قیمت اجرای کفپوش پارکینگ

از مهمترین ویژگی های کفپوش پارکینگ استاندارد می توان به عدم لغزندگی، مقاومت سایشی بالا، خط کشی مناسب، سطحی صاف و مسطح، هزینه های پایین تعمیر و نگهداری، مقاومت کافی در برابر میزان فشار و بار ترافیک وارد شده به کف، زیبایی محوطه و پارکینگ و غیره اشاره کرد، که تمامی آن ها را با استفاده از انواع کفپوش های پلیمری و بتنی به خوبی می توان پیاده سازی نمود. قیمت اجرای کفپوش پارکینگ به موارد بسیار زیادی وابسته است، که از مهمترین آن ها می توان به نوع سازه، وسعت پروژه، مسقف بودن یا روباز بودن پارکینگ، نوع کفپوش انتخابی، مدت زمان اجرای کار و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. متقاضیان برای انتخاب صحیح کفپوش مناسب پارکینگ بهتر است با مشاوران و متخصصان این حوزه تماس بگیرند، و پس از مشخص کردن انتظارات خود و نوع پروژه، به یک جمع بندی درست برسند. قیمت   کفپوش پارکینگ  اپوکسی و پلی اورتان در مقایسه با کفپوش های بتنی و آسفالت قدری بالاتر است، اما به مراتب در پایین آوردن هزینه های نگهداری و تعمیر این سازه ها نقشی بسیار مهم دارد، و می توان انتخاب این نوع کفپوش های پلیمری را در پروژه های بزرگ تجاری و مسکونی بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه دانست.

انواع کفپوش پارکینگ

انواع کفپوش پارکینگ برحسب نوع مواد و مصالحی که در ساخت آن ها به کار می رود در گروه های کفپوش های بتنی و کفپوش های پلیمری قرار می گیرند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های مختص به خود هستند و پیمانکاران با توجه به کمیت های پروژه، از میان آن ها بهترین و مناسب ترینشان را انتخاب می کنند. کفپوش پارکینگ اپوکسی و کفپوش پارکینگ پلی اورتان دو نمونه از کفپوش های صنعتی هستند، که از مهمترین مزایای آن ها می توان به مقاومت بالا در برار اسیدها و لکه های روغنی، دوام  مناسب، مناسب برای پارکینگ های مسکونی و تجاری، قابلت تحمل ترافیک بالا، ضد آب و قابلیت شست و شو و نظافت آسان و غیره اشاره کرد. انواع کفپوش پارکینگ بتنی که در دو نوع کفپوش بتنی رنگی و بتنی سخت اجرا می شوند، دارای مقاومتی بسیار بالاتر از کفپوش های اپوکسی و پلی اورتان هستند و از نظر مقاومت سایشی و تنوع در رنگ ازجایگاه مطلوبی برخوردار هستند. مجموعه معتبر پارس الیس از محبوبترین و معتبرترین شرکت های اجرای کفپوش پارکینگ و کفسازی استخر، محوطه و دیگر ساختمان های تجاری و مسکونی می باشد، که همواره پروژه های خود را با دقتی بسیار بالا به انجام می رساند و سالهاست که مورد اعتماد مشتریان و پیمانکاران بزرگ ساختمانی قرار گرفته است.برای اطلاع از اجرای کفپوش بتنی به سایت مراجعه کنید.

اجرای کفپوش پارکینگ با مناسب ترین قیمت

شرکت فنی مهندسی پارس الیس از مجربترین و خوشنام ترین مراکز اجرای کفپوش پارکینگ با مناسب ترین قیمت و در بالاترین استاندارد های ممکن می باشد. این مرکز در طول 16 سال سابقه اجرایی در زمینه طراحی و تولید انواع کفپوش های بتنی و پلیمری توانسته  اعتماد و رضایت مشتریان را کسب نماید و جایگاه و اعتبار بسیار بالایی در نزد مشتریان و پیمانکاران ساختمانی از آن خود نماید. این مجموعه علاوه بر اجرای انواع کفپوش های بتنی در زمینه کفپوش های صنعتی، اپوکسی، پلی اورتان، کفپوش های سه بعدی و غیره نیز تخصص بسیار بالایی دارد و به راحتی می توان به آن اعتماد کرده و پروژه های خود را به آن سپرد. برای مشاهده انواع کفپوش پارکینگ باکیفیت و صنعتی می توان به سایت اینترنتی پارس الیس مراجعه کرده و اطلاعات مورد نظر خود را در این زمینه کسب نمود، البته امکان مشاوره تلفنی با کارشناسان مجرب این مجموعه برای متقاضیان اجرای انواع پروژه های کفسازی ساختمان ها و محوطه های مختلف نیز وجود دارد، که تصمیم گیری را برای متقاضیان بسیار ساده تر کرده است.

  شرکت فنی و مهندسی پارس الیس

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

             02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

       pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 790
نمایش همه
علاقه مندی ها ()