تعویض شیشه نمای ساختمان نیز از دیگر خدماتی است که مرتبط با حوزۀ مشاغل کار در ارتفاع می باشد. در واقع چنین مجموعه هایی با در اختیار داشتن تجهیزات و دستگاه های پیشرفته در کنار به کار گیری از افراد متخصص و مجرب قادر به ارائه بهترین خدمات در ارتفاع و قیمت ارزان می باشند. با توجه به اینکه ساخت و ساز ساختمان های نما شیشه ای نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است. بنابراین برای اجرای تعویض شیشه نمای ساختمان  باید از ابزارآلات مخصوص استفاده گردد که تمام اصول و نکات ایمنی مد نظر قرار گرفته شود.

گروه نماروز نیز با اتکاء به افراد خبره و استفاده از ابزارآلات مخصوص، قادر به ارائه هر گونه خدمات و سرویس دهی در ارتفاع می باشند. از این رو می توانید برای درخواست تعویض شیشه نمای ساختمان با کارشناسان مجرب این گروه ساختمانی ارتباط برقرار کنید.

تعویض انواع شیشه نمای ساختمان

همانطور که می دانید، کاربرد شیشه در نمای ساختمان از حساسیت بالایی برخوردار است چون شیشه ماهیت شکستنی دارد و شکسته شدن شیشه در ارتفاع می تواند صدمات و آسیب های بسیاری به عابرین پیاده و سایر افراد وارد کند. بنابراین برای اجرای نمای شیشه ساختمان از شیشه های مخصوص چون شیشه فریم لس، کرتن وال و اسپایدار استفاده می شود که ماهیت شکستگی ندارد و در ابتدا با ماهیت ترک خوردگی، شکستگی را نشان می دهد. بنابراین افراد می توانند پیش از اینکه به طور کامل شکسته شود، نسبت به اجرای تعویض شیشه نمای ساختمان اقدام نمایند.

وارد شدن ضربات شدید به شیشه، ایجاد تغییر دمای سرد و گرم، داشتن ناخالصی های زیاد در شیشه، استفاده از قاب نامناسب و عدم استفاده از ریگلاژ زمان نصب شیشه از جمله عواملی هستند که باعث شکستگی شیشه می شود.

اجرای تعویض شیشه نمای ساختمان با طناب

اجرای تعویض شیشه نمای ساختمان با طناب یکی از روش های ارزان برای این کار محسوب می شود که مالکین ساختمان های نما شیشه ای می توانند از مزایای آن استفاده نمایند.

پیش از انجام تعویض شیشه نمای ساختمان باید شیشۀ شکستۀ قلبی برداشته شود، قاب شیشه هواگیری شده و سپس شیشه جدید جایگزین شده و عملیات تست آب بندی صورت می گیرد. لذا در صورت وجود هر گونه نشتی، ایرادات را بر طرف می نمایند و با دقت بالایی مراحل تعویض شیشه نمای ساختمان را انجام می دهند.

تعویض شیشه نمای ساختمان با طناب به اپراتور آزادی عمل بیشتری می دهد، علاوه بر آنکه هزینۀ اجرای عملیات را به حداقل می رساند. به طور کلی برای انجام تعویض شیشه نمای ساختمان از دو نفر استفاده می شود که تسلط کامل به اجرای عملیات داشته باشند.

علاوه بر روش طناب از قاپک پنوماتیک و همچنین جرثقیل نیز می توان برای عملیات تعویض شیشه نمای ساختمان بهره گرفت. گروه نماروز نیز با تکیه بر مهارت و ابزارآلات مخصوص قادر به ارائه خدمات تعویض شیشه نمای ساختمان با بهترین قیمت به مشتریان می باشد. برای اطلاع از  هزینه آب بندی نمای ساختمان به سایت مراجعه کنید. 

افزایش وزن فرد به همراه وزن شیشه نما باعث افزایش حساسیت و پیچیدگی مسئله تعویض شیشه نمای ساختمان شده است. بنابراین افراد تلاش می کنند که از بهترین روش ها برای اجرای چنین کاری استفاده نمایند که خطرات کمتری به دنبال داشته باشد. بدین وسیله می توانند سطح ایمنی اجرای کار در ارتفاع را برای زمان حین اجرای تعویض شیشه نمای ساختمان ارتقاء ببخشند که آسودگی خیال را برای فرد به همراه داشته باشد.

در ضمن قیمت تعویض شیشه نمای ساختمان متناسب با روش اجرای آن و هزینۀ شیشه و اجرت کار مشخص می شود. لذا پیش از انجام کار می توانید هزینۀ اجرای آن را از اپراتور بپرسید.

گروه نماروز از جمله مجموعه هایی است که در زمینۀ ساماندهی خدمات تخصصی کار در ارتفاع با طناب و افراد متخصص فعالیت می کند.

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 676
نمایش همه
علاقه مندی ها ()