آیفون تصویری تکنما جزء یکی از برندهای معتبر ایرانی است که از نظر کیفیت محصولات می تواند با برندهای خارجی برابری کند. محصولات آیفون تصویری تکنما از تنوع بالایی برخوردار است چون محصولات این مجموعه متناسب با نیاز مشتریان ساخته و عرضه می شوند. لازم به ذکر است که محصولات آیفون تصویری تکنما از جمله محصولات ارزان آیفون های تصویری ساخت ایران است که از کیفیت خوبی و تنوع بالا برخوردار می باشند. همانطور که می دانید در گذشته برای باز کردن درب نیاز به رفتن به مقابل درب بود ولی با گذشت زمان و اختراع آیفون صوتی و برقی، افراد به راحتی می توانستند در داخل خانه درب ورودی را برای افراد باز کنند. از این رو فروش آیفون تصویری تکنما که یکی از برندهای معتبر آیفون تصویری در سراسر کشور می باشند، بدین وسیله افراد با مشاهدۀ تصویر، علاوه بر صوت می توانند درب را برای افراد آشنا باز کنند و از ورود افراد متفرقه جلوگیری کنند.

فروشگاه اینترنتی آکام سازه به عنوان نمایندۀ رسمی فروش محصولات آیفون تصویری تکنما در سراسر کشور می باشد. از این رو اگر قصد خرید آیفون تصویری تک واحده و بیش از چند واحده دارید، می توانید با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمائید.

فروش انواع آیفون تصویری تکنما

هدف اصلی از طراحی و ساخت آیفون تصویری افزایش سطح امنیت ساختمان ها در برابر ورود افراد ناشناس به داخل ساختمان می باشد. به همین منظور بیش از پیش سازه های ساختمانی را به سیستم آیفون تصویری مجهز می نمایند، تا بدین وسیله بتوانند از ورود افراد ناشناس به داخل ساختمان جلوگیری کنند. فروش آیفون تصویری تکنما بر حسب شکل بدنه و نوع امکاناتی که در طراحی آن به کار برده می شود، صورت می گیرد. بنابراین افراد می توانند متناسب با نیاز خود، از محصولات آیفون تصویری تکنما خریداری نموده و ساختمان محل مسکونی و اداری خود را به چنین دستگاه های پیشرفته ای مجهز نمایند.

در حال حاضر انواع آیفون تصویری تکنما در مدل های متنوعی چون سری D، C و E طراحی می شوند که از امکانات متنوعی برخوردار می باشد. مدل های 7 اینچ، 4.3اینچ و ... برخی از ابعاد صفحه نمایشگر آیفون های تصویری تکنما می باشد.

حافظه داخلی، قابلیت ارتباط داخلی، امکان درب بازکن پارکینگ، قابلیت اتصال به دو پنل، امکانات اتصال به یک دوربین دیگر، قابلیت تنظیم صدای زنگ، صفحه نمایشگر رنگی یا سیاه و سفید، گوشی دهنی، صفحه نمایشگر لمسی و غیره از جمله مشخصات فنی است که متناسب با مدل های مختلف آیفون های تصویری تکنما، ممکن است برخی از این امکانات را نداشته باشند. بنابراین متناسب با توان مالی و هر آنچه که شما مد نظر دارید، می توانید تجربۀ خرید بهترین آیفون تصویری تکنما را با قیمت مناسب و امکانات پیشرفته داشته باشید.

قیمت آیفون تصویری تکنما

قیمت آیفون تصویری تکنما به مشخصات فنی و امکانات آن بستگی دارد. نسل جدید دستگاه های آیفون تصویری قابلیت بازکردن درب پارکینگ و ارتباطات داخلی بین واحدها و اتاق نگهبان را دارند و بیش از پیش بر قابلیت های کاربردی آن افزوده اند، تا بدین وسیله بتوانند میزان رفاه زندگی افراد را بیشتر از گذشته تأمین کنند.برای خرید آیفون تصویری به سایت مراجعه کنید.

به عنوان مثال برای برخی از مدل های آیفون تصویری تکنما، برای ارتباط مستقیم با واحد نگهبانی نیاز است که بعد از برداشتن گوشی، کلید نگهبانی موجود بر روی مانیتور لمس نموده و یا فشار دهید تا بتوانید به صورت محرمانه با فرد نگهبان و یا سرایدار ساختمان صحبت نمائید.

فروشگاه اینترنتی آکام سازه چندین سال است که در زمینۀ فروش و تعمیرات انواع آیفون تصویری تکنما در تهران فعالیت می کند. بنابراین می توانید با قیمت ارزان و کیفیت بالا یکی از محصولات با دوام و پیشرفتۀ آیفون های تصویری این برند را خریداری نمائید.

شرکت آکام سازه

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1002
نمایش همه
علاقه مندی ها ()