جک برقی یکی از پرکاربردترین تجهیزات الکترونیکی در ساختمان های بزرگ مسکونی، اداری، تجاری و ویلاها می باشد که در قسمت های مختلف از جمله پارکینگ و درب ورودی ساختمان می توان آن ها را نصب کرد، و به روند رفت و آمد ساکنین سرعت و راحتی بیشتری بخشید. سالهاست که تکنولوژی و فناوری در خدمت بشر قرار گرفته است تا با استفاده از آن بتوان یک زندگی مدرن و راحت را در پیش گرفت، که برخی از این تجهیزات شامل انواع جک برقی ، بالارونده های برقی، درب های شیشه ای و غیره می شوند. قیمت جک برقی هم مانند تمامی محصولات تولیدی در صنعت الکترونیک بر حسب کیفیت تولید، برند سازنده، نوع قطعات و متریال مصرفی، آلیاژ به کار رفته در بدنه و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود. قیمت جک برقی در مدل های نامرغوب و بی کیفیت همواره بسیار ارزان تر از دیگر محصولات اصل و باکیفیت می باشد، و متأسفانه به دلیل دوام بسیار پایین هزینه های تعمیر و نگهداری را افزایش می دهد، به همین دلیل است که توصیه می شود برای تهیه و خرید انواع جک برقی بادوام و تضمینی به نمایندگی های واردات و فروش برندهای معتبر داخلی و خارجی مراجعه نمایید، تا از بابت دوام و کارکرد انواع جک برقی بازویی و لولایی اطمینان خاطر داشته باشید، مجموعه معتبر و آنلاین فهام در از معتبرترین و با سابقه ترین مراکز واردات و فروش آنلاین جک برقی در برندهای معتبر داخلی و خارجی به سراسر کشور می باشد، که کیفیت محصولات خودرو را تضمین می کند.

اجزاء تشکیل دهنده جک برقی

همان طور که در طول مقاله بارها به آن اشاره شد، با استفاده از این جک های الکترونیکی و هوشمند تردد افراد و ماشین آلات بسیار ساده تر شده است و تقریبا در تمامی مراکز بزرگ تجاری و مسکونی می توان نمونه هایی از آن را مشاهده کرد. از مهمترین کاربرد های انواع جک برقی در پارکینگ و ساختمان های مختلف می تواند سرعت بالای تردد، عدم استفاده از نیروی انسانی در پارکینگ ها، امنیت بیشتر عبور و مرور در سازمان های نظامی، اداری و انبارها، سهولت و رفاه بیشتر ساکنین ساختمان ها و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، این قطعات الکترونیکی امروزه تقریبا جزء جدا نشدنی ساختمان های بزرگ و آپارتمان های مسکونی می باشند، و استفاده و نصب انواع جک برقی برروی درب ساختمان ها یک امتیاز ویژه برای ساکنین ساختمان به حساب می آید. جک برقی با تغذیه از نیروی برق شهری و یا باتری پشتیان فرایند باز و بسته شدن اتوماتیک درب های ساختمان ها را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد، این جک ها دارای ساختار پیچیده ای هستند و در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارند.برای خرید آیفون تصویری به سایت مراجعه کنید. 

اجزاء تشکیل دهنده جک برقی شامل 2 بازو که بر روی لنگ های درب نصب می شود، کنترل مرکزی جک که سرعت و زاویه بازشو را مشخص می کند، ریسیور که مسئول دریافت سیگنال های ریموت کنترل است، چراغ هشدار دهنده، چشمی درب، ریموت کنترل و قطعات فلزی نصب می شود،که کیفیت، دقت، آلیاژی که در ساخت آن ها به کار رفته و استانداردهای تولید آن ها وابسطه به برند تولید کننده آن ها می شود. از معتبرترین و خوشنام ترین برندهای جهانی تولید کننده انواع جک برقی می توان به زومر آلمان، وی تو ایتالیا، بی اف تی ایتالیا، پروتکو ایتالیا و یوتاب ایران اشاره کرد که هر کدام از آن ها دارای تعداد بسیار بالایی از این محصولات هستند که در برخی از مشخصات فنی با یکدیگر تفاوت دارند، و برای اهدافی مشخص مورد استفاده قرار می گیرند. از مهمترین خدماتی که این مجموعه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد می توان به ضمانت هفت روزه بازگشت کالا، ارسال مطمئن و فوری به سراسر ایران و آموزش پشتیبانی انواع محصولات اشاره کرد،  که سبب شده اعتماد و رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر 

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 809
نمایش همه
علاقه مندی ها ()