نماشویی از دیگر خدمات ساختمانی است که به منظور شستشوی نما به کار برده می شود. چنانچه تمایل به نظافت نمای ساختمان محل سکونت و کار خود را دارید، باید با مراکز ارائه دهندۀ خدمات ساختمانی مرتبط با نمای ساختمان ارتباط برقرار کنید. پس از بررسی وضعیت و سطح ایمنی ساختمان، مجریان متخصص می توانند با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته پروژه های مرتبط با نماشویی ساختمان را انجام دهند. اجرای  نماشویی  نیاز به رعایت یک سری نکات اصولی و ایمنی دارد که تکنسین کار باید نسبت به آنها آگاهی کامل داشته باشد، تا بتواند به درستی و با امنیت کامل از عهدۀ اجرای آن برآید.

گروه نماروز جزء یکی از مجموعه های فعال و با تجربه در زمینۀ ارائه خدمات ساختمانی از قبیل اجرای انواع نماشویی، نقاشی نما و غیره می باشد و تاکنون توانسته پروژه های متعددی را با موفقیت به پایان برساند.

اجرای نماشویی با طناب و داربست

زیبایی نما به تمیز بودن نما بستگی دارد. بنابراین مدیران ساختمان برای آنکه بتوانند زیبایی جلوۀ نمای ساختمان را بازگردانند، می توانند از خدمات نماشویی ساختمان بهره گیرند. به این ترتیب مجریان پروژه های شستشوی نمای ساختمان تلاش می کنند که با استفاده از جدیدترین تجهیزات ساختمانی چون بالابر، داربست، طناب و کلایمر بتوانند دسترسی کامل به قسمت های مختلف نمای ساختمان داشته باشند و بدین وسیله بتوانند آلودگی های روی سطوح نما را با استفاده از مواد شویندۀ مخصوص برطرف نمایند.

نماشویی با طناب یکی از رایج ترین و کاربردی ترین روش های کار بر روی نمای ساختمان می باشد. در واقع شستشوی نمای ساختمان با طناب نسبت به دیگر تجهیزات به فرد آزادی عمل و انعطاف پذیری بیشتری می دهد که فرد می تواند با در اختیار داشتن مواد شوینده با طناب به بخش های مختلف ساختمان دسترسی داشته باشد و بتواند با کیفیت بالا و سرعت عمل بیشتری عملیات نماشویی را با حداقل هزینه انجام دهد.

ارائه خدمات نماشویی در تهران

در حل حاضر تعدد ساختمان های بزرگ و برج در استان تهران بسیار است. از این رو وجود مراکز خدمات ساختمانی که در حوزۀ نماشویی ساختمان به افراد سرویس دهی می کنند، لازم و ضروری است. بنابراین شما مشتری گرامی که ساکن ساختمان مسکونی، اداری و یا تجاری می باشید، می توانید از این نوع سرویس دهی در جهت مراقبت و تمیزکاری ساختمان استفاده نمائید. امروزه ارائه خدمات شستشوی نما یک نیاز محسوب می شود و نیاز به ابزارآلات مخصوص، قدرت جسمانی و تجربه دارد. به این ترتیب می توانید از این امکانات در جهت جلوه دادن به نمای ساختمان استفاده نمائید که می تواند زیبایی نمای ساختمان را به حالت اولیۀ خود بازگرداند.برای اطلاع از اجرای آب بندی نمای ساختمان به سایت مراجعه کنید.

رعایت نکات ایمنی نماشویی ساختمان

اجرای نماشویی راپل، نیاز به رعایت نکات ایمنی محل نصب طناب بر روی پشت بام دارد. در واقع تکیه گاه هایی که طناب به آنها متصل می شود باید از استحکام بالایی برخوردار باشند که توان تحمل فشار وارده بر آن را داشته باشند. بنابراین معمولاً نماشویی با طناب، طناب را به محل های استوار و مستحکم چون گیره گاور نر اتاق آسانسور، پایه هواساز، ستون های ساختمان و غیره متصل می نمایند. علاوه بر آن استفاده از تجهیزات ایمنی چون طناب ایمنی، دستکش مخصوص، کلاه و عینک ایمنی، کفش ایمنی و همچنین لباس کار مخصوص لازم و ضروری است.

توجه به این نکات باعث سرعت بخشیدن به راندمان کاری اپراتور و همچنین حفظ امنیت فرد می شود. در همین راستا خدماتی که در زمینۀ نمای ساختمان ارائه داده می شود، نیاز به مهارت، قدرت جسمانی و همچنین ابزارآلات مخصوص دارد.

بنابراین گروه نماروز با داشتن سابقۀ طولانی مدت در زمینۀ خدمات ساختمانی، می تواند به شما خدمات نماشویی انواع ساختمان را با بهترین قیمت ارائه دهد.

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 553
نمایش همه
علاقه مندی ها ()