نقاشی نما یکی از خدمات ساختمانی است که نیاز به تخصص دارد و افراد آموزش دیده و مجرب قادر به ارائه هر گونه خدمات نقاشی نما متناسب با جنس نما می باشند. همانطور که می دانید رنگ در همۀ اشیاء جلوه و نمایی خاص می بخشد که غیر قابل وصف است و می تواند تحولی بزرگ در زیبایی نمای داخلی و خارجی ساختمان داشته باشد. لذا برای اجرای  نقاشی نما  ساختمان یک سری نکات مهم باید در نظر گرفته شود، که می توان به نحوۀ دسترسی به نمای ساختمان، انتخاب مناسب ترین نوع رنگ، نحوۀ رنگ آمیزی نمای شیروانی، استفاده از نسل جدید رنگ های ساختمانی، تضمین اجرای کار و قیمت انجام رنگ کاری نمای ساختمان اشاره نمود. پیش از اجرای موفقیت آمیز نقاشی نما، باید تمام فاکتوهای لازم در نظر گرفته شود.

گروه نماروز نیز با توجه به سابقۀ طولانی مدت در زمینۀ خدمات تخصصی مرتبط با نمای ساختمان، مجهز به تجهیزات پیشرفته و پرسنل فنی مجرب برای ارائه بهترین خدمات نقاشی نمای ساختمان با قیمت مناسب می باشد.

اجرای نقاشی نما با طناب

با توجه به اینکه با افزایش ارتفاع ساختمان ها، متناسب با آن برای دسترسی به نمای ساختمان دیگر نردبان نمی تواند پاسخگوی نیاز افراد برای دسترسی به قسمت های مختلف این ناحیه باشد. در نتیجه اجرای نقاشی نما با طناب، داربست، کلایمر و جک بالابر امکان پذیر می باشد. البته استفاده از طناب به نقاش آزادی عمل بیشتری می دهد و در عین حال جزء ابزارآلات سبک با انعطاف پذیری بالا محسوب می شود. چرا که برخی از نماهای ساختمان دارای زوایای مختلفی هستند که به راحتی نمی توان از سایر ابزارآلات، عملیات نقاشی نما را برای دسترسی به تمامی زوایای نمای ساختمان استفاده نمود. بنابراین استقبال از خدماات نقاشی نما با طناب بیش از پیش مورد استقبال افراد قرار گرفته است.

ارائه خدمات نقاشی نمای ساختمان در تهران

روزبروز بر ارتفاع ساختمان افزوده می شود و متناسب با نوع مصالح ساختمانی که برای نمای ساختمان در نظر گرفته می شود، تقاضا برای ارائه خدمات نقاشی نمای ساختمان در تهران وجود دارد. بنابراین برای نمای سنگ، آجر، سیمان و دیگر مصالح ساختمانی امکان نقاشی نمای ساختمان میسر است.

رنگ آکریلیک، رنگ روغنی، رنگ پلاستیک، مولتی کالر، پتینه و بلکا از جمله انواع رنگ موجود در بازار هستند که به منظور امور نقاشی نما مورد استفاده قرار گرفته می شوند. قابلیت شست و شو بودن، دوام بالا، مقاومت در برابر تابش مستقیم نور خورشید و شرایط محیطی، عدم اشتعال پذیری و تنوع رنگ از جمله ویژگی های عمدۀ رنگ های ساختمانی است که نقاش حرفه ای ساختمان باید نسبت به این مسائل آگاهی جامع و کامل داشته باشد، تا بتواند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند.

قیمت ارائه خدمات نقاشی نما ساختمان

هزینۀ اجرای نقاشی نمای ساختمان به ابعاد ساختمان، جنس و حجم رنگ مصرفی، نحوۀ انجام نقاشی نما و طرح نقاشی نما بستگی دارد. لذا به دلیل تفاوت های قابل توجهی که در اجرای پروژه های مختلف نقاشی نمای ساختمان وجود دارد، نقاش ساختمان حرفه ای ساختمان را مشاهده و بررسی می نماید و سپس می تواند هزینۀ انجام نقاشی نما را مشخص نموده و بتوانند در نهایت بهترین اجرای نقاشی نمای ساختمان را به مشتریان خود با نازلترین قیمت ارائه دهند.برای اطلاع از  خدمات شستشوی نمای ساختمان به سایت مراجعه کنید. 

با توجه به اینکه رعایت اصول اجرای رنگ کاری نمای ساختمان برای قسمت های مختلف ساختمان مشابه یکدیگر می باشند، تفاوت جزئی میان رنگ نمای فلزی چون سقف شیروانی و سیمانی وجود دارد که البته تأثیر اندکی بر روی قیمت انجام نقاشی نمای ساختمان دارد.

گروه نماروز اینجاست که شما را همراهی کند، تا بتوانید با حداقل هزینه و کیفیت بالا انواع خدمات نقاشی نمای ساختمان را تحت افراد حرفه ای و متخصص با کیفیت بالا دریافت کنید.

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 555
نمایش همه
علاقه مندی ها ()