دوربین مداربسته از جمله تجهیزات امنیتی است که طراحی و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. در حال حاضر انواع دوربین مداربسته با مدل های متنوع تولید شده است که از مشخصات فنی مختلف برخوردار می باشد. خرید و فروش دوربین مداربسته در سطح بازار جهانی متقاضیان زیادی دارد چون کاربرد گسترده ای در اماکن مختلف دارد. هدف از طراحی و ساخت دوربین مداربسته کنترل و نظارت بر اماکن مختلف می باشد. بنابراین افرادی که تمایل به نظارت بیشتر در محل دارند، می توانند از مزایای این دوربین ها استفاده نمایند.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر نیز به عنوان یکی از کمپانی های فعال در زمینۀ فروش تجهیزات امنیتی ساختمان از جمله انواع دوربین مداربسته در تهران فعالیت می کند و می تواند شما را در انتخاب و خرید بهترین دوربین مداربسته همراهی کند.

مزایای دوربین مداربسته

همانطور که گفته شد، کاربرد و مزایای عمدۀ دوربین مداربسته، نظارت بر اماکن می باشد. از این رو عموم افراد برای آنکه بتوانند سطح امنیت ساختمان محل زندگی و کسب و کار خود را ارتقاء ببخشند، تصمیم به خرید دوربین مداربسته می گیرند. دستگاه DVR از مهم ترین قطعات دستگاه دوربین مداربسته می باشد که قابلیت ضبط و پخش تصاویر را میسر می سازد. در واقع کاربرد اصلی دستگاه دوربین مداربسته مشاهده و نظارت بر تصاویر می باشد و این قابلیت تنها با دستگاه دی وی آر امکان پذیر می باشد و به عنوان مغز سیستم دوربین مداربسته محسوب می شود. لذا هنگام خرید دوربین مداربسته باید ظرفیت دستگاه دی وی آر را نیز در نظر داشته باشید چون تأثیر مستقیم بر روی حجم داده های ذخیره شده و همچنین میزان کیفیت نمایش تصاویر و سیستم نرم افزار، فناوری فشرده سازی تصاویر و غیره دارد.

فروش انواع دوربین مداربسته

با افزایش تکنولوژی و فناوری دیجیتالی، انواع دستگاه دوربین مداربسته تولید و به بازار عرضه می شود. از دیگر اجزای تشکیل دهندۀ دوربین مداربسته می توان به لنز دوربین، سنسور و برد دوربین، درگاه های دوربین، کابل مداربسته و شبکه مداربسته اشاره نمود. توجه داشته باشید که نحوۀ برقراری دوربین و دی وی آر به شکل بی سیم و با سیم تقسیم بندی می شود. به این ترتیب در اماکن مختلف می توان هر کدام از این سیستم های شبکه را انتخاب نمود.

دوربین مداربسته دام دو مگاپیکسل، دوربین مداربسته بالت دو مگاپیکسل، دوربین مداربسته محیط مسقف و دوربین مداربسته فضای باز از جمله برخی از مدل های متنوع دستگاه دوربین مداربسته است که در محیط های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود.

با خرید و نصب دوربین مداربسته در مقابل درب ورودی منزل، محیط کار، فروشگاه، بیمارستان، مساجد، ساختمان های اداری و تجاری، مدارس، دانشگاه ها، سیستم کنترل ترافیک و غیره به میزان قابل توجهی می توان بر روی تردد افراد کنترل داشت. بدین وسیله مدیران و کارفرمایان می توانند با ایجاد اتاق کنترل پس از نصب دوربین مداربسته سطح کنترل و نظارت بر اماکن مختلف را بهبود بخشید.برای اطلاع از فروش آنتن مرکزی به سایت مراجعه کنید. 

قیمت دوربین مداربسته

قیمت دوربین مداربسته به سیستم و اجزای تشکیل دهندۀ دوربین و کیفیت آن بستگی دارد. از این رو افراد مختلف می توانند بر اساس نیاز و توان مالی، انواع دوربین مداربسته با قیمت ارزان و وضوح تصویر بالا خریداری نمایند که تصاویر ضبط شده را با کیفیت بالا به بینندگان نشان دهد. توجه داشته باشید که کاربرد دوربین مداربسته بسیار گسترده می باشد و امروزه در اکثر پروژه های احداث ساختمان امنیتی و افزایش سطح امنیت مکان های مختلف از این دستگاه ها استفاده می شود.

اگر قصد خرید دوربین مداربسته بالت و یا دام  دو و 5 مگا پیکسل طرح سونی را دارید، می توانید با کارشناسان فروش شرکت فنی مهندسی فهام دُر تماس داشته باشید.

 

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 911
نمایش همه
علاقه مندی ها ()