جوشکاری در ارتفاع از جمله مشاغلی است که نیاز به استفاده از تجهیزات خاصی دارد. علاوه بر آنکه فرد جوشکار باید با تمام اصول جوشکاری آشنا باشد و بتواند در مدت زمان کوتاهی عملیات جوشکاری را انجام دهد. علاوه بر این مسئله مهارت لازم برای اجرای جوشکاری در ارتفاع را داشته باشد. چرا که برای انجام کار در ارتفاع نیاز به رعایت یک سری اصول ایمنی و قدرت بدنی دارد. در واقع اگر فرد با طناب جوشکاری در ارتفاع را انجام می دهد،با نحوۀ کار کردن با طناب و بالا و پایین رفتن با آن آشنایی کافی داشته باشند.همانطور که می دانید انجام جوشکاری در ارتفاع یک نیاز محسوب می شود چون ارتفاع ساخت و ساز ساختمان ها در ارتفاعات بالا صورت می گیرد که در نتیجۀ آن می توان شاهد نیاز افراد برای عملیات جوشکاری را مشاهده نمود.

اگر برای نصب نرده، تابلوهای تبلیغاتی، ترمیم نمای فلزی ساختمان و غیره می توانید با گروه نماروز تماس بگیرید و از تجربیات و دانش پرسنل فنی این مجموعه استفادۀ لازم را ببرید.

بهترین تکنیک برای اجرای جوشکاری در ارتفاع

بیش از گذشته نیاز به ارائه خدمات حرفه ای جوشکاری در ارتفاع در جامعه احساس می شود چون همانطور که گفته شد، روزبروز بر ارتفاع ساختمان ها افزوده می شود. بنابراین برای نصب قطعات فلزی نیاز به اجرای جوشکاری است که در سطح بالایی از سطح زمین قرار دارد و از این رو نیاز به یک سری تجهیزات خاص می باشد. توجه به این مسئله لازم و ضروری است چون یک نیاز غیر قابل چشم پوشی است. در نتیجۀ آن برخی از شرکت ها تلاش می کنند در این حوزه فعالیت کنند و نیروی جوشکار متخصص که توانایی اجرای جوشکاری در راتفاع را دارند، استخدام نمایند.

به این ترتیب هر زمان که نیاز به نصب قطعات و تجهیزات فلزی در نمای ساختمان و انجام جوشکاری در ارتفاع را داشتید می توانید با گروه نماروز ارتباط برقرار کنید و این مجموعه با در اختیار داشتن کادری متخصص قادر به ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشد.

جوشکاری در ارتفاع با رعایت نکات ایمنی

جوشکاری در ارتفاع با طناب بهترین تکنیک برای این نوع عملیات می باشد چون به جوشکار آزادی عمل بیشتری می دهد و سطح دسترسی فرد به تمام زوایای ساختمان افزایش پیدا می کند. البته نیاز به ذکر است که جوشکار باید از تجهیزات ایمنی کار و کار در ارتفاع استفاده نماید تا بتواند با حداقل ریسک، عملیات جوشکاری در ارتفاع را انجام دهد.

داشتن کفش ایمنی، لباس کار و دستکش نسوز جوشکاری، عینک محافظ و شیلد جوشکاری و طناب ایمنی از مهمترین تجهیزات و اقلام ایمنی هستند که جوشکار پیش از اجرای کار در ارتفاع نسبت به تأمین و تجهیز کردن خود اقدام نماید که دچار آسیب دیدگی سوختگی نشود. البته به دلیل اینکه کار در ارتفاع صورت می گیرد، فرد باید بتواند از عهدۀ چنین کاری برآید و بتواند با خونسردی و مهارت کسب نموده، تمام گام ها و مراحل اجرای جوشکاری در ارتفاع با راپل، داربست، کلایمر، بالابر و غیره را به درستی و با دقت بالا انجام دهد. برای اطلاع از  پوشاندن درز انقطاع نمای ساختمان به سایت مراجعه کنید. 

هزینۀ جوشکاری در ارتفاع

هزینه و قیمت جوشکاری در ارتفاع به میزان حجم و نوع جوشکاری بستگی دارد. از این رو پیش از انجام عملیات جوشکاری، می توانید از هزینۀ کاملی و یا تقریبی جوشکاری در ارتفاع مطلع گردید. البته توجه داشته باشید که برای دریافت چنین خدماتی، باید از گروه های ساختمانی که فعالیت تخصصی در زمینۀ کار در ارتفاع دارند، بهره گیرید.

گروه نماروز نیز مفتخر است که با گرد هم آیی متخصصین فنی و مهندسی توانایی ارائه خدمات ساختمانی کار در ارتفاع از جمله عملیات جوشکاری، نماشویی، نصب توری مرغی و غیره را به صورت کاملاً تخصصی به مشتریان ارائه می دهد.

 

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 598
نمایش همه
علاقه مندی ها ()