شستشوی نمای ساختمان از دیگر خدمات ساختمانی است که در جهت نظافت نمای ساختمان به مشتریان ارائه داده می شود. توجه داشته باشید که اجرای  شستشوی نمای ساختمان متناسب با دسترسی آسان ندارد، نیاز به استفاده از تجهیزات و رعایت یک سری نکات ایمنی دارد که اپراتور پیش از اجرای این کار باید آنها را مد نظر قرار داده باشد. گروه نماروز به عنوان یکی از گروه های فعال در حوزۀ ارائه خدمات ساختمانی است که در تلاش است، بتواند خدمات ساختمانی کار در ارتفاع را به متقاضیان ارائه دهد. از این رو همواره در صدد است منطبق بر اصول اولیه و رعایت استانداردهای ایمنی بتوانند به بهترین شکل ممکن هر گونه خدمات مرتبط با نمای ساختمان یا همان کار در ارتفاع را با استفاده از دستگاه و ابزارآلات پیشرفته به مشتریان ارائه دهد.

اجرای شستشوی نمای ساختمان با طناب

همانطور که می دانید برای دسترسی به نمای ساختمان های بزرگ نیاز به تجهیزات و وسایل خاص و ویژه دارد که می توان به وسایلی چون کلایمر، بالابر، داربست و همچنین طناب اشاره نمود. بنابراین اپراتور پیش از اجرای شستشوی نمای ساختمان، تمام زوایای ساختمان را مورد بررسی قرار می دهد و پس از بررسی دقیق، مناسب ترین ابزار را برای اجرای کار در ارتفاع انتخاب می کند.

البته لازم به ذکر است که کار در ارتفاع نیاز به رعایت یک سری نکات و اصول ایمنی دارد که باید حتماً آنها مد نظر قرار گرفته شود. در صورتی که ساختمان دارای دستگاه بالابر و یا داربست داشته باشد، می توانند از آنها برای اجرای شستشوی نمای ساختمان استفاده نمایند. در غیر اینصورت نیز با رعایت زیرساخت های ایمنی امکان اجرای شستشوی نمای ساختمان با طناب یا راپل وجود دارد.

توجه داشته باشید که اجرای کار در ارتفاع با طناب باید از طناب های ایمنی استفاده شود و پیش از اجرای کار در ارتفاع با طناب باید از استحکام طناب و زیرساخت های ایمنی لازم اطمینان حاصل نمائید. توجه به این نکات لازم و ضروری است. همانطور که می دانید استفاده از این روش نسبت به سایر شیوه ها دارای برتری های قابل توجهی دارد و تکنسین های فنی از تجهیزات راپل و طناب برای اجرای شستشوی نمای ساختمان و کار در ارتفاع استفاده می کنند. چرا که این نوع روش آزادی بیشتری به فرد می دهد و سطح دسترسی فرد را به نقاط مختلف نمای ساختمان ساده تر می نماید. توجه به این نکات حائز اهمیت است و اپراتور مجری کار در ارتفاع متناسب با تجربیات، دوره های آموزشی گذرانده و همچنین رعایت زیرساخت های استاندارد ایمنی به راحتی می تواند پروژه های شستشوی نمای ساختمان را در مدت زمان کوتاه و حداقل هزینه برای مشتریان گرامی انجام دهد.

هزینۀ اجرای پروژه های شستشوی نمای ساختمان

با توجه به طراحی های متنوعی که برای ساختمان در نظر می گیرند و از مصالح ساختمانی متنوعی برای طراحی نمای ساختمان استفاده می کنند، نیاز به مواد شویندۀ خاص و ابزارآلات متفاوت برای کار در ارتفاع نیاز است. بدین وسیله هزینۀ شستشوی نمای ساختمان متغیر است و اپراتور پیش از اجرای کار در ارتفاع می تواند هزینۀ تقریبی اجرای کار را ذکر نموده و در انتهای کار قیمت نهایی شستشوی نمای ساختمان تعیین می شود.برای اطلاع از انجام تعویض شیشه نمای ساختمان به سایت مراجعه کنید. 

نیاز به ذکر است که قیمت شستشوی نمای ساختمان به روش واترجت و دستی بسیار ارزان می باشد. در این روش از ترکیب فشار آب با دستگاه واترجت و شستشوی دستی با ابر و طی استفاده می شود که فشار آب خروجی این نوع دستگاه ها بین 130 الی 350 بار متغیر است و از کیفیت بالایی برخوردار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با گروه نماروز ارتباط برقرار کنید، تا متناسب با نیاز شما، بتوانید مناسب ترین خدمات را با حداقل هزینه دریافت کنید.

 

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 570
نمایش همه
علاقه مندی ها ()