آب بندی نمای ساختمان یکی از رایج ترین خدماتی است که اختصاص به ساختمان های بزرگ دارد که دسترسی به نمای آنها نیاز به ابزارآلات مخصوص دارد و عموم افراد به راحتی نمی توانند از عهدۀ آن برآیند. بنابراین برخی از مراکز و شرکت ها راه اندازی شده اند که بتوانند به صورت تخصصی و بهره گیری از جدیدترین تکنیک های کار در ارتفاع بتوانند برای عملیات آب بندی نمای ساختمان از آنها استفاده نمایند. گروه نماروز نیز جزء یکی از این مجموعه های فعال است که با در اختیار داشتن کادر پرسنل مجرب و آموزش دیده، قادر به ارائه هر گونه خدمات کار در ارتفاع چون عایق بندی نمای ساختمان های مختلف و آب بندی نمای ساختمان می باشد.

اجرای آب بندی نمای ساختمان با طناب

همانطور که می دانید طناب، کلایمر، داربست و بالابر از جمله روش هایی است که می توان از آنها برای دسترسی به قسمت های مختلف نمای ساختمان استفاده نمود. توجه به این مسئله لازم و ضروری است چون هزینۀ اجرای آب بندی نمای ساختمان را تحت تأثیر خود قرار می دهد. اجرای آب بندی نمای ساختمان با داربست نیز جزء یکی از روش های سریع برای کار در ارتفاع می باشد که در این روش نیز نیاز به رعایت یک سری نکات مهم است. حفظ بالاترین ایمنی، سرعت عمل بالا و با کیفیت از مهمترین عوامل اجرای پروژه های کار در ارتفاع می باشد که اپراتور باید آنها را مد نظر داشته باشد.

بهترین متریال عایق بندی نمای ساختمان

انتخاب مناسب ترین متریال برای آب بندی نمای ساختمان یکی از ارکان مهم و حائز اهمیت محسوب می شود.

رزین، مواد نانو و چسب از جمله مواد مختلفی هستند که از آنها می توان در اجرای عایق بندی نماهای مختلف استفاده نمود. بنابراین اپراتور و تکنسین اجرای کار ، پس از بررسی دقیق نمای ساختمان، مناسب ترین نوع متریال را استفاده نمایند.

برای آب بندی نمای ساختمان کامپوزیت و شیشه از چسب های مقاومی در دسته بندی های مختلف سیلیکونی، آکرلیک و پلی یورتان استفاده می شود که در ادامه به مزایای آن می پردازیم.

از چسب های سیلیکونی می توان به چسب آکواریوم اشاره نمود که از مقاومت بالایی برخوردار است و نسبت به عوامل رطوبت و فشار از قدرت چسبندگی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. البته توصیه می شود از چسب های سیلیکونی برای آب بندی محیط های داخلی استفاده شود چون نسبت به شرایط محیطی از مقاومت متوسطی برخوردار است و دارای طول عمر کوتاهی است و به همین منظور برای عایق بندی نمای ساختمان پیشنهاد نمی شود.

چسب های پلی یورتان به عنوان بهترین مواد برای پروژه های آب بندی نمای ساختمان کامپوزیت و شیشه محسوب می شود که از مقاومت بالایی در برابر تابش مستقیم نور خورشید، بارش باران و همچنین تنش های حرارتی و دمایی محیط دارد. البته دارای خاصیت الاستیک با قدرت چسبندگی بالا و مستحکم در برابر عوامل پارگی است. علاوه بر این موارد، در مدت زمان کوتاهی خشک می شود و نیاز به زیرسازی ندارد.

نیاز به ذکر است که برای اجرای آب بندی نمای ساختمان با چسب پلی یورتان نیاز به رعایت یک سری نکات و مراحل است که بتوان در ارتفاع چنین عملیاتی را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی نمود.برای انجام آب بندی نمای ساختمان در غرب تهران به سایت مراجعه کنید.

آب بندی نمای ساختمان آجری، سنگ و سیمانی نیز از مواد نانو، رزین و عایق های دو جزئی z90 و مایعات پلیمری شفاف استفاده می شود که هر کدام از این روش ها دارای یک سری نقاط مثبت و منفی می باشند که در این مقاله نمی گنجد در رابطه با آنها صحبت نمائیم.

گروه نماروز در زمینۀ ارائه خدمات ساختمانی کار در ارتفاع چون اجرای هر گونه آب بندی نمای ساختمان در تهران فعالیت می کند و می تواند شما را در این امر با نازل ترین قیمت همراهی کند.

 

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 582
نمایش همه
علاقه مندی ها ()