پیچ و رولپلاک نمای ساختمان یک نیاز محسوب می شود. هدف از انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، این است که افراد بتوانند از ریزش و شل شدن سنگ نما، آجر نما، سرامیک نما و سایر مصالح ساختمانی نما بر اثر شرایط نامناسب جوی و همچنینافزایش طول عمر ساختمان جلوگیری نمود. توجه به این مسئله لازم است چون ریزش مصالح نمای ساختمان می تواند صدمات بسزایی برای عابرین پیاده داشته باشد، از این رو بیش از اینکه میزان تخریب نمای ساختمان افزایش پیدا کند، می توانید از مزایای اجرای  پیچ و رولپلاک نمای ساختمان که توسط گروه های ساختمانی که خدمات کار در ارتفاع ارائه می دهند، استفاده نمائید. گروه نماروز نیز از جمله این مجموعه های ساختمانی محسوب می شود که در سطح تهران آمادۀ ارائه هر گونه خدمات ساختمانی می باشد.

مزایای تکنیک پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب

از مهمترین مزایای اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب می توان به انعطاف پذیر بودن آن اشاره نمود. علاوه بر طناب، امکان استفاده از بالابر، کلایمر و همچنین داربست برای افراد فراهم می باشد ولی کار در ارتفاع با طناب جای مانور بیشتری دارد و فرد به راحتی می تواند به زوایای مختلف نمای ساختمان دسترسی راحتی داشته باشد و بتواند به سادگی عملیات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را انجام دهند.

عوامل مختلفی وجود دارد که باعث ریزش و شل شدن مصالح نمای ساختمان می شود که در ادامۀ مقاله می توان به آنها اشاره نمود. نصب نامناسب بندکشی نما یکی از موارد مهم و رایج است که نفوذپذیری رطوبت و آب را به داخل قسمت های آب بندی نما بوجود می آورد. بدین ترتیب سرعت تخریب نمای ساختمان افزایش پیدا می کند. بنابراین برای پیشگیری از افزایش میزان آسیب دیدگی و ریزش مصالح ساختمانی نما، استفاده از پیچ و رولپلاک در نمای ساختمان می تواند از ریزش مصالح نمای ساختمان جلوگیری کند.

برای برخی از نمای سنگ ساختمان از فلزاتی استفاده می شود که عدم استفاده از فلز بی کیفیت منجربه کاهش استقامت سنگ در نمای ساختمان می شود. بدین وسیله برای ایجاد استحکام مصالح ساختمانی در نما از مزایای پیچ و رولپلاک استفاده نمود. البته نشست ساختمان با گذشت زمان و همچنین اثرات زمین لرزه نیز می توانند عواملی برای ناپایداری و سُست شدن مصالح نمای ساختمانی شود. به این ترتیب با اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می توان با قیمت ارزان میزان ماندگاری و طول عمر ساختمان را افزایش داد.

معمولاً برای انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، از پیچ و رولپلاک ضد زنگ استفاده می شود که مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی چون تابش نور خورشید و رطوبت باران و برف داشته باشد و از استحکام بالایی برخوردار باشند.

هزینه و تجهیزات مورد نیاز برای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

داشتن طناب ایمنی، جلیقه نگهدارنده هارنس، ابزارآلات فرود و حمایتی، کلاه ایمنی، دستکش کار و عینک محافظ، چکش، پیچ بند، دریل، پیچ و رولپلاک برخی از ابزارآلات اصلی کار در ارتفاع می باشند که هنگام اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود.برای اطلاع از انجام جوشکاری در ارتفاع به سایت مراجعه کنید. 

بنابراین گروه نماروز با در اختیار داشتن کلیۀ تجهیزات کار در ارتفاع و نیروی فنی متخصص، قادر به ارائه چنین خدماتی به متقاضیان محترم می باشند.

هزینۀ اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به حجم کار، نوع پیچ و رولپلاک انتخابی و همچنین اجرت نصاب دارد. به یان ترتیب پیش از درخواست اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، می توانید از میزان هزینۀ کامل اجرای کار مطلع گردید. از این رو گروه ارائه دهندۀ خدمات ساختمانی با اعزام کارشناس به محل می تواند هزینۀ تقریبی و یا کامل اجرای پیچ و رولپلاک در نمای ساختمان را برای شما مشخص نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی و مهندسی گروه نماروز ارتباط برقرار کنید.

 

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 595
نمایش همه
علاقه مندی ها ()