بتن یکی از پرکاربرد ترین مصالح ساختمانی می باشد که از سه جزء اساسی آب، سنگریزه و سیمان  ساخته می شود. درگذشته از بتن برای زیرساخت های اصلی بنا استفاده می شد اما امروزه از بتن در زمینه دکوراسیون بنا نیز استفاده میشود و از موارد استفاده آن می توان به کفپوش بتنی اشاره کرد. این کفپوش ها که از فراورده های بتنی بوده و در سبک های مختلف معماری و طراحی مانند سبک های صنعتی و مدرن وحتی روستایی جایگاه ویژه ای یافته اند. از مزایای کفپوش بتونی میتوان به مقاومت بسیار زیاد آن در برابر فشار، وزن بالا، حرارت و خراشیدگی،  مراقبت آسان و طول عمر بالا اشاره کرد. شرکت پارس الیس در طی سالها فعالیت در زمینه اجرای  کفپوش بتنی تجارب فوق العاده ای کسب کرده و کفپوش های بتنی را در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه میدهد. کفپوش بتنی یکی از پر مصرف ترین کفپوش ها درسطح کشور است و علت پر مصرف بودن آن این می باشد که در اجرای تمام کفسازی ها استفاده میشود زیرا زیرسازی اصلی تمام کفسازی ها میباشد.

کاربرد کفپوش بتنی

کفپوش های بتنی می توانند در دو حالت روکار و زیرسازی مورد استفاده قرارگیرند، این کفپوش ها که به صورت روکار استفاده می شوند ظاهری همگن تر دارند و همین طور  دارای دوام بیشتری بوده و دیرتر دچار آسیب می شوند در مقابل کفپوش های بتنی که برای زیرسازی مورد استفاده قرار میگیرند و شکل پایه ای دارند از مواد درشت تری تهیه شده و چندان ظاهر یکنواخت و همگن ندارند. کفپوش بتنی در هر مکانی قابل استفاده می باشد از کفپوش های بتنی در کف سازی سرویس بهداشتی سالن های عمومی و خصوصی مانند سالن ورزشی و غذا خوری،  سوله و کارخانه و بسیاری از مکان های دیگر استفاده میشود. کفپوش های بتنی انواع مختلفی دارند که براساس متریال مصرفی و مکان استفاده از آن ها است، در دسته های مختلفی قرار می گیرند، برای مثال می توان به انواع کفپوش بتنی ترافیکی، کفپوش بتنی پیاده رو ،کفپوش بتنی پرسی و کفپوش بتنی داخلی اشاره کرد.

 کاربرد کفپوش بتنی یا موارد استفاده از آن ها در سازه های مختلف متفات می باشد، که به اختصار به شرح آن پرداخته شده است. کفپوش بتنی ترافیکی استحکام بسیار بالایی دارد و به همین دلیل در مکان های  پر تردد مورد استفاده قرار میگیرد. کفپوش بتنی پیاده رو قطعات پیش ساخته بتنی با روکش پودر بتن سخت کرودور میباشند که مقاومت سایشی بسیار بالایی دارند و در مکان هایی مانند پیاده رو ها پارکینگ ها و به طور کلی در محوطه سازی به کار می رود. کفپوش بتنی پرسی در واقع یک نوع بتن است که تراکم خود را از طریق فشار پرسی به دست می آورد و در ابعاد و طرح های گوناگون تولید میشد از کفپوش بتنی پرسی برای پروژه های عمرانی، راه سازی، پارکینگ ها ، انبارها و محوطه ای که تردد ماشین آلات سنگین در آنجا وجود دارد مناسب می باشد. کفپوش بتنی داخلی در دکوراسیون داخلی خانه کاربرد دارد نمونه ای از کاربرد آنها را میتوان در کف سازی اتاق های نشیمن و خواب ، آشپزخانه، حمام و موارد دیگر مشاهده کرد. برای اطلاع از  خدمات کفپوش اپوکسی به سایت مراجعه کنید.

قیمت اجرای کفپوش بتنی

قیمت اجرای کفپوش بتنی به عوامل متعددی بستگی دارد مثلا اگر سطح غیر هموار باشد در این صورت باید یک هزینه اضافی صرف هموار کردن زمین شود ولی اگر سطح کاملا صاف و محکم باشد دیگر نیازی به زیرسازی اضافی نیست. میزان کیفیت بتن و ابعاد کف مکانی که باید با کفپوش بتنی پوشیده شود از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت اجرای کفپوش بتنی می باشد. به طور کلی قیمت تمام شده کفپوش بتنی به دلیل اجرای آسان و سریع بسیار پایین تر از سایر کفپوش ها است. شرکت پارس الیس یکی ازمعتبرترین وموفق ترین شرکت ها در زمینه عرضه و فروش کفپوش بتنی می باشد و کفپوش های بتنی را در بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار میدهد.

  شرکت فنی و مهندسی پارس الیس

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

             02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

       pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 728
نمایش همه
علاقه مندی ها ()