیان به صورت تضمین شده و با قیمت ارزان امکان پذیر می باشد.

به طور عمده تولید بتن اکسپوز با سطح صاف و صیقلی یا به صورت خلل و فرج صورت می گیرد که میزان ضخامت آن متغیر است و پیمانکاران بر اساس نقشۀ ساختمانی طرح و ضخامت بتن اکسپوز را انتخاب می کند. از نظر ساختاری، بتن اکسپوز دارای ماهیت سرد است و جلوۀ خاصی از لحاظ بصری و فیزیکی به محیط می بخشد. بنابراین متناسب با شرایط، طرح بتن اکسپوز گریتون سفارش داده می شود.

مکان های عمومی، مسیر عابر پیاده، کف، زیر ساخت، محوطه سازی، مراکز تفریحی و فضای باز، کفپوش پارکت و باغچه، محوطۀ استخر، دیواره های داخلی و خارجی برخی از سازه های ساختمانی و .... برخی از مصارف عمدۀ بتن اکسپوز است که بیش از پیش در اجرای پروژه های ساختمانی مدرن و شیک مشاهده می شود.

در بحث کاری خرید بتن اکسپوز نما و... به میزان قابل توجهی می تواند زمان اتمام پروژه را کاهش دهد و بستر کار را یکدست می کند. معمولاً طرح اختلال بتن جزء یکی از الزامات برای اجرای پروژه های بتنی در کارگاه می باشد و برای اجرای آن از روش های مختلفی استفاده می شود. برای رسیدن به این محصول نیز نیاز به عملیات مختلف فنی و محاسباتی، آزمایشگاهی، کارگاهی و غیره می باشد.

سفارش بتن اکسپوز با قیمت ارزان

امروزه کاربرد بتن اکسپوز گریتون توسعه پیدا کرده است. در همین راستا بتن اکسپوز نما، بتن اکسپوز داخلی و بتن اکسپوز کفپوش را در طرح های ساده و متنوع می توان مشاهده نمود. بنابراین فرآیند ساخت و ساز را می توان سرعت بخشید و زیبایی خاصی در نمای دکوراسیون بوجود آورد.

شرکت امید سپنتا ایرانیان چندین سال است که در حوزۀ تولید و عرضۀ انواع بتن اکسپوز در تهران فعالیت می کند و از خطوط اتوماتیک برای تولید بتن اکسپوز گریتون استفاده می شود.

شرکت امید سپنتا ایرانیان

آدرس : تهران خیابان ولیعصر ، نرسیده به پارک ساعی ، برج نگین ساعی ، طبقه سوم ، واحد ۳۰۶

تلفن : 02142014  - 02188108312 - 02188108313

تلفن همراه: 09122022822

ایمیل: sales@graytone.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 775
نمایش همه
علاقه مندی ها ()