نصب توری مرغی به منظور اهداف مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. ایحاد حفظ ایمنی از ریزش مصالح ساختمان بر روی عابرین پیاده، نگهداری پرندگان، ایجاد فضایی نورگیر برای رشد گیاهان و ... برخی از موارد عمدۀ نصب انواع توری مرغی است. در واقع کاربرد اصلی توری مرغی برای امور ساختمانی است که افراد تلاش می کنند متناسب با شرایط از توری های مرغی با کیفیت بالا استفاده نمایند که از استحکام بالا برخوردار باشند و بتوان از مزایای آن در جهت حفظ ایمنی و امنیت افراد بهره برد.

گروه نماروز با داشتن سال ها سابقه در عرصۀ تأمین ابزارآلات مفید ساختمانی چون نصب توری مرغی در نمای ساختمان و محوطۀ ساختمان های آپارتمانی و ویلایی فعالیت می کند.

مزایای نصب توری مرغی

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره نمودیم، از مزایای نصب توری های مرغی می توان به جلوگیری از ریزش سنگ و مصالح ساختمانی برای ساختمان های در حال احداث، ایجاد فضایی در تراس برای نگهداری پرندگان و پوشاندن فضای باز بالکن و نرده، ایجاد فضایی نورگیر و بسته و غیره اشاره نمود. بنابراین خرید و نصب توری مرغی می تواند به میزان قابل توجهی می تواند در هزینه های مصرفی کاهش داده و به شما کمک کند تا از فضای موجود بتوانید بهترین استفاده را نمائید.

خرید و فروش توری مرغی همچنان متقاضیان خاص خود را دارد و جزء کالاهای ساختمانی محسوب می شود که به منظور ایجاد فضای محسور و نورگیر مورد استفاده قرار گرفته می شود. توری مرغی از جنس های مختلف پلاستیک و گالوانیزه تولید می شوند که بر اساس کاربری های مختلفی که باید داشته باشند، ابعاد سوراخ های آنها در اندازه های کوچک و بزرگ ساخته می شود که کارایی بیشتری داشته باشند.

به عنوان مثال نصب توری مرغی گالوانیزه می تواند در محیط فضای باز ماندگاری و طول عمر بالایی داشته باشد. در نتیجه افراد می توانند متناسب با نیاز خود سفارش خرید و نصب توری مرغی را داشته باشند. توجه به این مسائل لازم و ضروری است چون افراد مختلف می توانند از ویژگی های توری مرغی برای ساخت قفس پرندگان و محیط بسته برای پرورش گل و گیاه نیز استفاده نمایند. بدین وسیله می توانند از نفود پرندگان به داخل محیط باغچه جلوگیری کنند.

مراحل نصب توری مرغی

نصب توری مرغی دارای یک سری مراحل است که تکنسین های مجرب نسبت به آنها آگاهی دارند و مطابق با آنها اقدام به اجرای نصب توری مرغی نورگیر می کنند که از استحکام بالایی برخوردار باشد. برای نصب توری مرغی پاسیو ساختمان نیاز به مراحل مختلفی چون شستشوی کامل نورگیر، شاسی کشی با سیم بکسل یا آهن در قسمت سقف نورگیر، متراژ نمودن ابعاد تراس، آویزان نمودن توری و نصب توری مرغی بر روی دیوار با استفاده از پیچ، رولپلاک و واشر و در نهایت برای فضای عریض نیاز به دوخت دو توری در کنار یکدیگر می باشد. البته نیاز به ذکر است که امکان داشتن فوت و فن خاصی برای اجرای نصب برخی از توری های مرغی در موقعیت های مختلف وجود داشته باشد.برای اطلاع از تعویض شیشه نمای ساختمان به سایت مراجعه کنید. 

هزینۀ نصب انواع توری مرغی

همانطور که آگاه هستید، جنس توری، متراژ فضای توری و اجرأت از مهمترین فاکتورهای تعیین کنندۀ قیمت نصب توری مرغی است. به این ترتیب افراد مختلف می توانند متناسب با نیاز خود، از خدمات اجرای نصب توری مرغی برای ایجاد محفظه های بستۀ نورگیر استفاده نمایند، تا بتوانند از فرار و نفوذ پرندگان جلوگیری کنند. البته پیچیدگی و سختی اجرای توری بر روی قیمت نهایی نصب توری مرغی تأثیرگذار می باشد.

برای اجرای نصب انواع توری مرغی می توانید با مرکز خدمات گروه نماروز تماس حاصل نمائید و پس از هماهنگی های لازم، کارشناس فنی برای اجرای طرح به محل اعزام می شود.

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 739
نمایش همه
علاقه مندی ها ()